![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, New Hampshire. Veel plezier met het boek, ik zal het kennelijk niet nodig hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() New England als territoriaal politiek gebied bestaat al sinds medio 17de eeuw.
Laatst gewijzigd door lombas : 27 augustus 2006 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Finally, maar het kende een "organische uitbreiding" naarmate er meer kolonisten aankwamen. De staten van NE werden maar rond de periode van de AR volledig gekoloniseerd. Of ga je Plymouth en Boston onmiddellijk als staten beschouwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Als u overigens het citaat dat u zelf post nauwkeurig leest dan ziet u dat er geschreven wordt dat de bevolkingsgroei in New England ervoor zorgde dat de bevolking overspoelde buiten de traditionele New England-kolinies naar Maine, NH en New Jersey. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() jullie burgemeester Patrick Moenaert moet alleszins niet op steun rekenen van de Cercle en de club Brugge supporters, die man is zo anti voetbal als maar kan zijn.
Dankzij hem zijn er strengere maatregelen van toepassing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Het is niet omdat je jong bent dat je niet rijp bent voor de politiek. Ik vind dit juist een goed initiatief , jonger volk heeft ook recht op een mening! Niet dat ik voor de cd&v ben hier Brugge.
|
![]() |
![]() |