![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tenzij... LUC VERMEULEN OOK ALS EEN SKINHEAD WORDT BEZIEN
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 200! hebben ze die dag toevallig opendeurdag gehouden in het psychiatrisch centrum?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Iets wat ingevoerd crapuul nooit zal doen, hun misdaden toegeven. En jeugdrechter verklaarde ooit op TV : ge moogt ze op heterdaad betrappen, dan beweren ze nog niets gedaan te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wordt wakker uit uw rechtse haat-trip zou ik zo zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Uw post is zeker onverhuld racisme: allochtone criminelen gaan nooit over tot schuldbekentenis, 'onze jongens' wel... u plakt zonder aarzelen het etiket LEUGENAAR op een hele bevolkingsgroep. Alsof liegen in de nationale genen zou zitten? Als je dit wetenschappelijk onderzoekt dan weten we dat u hier de leugenaar bent, ofwel gelooft u dit echt en bent u gewoon dom. En omdat ik geen zin heb om te liegen of domme uitspraken te doen ga ik daarom niet zoals u ineens beginnen verkondigen dat alle Vlamingen liegen of dat alle Vlamingen nitwits zijn, omdat ik er eentje ken, namelijk u, Jef. C'mon, noem mij maar politiek correct en links enzo, make my day! Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 5 september 2006 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat hier helemaal niet over "ingevoerd crapuul". Wel over het Eigen Addergebroed dat nota bene met zijn vijftienen een tweetal achtervolgt en een ervan in elkaar slaat en meermaals een mes in het lijf plant. Als u die messentrekkende kale klootzakjes per se wil verdedigen, doet dat dan toch niet door compleet naast de zaak te kwekken. Daar maakt u alleen uzelf belachelijk mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de betoging is in het VRT journaal welgeteld een halve minuut besteed. De ijzerwake kreeg ca een minuut coverage in het 7 uur journaal van de VRT.
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) mensen die op straat komen om te protesteren tegen een racistische aanslag (met messteken n.b.), die mensen verkondigen een "pc-boodschap"? Wel, als dat "political correctness" is, dan ben ik zeer fier om politiek correct te zijn. 2) ... en jullie zijn daar dus TEGEN? Genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |