![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
|
Euker Voorn schreef:
> En dat busje dat aan flarden werd gebombardeerd, zie foto's van die > dode kindertjes, zat daar ook een raket onder? Waar gehakt wordt vallen er spaanders, collateral dammage, zoals dat heet. Elke dode is er uiteraard eentje te veel, maar een conflict is steeds een eindpunt in een hele voorafgaande reeks schakels. Zo heeft Barbaracha Tuchman in haar "Kanonnen van Augustus" (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Guns_of_August) magistraal de aanloop naar WOI beschreven. De schuld voor de doden in jouw busje ligt dus niet bij de bom, maar in de hele ketting die er toe naar leidde. De meest directe schuldige schakel is het doorbreken van de status-quo en het her-terroriseren en gijzelen van Libanon door Hezbollah, gesteund door Syrië en Iran. Israël kwam daar eerst niet eens bij kijken, Damascus heeft gewoon zijn imperialistische opgave van Libanon niet verteerd. Hezbollah heeft dan maar op schijnheilige en provocatieve wijze een incident gecreëerd met Israël (ontvoering 2 soldaten) om die laatste wel te *moeten* compromitteren. Dergelijke trukken zijn in de geschiedenis wel meet gebruikt, zie de Poolse "aanval" op een Duitse grenspost in 1939 en het Tonkin-"incident" in 1964. De EU had anders gereageerd, eindeloos palaberen, pappen en nathouden. Bij Israël lukt dat niet, die kennen hun pappenheimers ondertussen wel. Dus al je Indymedia-mistgezeik is praat voor de vaak. Europa's eigenbelang ligt in een vreedzaam en stabiel Midden-Oosten, met *onze* olie, en voor Syrië en Iran is daar geen plaats. Isarël knapt *ons* vuil werk op. VHfc |
|
|
#82 |
|
|
On 23 Jul 2006 13:40:28 -0700, "VHfc" <[email protected]> wrote:
>Euker Voorn schreef: > >> Ben je dronken? > >Heb je ook argumenten? >Of rijdt jouw auwtootje op zeewater? > >VHfc Ach, ons achterneukertje is gewoon een akelig eng mannetje, dat argumenteren door schelden heeft vervangen omdat hij niet de nodige begaafdheid heeft voor iets anders. Enigszins ironisch gaat hij academici dan wat denigrerend behandelen, terwijl al zijn teksten uitschreeuwen dat hij met moeite door het basisonderwijs is gesukkeld. Een arrogant stuk onbenul met een slechte attitude, dus. En geen enkele reactie waard. Eigenlijk zelfs deze niet. Faut que jeunesse se passe... Fullator |
|
|
#83 |
|
|
Vonkenboer schreef:
> Ik ben er zeker van dat jij niet WIL begrijpen wat ik bedoel. Ik ben even gaan terugscrollen en ik vrees dat ik er ook geen snars van begreip, van je Palaistenen. Ga jij maar snel terug naar je intellectuele habitat, het Pleistoceen, vuistbeilen polleisten, en kom na de volgende eisteid maar eens terug. Hou je vooral weg van discussiegroepen die je okkernootverstand te boven gaan en hou de eer aan jezelf. Dat was het dan maar weer, another one bites the dust. Plonk. VHfc |
|
|
#84 |
|
|
Het is zò dat ch@s formuleerde :
> Euker Voorn stelde dit idée voor : >> On Sun, 23 Jul 2006 14:44:42 +0200, "Webmanneken" >> <[email protected]> wrote: >> >>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Sun, 23 Jul 2006 06:39:43 +0200, "Webmanneken" >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> On Sat, 22 Jul 2006 12:09:57 +0200, "Heinrich" >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >>>>>> >>>>>> Petitie getekend. >>>>>> >>>>>> Euker >>>>> >>>>> Dat is misschien wel het drama van Israël, ze moeten wel hard optreden, >>>>> anders tekenen ze hun doodvonnis op lange termijn. >>>> >>>> In geval Israël is dat natuurlijk je reinste onzin. >>>> >>>> Geldt die 'logica' trouwens alleen voor de onderdrukkers >>>> of ook voor de onderdrukten? >>>> >>> >>> De Israeli's kunnen nog altijd Islamiet worden, alle problemen zijn dan zo >>> opgelost. Wedden? ;-) >> >> Dat is nu juist het probleem. De Joden hebben zich nooit aan willen >> passen. >> >> Euker > > Hear, hear!!!! Yep, volledig waar, zij denken het uitgekozen volk te zijn. |
|
|
#85 |
