![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat volstaat ruimschoots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er zelfs al medelijden mee gehad. Ik geef hierbij gelijk toe dat ik niet echt van 'metal' hou (ik ben dan ook al een jonge veertiger, ik vrees dat ik de aansluiting heb gemist ![]() Anderzijds bent u wel iemand die mij wist gerust te stellen (oef, niet alle 'metalheads' zijn racistische idioten - ja, ja, dat was mijn eigen kleine vooroordeeltje, foei, foei !!), en ik hoop dat u nog veel plezier beleeft aan uw muzikale voorkeur. Uw berisping was volkomen terecht. Tot nog eens. Laatst gewijzigd door djimi : 1 september 2006 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Van goede smaak kan je ons in het meeste geval niet betichten maar echt serieus moet je dat allemaal niet nemen (trouwens, als je Battalion al choquerend vind raad ik je af om bands als Cannibal Corpse of Prostitute Disfigurement te gaan 'ontdekken'). Mijn moeder hoopte 15 jaar geleden dat het bij mij overging maar integendeel, hoe ouder hoe gekker. Binnen de metalscène zijn er trouwens ook veel 'linkse' bands denk maar aan Napalm Death, Gorefest, Agathocles, Nasum, ... On topic: elke band heeft het recht om autonoom te beslissen of ze ergens willen optreden of niet, dat heeft niets te maken met een cultuur van PC maar met de vrije keuze van de muzikanten. Alhoewel ik sommige bands van rechtse stempel muzikaal best kan smaken zou ik er mij niet mee kunnen verzoenen dat ze aan mij geld kunnen verdienen om nog wat meer haat te spuien en dus koop ik ze niet en ga ik niet naar hun optredens. Al geef ik toe dat binnen metal de grens van het toelaatbare soms flinterdun is.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Inderdaad. 3. Zo denk ik er ook over, wanneer ik op zoek ga naar platen/CD's waarmee ik mijn collectie zou willen uitbreiden. Tot nog eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee, dat is het niet volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() natuurlijk, maar het is een persoonlijke beslissing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1940961]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Echt "to the point" zoals we van jou gewend zijn. En ik ga je nog een primeur meegeven : iedere mannelijke bezoeker krijgt bij aankomst een zwart snorretje opgekleefd en er is een ruimte van één meter voorzien tussen publiek en podium zodat iedereen die dit wenst ongehinderd de bekende gestrekte groet brengen kan. We moeten onze reputatie hoog houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah, nu weten we waar de propagandisten van de politieke correctheid hun inspiratie gaan halen voor hun inquisitiecentra, kliklijnen, censuurpogingen, muilkorfwetten, gedachtepolitie. Ben je eigenlijk actief bij één van hun SS-troepen zoals blokwatch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Is het Vlaams Belang geen groot voorstander van vrije meningsuiting? Als die gasten niet voor hen willen spelen, dan is dat hun grootste recht. Wat wil het Vlaams Belang dan echt? Die gasten verplichten om tegen hun goesting op hun feestje te spelen? Zal een schoon optreden worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Wat een zever
Als die groep niet wil optreden dan treed ze niet op Als ze de verdraagzame wilt uithangen en een beetje mediageil is, zegt dat meer over die groep dan over het Vlaams Belang. Net zoals Barman, een concert voor verdraagzaamheid, mij goed Beetje mediageil doen en er een concert tegen Vlaams Belang van maken, mij goed. Zolang een muziekkant of groep zich bij muziek houd, moet de politiek geen kritiek uiten. Op het moment dat ze kritiek geven op politiek moeten ze maar kritiek verdragen van de politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=ingenious;1939934]
Citaat:
![]() |