|
|
On Sun, 23 Jul 2006 22:58:27 +0200, Pallieter <[email protected]>
wrote: >Euker Voorn was zeer hard aan het denken : >> On Sun, 23 Jul 2006 20:24:53 +0200, Pallieter <[email protected]> >> wrote: >> >>> Euker Voorn heeft ons zojuist aangekondigd : >>>> On Sun, 23 Jul 2006 17:43:04 +0200, Pallieter <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> Op 23/07/2006, heeft Euker Voorn verondersteld : >>>>>> On Sun, 23 Jul 2006 14:44:42 +0200, "Webmanneken" >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> On Sun, 23 Jul 2006 06:39:43 +0200, "Webmanneken" >>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>> On Sat, 22 Jul 2006 12:09:57 +0200, "Heinrich" >>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Petitie getekend. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Euker >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dat is misschien wel het drama van Israël, ze moeten wel hard >>>>>>>>> optreden, anders tekenen ze hun doodvonnis op lange termijn. >>>>>>>> >>>>>>>> In geval Israël is dat natuurlijk je reinste onzin. >>>>>>>> >>>>>>>> Geldt die 'logica' trouwens alleen voor de onderdrukkers >>>>>>>> of ook voor de onderdrukten? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> De Israeli's kunnen nog altijd Islamiet worden, alle problemen zijn dan >>>>>>> zo opgelost. Wedden? ;-) >>>>>> >>>>>> Dat is nu juist het probleem. De Joden hebben zich nooit aan willen >>>>>> passen. >>>>>> >>>>>> Euker >>>>> >>>>> Die zijn slimmer dan wij hier in europa. >>>> >>>> Ja, bij ons regent het meer bommen dan in Israël, toch? >>>> >>>> Euker >>> >>> Hier gebeurt de invasie op een andere manier. >> >> Ben je paranoide omdat je schizofreen bent of zit het gewoon in je >> genen? Ik bedoel... was je moeder ook paranoide? >> >> Euker > >Waarom moet jij je eigen frustraties en kwaaltjes altijd op iemand >anders projecteren? >Het wapen van de islamieten in europa, eventjes googelen en je zult het >artikel wel vinden : "wij nemen europa in via de baarmoeder van onze >vrouwen". Je hebt het over een invasie. Welnu, die Islamitische invasie in Europa bestaat niet. Dus ga ik er verder ook geen tijd aan besteden. Euker |
|
|
#86 |
|
|
Euker Voorn schreef:
> Wat je schreef sloeg allemaal helemaal nergens op man. Allemaal uit je > eigen duim gezogen. QED, je hebt geen argumenten. Mijn thesis is dat Israël het eigenbelang van de EU verdedigt, bij proxy. Het hele Midden-Oosten kan immers rotten in zijn eigen miserie, corruptie, en fundamentalisme, dat is *hun* probleem. Maar ze zitten op de olie die *wij* nodig hebben, en daarom zou de EU *moeten* ingrijpen. Rijdt jouw awtootje op gratis zeewater of op olie? VHfc |
|
|
#87 |
|
|
Fullator schreef:
> Ach, ons achterneukertje is gewoon een akelig eng mannetje, dat > argumenteren door schelden heeft vervangen omdat hij niet de nodige > begaafdheid heeft voor iets anders. Mag ik met de muis nog even spelen voor ik ze afmaak? Nog 1 post te gaan en dan op negeer. Tenzij het B55 is uiteraard. Die is al zo dood als Lenin. VHfc |
|
|
#88 |
|
|
Euker Voorn schreef:
> Ben je paranoide omdat je schizofreen bent of zit het gewoon in je > genen? Ik bedoel... was je moeder ook paranoide? Je argumenten zijn dermate "indrukwekkend" dat je voortaan op negeer vliegt. Sorry, voor de uiterst linkse kant van de Gauss-curve heb ik geen tijd. FYI, ik heb het over de IQ-spreiding. En die is dus wel deels genetisch bepaald. Laat me raden, je directe voorouder behoorde tot het ras der anencephalen, en die heeft zich per ongeluk aan de Lenin-mummie vergrepen? Bye, VHfc |
|
|
#89 |
|
|
On 23 Jul 2006 11:27:35 -0700, "VHfc" <[email protected]> wrote:
>theo1610 schreef: > >> Jij doet het in je broek voor moslims, of mis ik iets? > >Neen. Het MO-gebied behoort tot de EU-invloedssfeer alleen al wegens de >vitale olie. Denk je dat het MO-gebied daar een boodschap aan heeft? >Daar tactisch ingrijpen is in het eigenbelang van de EU. Welk tactisch ingrijpen stel je voor. >Nu dwingt men Israël de vuile klus te klaren, Welke vuile klus mag dat wezen? >inclusief een pre-emptieve ingreep in Teheran. Want ? -- 1 + 1 = 2 "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#90 |
|
|
On 23 Jul 2006 14:07:53 -0700, "VHfc" <[email protected]> wrote:
>Fullator schreef: > >> Ach, ons achterneukertje is gewoon een akelig eng mannetje, dat >> argumenteren door schelden heeft vervangen omdat hij niet de nodige >> begaafdheid heeft voor iets anders. > >Mag ik met de muis nog even spelen voor ik ze afmaak? Nog 1 post te >gaan en dan op negeer. Tenzij het B55 is uiteraard. Die is al zo dood >als Lenin. > >VHfc Jammer dat je me op negeer zet, ik was anders graag met je in discussie gegaan. Euker |
|
|
#91 |
|
|
Na rijp beraad schreef Vonkenboer :
> Het is zò dat ch@s formuleerde : >> Euker Voorn stelde dit idée voor : >>> On Sun, 23 Jul 2006 14:44:42 +0200, "Webmanneken" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Sun, 23 Jul 2006 06:39:43 +0200, "Webmanneken" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> On Sat, 22 Jul 2006 12:09:57 +0200, "Heinrich" >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >>>>>>> >>>>>>> Petitie getekend. >>>>>>> >>>>>>> Euker >>>>>> >>>>>> Dat is misschien wel het drama van Israël, ze moeten wel hard optreden, >>>>>> anders tekenen ze hun doodvonnis op lange termijn. >>>>> >>>>> In geval Israël is dat natuurlijk je reinste onzin. >>>>> >>>>> Geldt die 'logica' trouwens alleen voor de onderdrukkers >>>>> of ook voor de onderdrukten? >>>>> >>>> >>>> De Israeli's kunnen nog altijd Islamiet worden, alle problemen zijn dan >>>> zo opgelost. Wedden? ;-) >>> >>> Dat is nu juist het probleem. De Joden hebben zich nooit aan willen >>> passen. >>> >>> Euker >> >> Hear, hear!!!! > > Yep, volledig waar, zij denken het uitgekozen volk te zijn. Laten ze dan die kop eens keihard tegen die klaagmuur duwen! Wie weet komt er eindelijk weer een beetje verstand naar boven! |
|
|
#92 |
|
|
Euker Voorn wrote:
[knip] > Kom op zeg, je naam is Günter, gaat iemand met een dergelijke > Achtergrund ons nu de les lopen lezen? Het moet nu toch niet gekker > gaan worden zeg! Yeps, mijn voorouders hebben nog experimenten uitgevoerd op de jouwe. Het kruisen van het mensenras met primaten, weet je wel. Met gedeeld succes overigens. Die primaten gaat het echter wél goed als de huidige directeurs en andere prominente functies. Ach, niet elk experiment kan ten volle slagen natuurlijk. Blijf jij maar in de obsolete groep alt.madcrew waar ze al 'LOL-len' zodra er 'pies' en 'poep' in de posts voorkomen. NRN |
|
|
#93 |
|
|
On Sun, 23 Jul 2006 21:37:43 GMT, Gunter Schelfhout
<[email protected]> wrote: >Euker Voorn wrote: > >[knip] > >> Kom op zeg, je naam is Günter, gaat iemand met een dergelijke >> Achtergrund ons nu de les lopen lezen? Het moet nu toch niet gekker >> gaan worden zeg! > >Yeps, mijn voorouders hebben nog experimenten uitgevoerd op de jouwe. >Het kruisen van het mensenras met primaten, weet je wel. >Met gedeeld succes overigens. Die primaten gaat het echter wél goed als de >huidige directeurs en andere prominente functies. >Ach, niet elk experiment kan ten volle slagen natuurlijk. > >Blijf jij maar in de obsolete groep alt.madcrew waar ze al 'LOL-len' zodra >er 'pies' en 'poep' in de posts voorkomen. > >NRN Wat bedoel jij precies met deze vervelende opmerkingen? Euker |
|
|
#94 |
|
|
On Sun, 23 Jul 2006 23:40:18 +0200, theo1610
<tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote: >On 23 Jul 2006 11:27:35 -0700, "VHfc" <[email protected]> wrote: > >>theo1610 schreef: >> >>> Jij doet het in je broek voor moslims, of mis ik iets? >> >>Neen. Het MO-gebied behoort tot de EU-invloedssfeer alleen al wegens de >>vitale olie. > >Denk je dat het MO-gebied daar een boodschap aan heeft? > >>Daar tactisch ingrijpen is in het eigenbelang van de EU. > >Welk tactisch ingrijpen stel je voor. > >>Nu dwingt men Israël de vuile klus te klaren, > >Welke vuile klus mag dat wezen? > >>inclusief een pre-emptieve ingreep in Teheran. > >Want ? Die Very High Frequency lult maar wat joh met zijn EU-invloedssfeer, gaat nergens over. Euker |
|
|
#95 |
|
|
"Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 23 Jul 2006 21:37:43 GMT, Gunter Schelfhout > <[email protected]> wrote: > >>Euker Voorn wrote: >> >>[knip] >> >>> Kom op zeg, je naam is Günter, gaat iemand met een dergelijke >>> Achtergrund ons nu de les lopen lezen? Het moet nu toch niet gekker >>> gaan worden zeg! >> >>Yeps, mijn voorouders hebben nog experimenten uitgevoerd op de jouwe. >>Het kruisen van het mensenras met primaten, weet je wel. >>Met gedeeld succes overigens. Die primaten gaat het echter wél goed als de >>huidige directeurs en andere prominente functies. >>Ach, niet elk experiment kan ten volle slagen natuurlijk. >> >>Blijf jij maar in de obsolete groep alt.madcrew waar ze al 'LOL-len' zodra >>er 'pies' en 'poep' in de posts voorkomen. >> >>NRN > > Wat bedoel jij precies met deze vervelende opmerkingen? > > Euker Ik sta ook te kijken van deze "out of the blue" komende denigrerende opmerking jegens een toch wel levendige inventieve hartstochtelijke groep vol medeleven en gezelligheid, doch met een pikant sausje van belezenheid en inleving! |
|
|
#96 |
|
|
Vitae forma vocatur "VHfc" <[email protected]>, die 23 Jul 2006
14:07:53 -0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fullator schreef: > >> Ach, ons achterneukertje is gewoon een akelig eng mannetje, dat >> argumenteren door schelden heeft vervangen omdat hij niet de nodige >> begaafdheid heeft voor iets anders. > >Mag ik met de muis nog even spelen voor ik ze afmaak? Nog 1 post te >gaan en dan op negeer. Tenzij het B55 is uiteraard. Die is al zo dood >als Lenin. Voor eeuwig stijf, en niet enkel waar jij het voor jezelf zo graag wil hebben tijdens een Thaise massagetoestand. >VHfc -- Fusti |
|
|
#97 |
|
|
Vitae forma vocatur Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be>, die Sun,
23 Jul 2006 21:04:33 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On 23 Jul 2006 13:40:28 -0700, "VHfc" <[email protected]> wrote: > >>Euker Voorn schreef: >> >>> Ben je dronken? >> >>Heb je ook argumenten? >>Of rijdt jouw auwtootje op zeewater? >> >>VHfc > > >Ach, ons achterneukertje is gewoon een akelig eng mannetje, dat >argumenteren door schelden heeft vervangen omdat hij niet de nodige >begaafdheid heeft voor iets anders. > >Enigszins ironisch gaat hij academici dan wat denigrerend behandelen, >terwijl al zijn teksten uitschreeuwen dat hij met moeite door het >basisonderwijs is gesukkeld. > >Een arrogant stuk onbenul met een slechte attitude, dus. En geen >enkele reactie waard. Eigenlijk zelfs deze niet. > >Faut que jeunesse se passe... Pourvu qu'elle passe... en daarvan ben ik niet overtuigd. > >Fullator > -- Fusti |
|
|
#98 |
|
|
Euker Voorn schreef op 23/07/2006 :
> On Sun, 23 Jul 2006 22:58:27 +0200, Pallieter <[email protected]> > wrote: > >> Euker Voorn was zeer hard aan het denken : >>> On Sun, 23 Jul 2006 20:24:53 +0200, Pallieter <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Euker Voorn heeft ons zojuist aangekondigd : >>>>> On Sun, 23 Jul 2006 17:43:04 +0200, Pallieter <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> Op 23/07/2006, heeft Euker Voorn verondersteld : >>>>>>> On Sun, 23 Jul 2006 14:44:42 +0200, "Webmanneken" >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>> On Sun, 23 Jul 2006 06:39:43 +0200, "Webmanneken" >>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>> On Sat, 22 Jul 2006 12:09:57 +0200, "Heinrich" >>>>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Petitie getekend. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Euker >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Dat is misschien wel het drama van Israël, ze moeten wel hard >>>>>>>>>> optreden, anders tekenen ze hun doodvonnis op lange termijn. >>>>>>>>> >>>>>>>>> In geval Israël is dat natuurlijk je reinste onzin. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Geldt die 'logica' trouwens alleen voor de onderdrukkers >>>>>>>>> of ook voor de onderdrukten? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> De Israeli's kunnen nog altijd Islamiet worden, alle problemen zijn >>>>>>>> dan zo opgelost. Wedden? ;-) >>>>>>> >>>>>>> Dat is nu juist het probleem. De Joden hebben zich nooit aan willen >>>>>>> passen. >>>>>>> >>>>>>> Euker >>>>>> >>>>>> Die zijn slimmer dan wij hier in europa. >>>>> >>>>> Ja, bij ons regent het meer bommen dan in Israël, toch? >>>>> >>>>> Euker >>>> >>>> Hier gebeurt de invasie op een andere manier. >>> >>> Ben je paranoide omdat je schizofreen bent of zit het gewoon in je >>> genen? Ik bedoel... was je moeder ook paranoide? >>> >>> Euker >> >> Waarom moet jij je eigen frustraties en kwaaltjes altijd op iemand >> anders projecteren? >> Het wapen van de islamieten in europa, eventjes googelen en je zult het >> artikel wel vinden : "wij nemen europa in via de baarmoeder van onze >> vrouwen". > > Je hebt het over een invasie. Welnu, die Islamitische invasie in > Europa bestaat niet. Dus ga ik er verder ook geen tijd aan besteden. > > Euker Bestaat niet omdat je niet wil inzien wat er aan het gebeuren is, laat ook maar oogklepjes doen wonderen bij sommige mensen. |
|
|
#99 |
|
|
On 2006-07-23 23:44:36 +0200, Euker Voorn <[email protected]> said:
> On Sun, 23 Jul 2006 21:37:43 GMT, Gunter Schelfhout > <[email protected]> wrote: > >> Euker Voorn wrote: >> >> [knip] >> >>> Kom op zeg, je naam is Günter, gaat iemand met een dergelijke >>> Achtergrund ons nu de les lopen lezen? Het moet nu toch niet gekker >>> gaan worden zeg! >> >> Yeps, mijn voorouders hebben nog experimenten uitgevoerd op de jouwe. >> Het kruisen van het mensenras met primaten, weet je wel. >> Met gedeeld succes overigens. Die primaten gaat het echter wél goed als de >> huidige directeurs en andere prominente functies. >> Ach, niet elk experiment kan ten volle slagen natuurlijk. >> >> Blijf jij maar in de obsolete groep alt.madcrew waar ze al 'LOL-len' zodra >> er 'pies' en 'poep' in de posts voorkomen. >> >> NRN > > Wat bedoel jij precies met deze vervelende opmerkingen? > > Euker Dat je het product bent van een mislukt experiment. -- Mvg, Zafio |
|
|
#100 |
|
|
ch@s gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Na rijp beraad schreef Vonkenboer : >> Het is zò dat ch@s formuleerde : >>> Euker Voorn stelde dit idée voor : >>>> On Sun, 23 Jul 2006 14:44:42 +0200, "Webmanneken" >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> On Sun, 23 Jul 2006 06:39:43 +0200, "Webmanneken" >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> "Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> On Sat, 22 Jul 2006 12:09:57 +0200, "Heinrich" >>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> http://www.abouyounes.com/presentation.asp?enter=true >>>>>>>> >>>>>>>> Petitie getekend. >>>>>>>> >>>>>>>> Euker >>>>>>> >>>>>>> Dat is misschien wel het drama van Israël, ze moeten wel hard >>>>>>> optreden, >>>>>>> anders tekenen ze hun doodvonnis op lange termijn. >>>>>> >>>>>> In geval Israël is dat natuurlijk je reinste onzin. >>>>>> >>>>>> Geldt die 'logica' trouwens alleen voor de onderdrukkers >>>>>> of ook voor de onderdrukten? >>>>>> >>>>> >>>>> De Israeli's kunnen nog altijd Islamiet worden, alle problemen zijn dan >>>>> zo opgelost. Wedden? ;-) >>>> >>>> Dat is nu juist het probleem. De Joden hebben zich nooit aan willen >>>> passen. >>>> >>>> Euker >>> >>> Hear, hear!!!! >> >> Yep, volledig waar, zij denken het uitgekozen volk te zijn. > > Laten ze dan die kop eens keihard tegen die klaagmuur duwen! > Wie weet komt er eindelijk weer een beetje verstand naar boven! Ik stel voor dat ze de gehele klaagmuur opeten, ze klagen over zaken waar ze niks over te zeggen (mogen)hebben. |