![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Knuppel
Dat was dus Frank van Hecke die de link maakte hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Onzin, er zijn de voorbije maanden in verschillende landen (ook in België) vermeende moslimfundamentalisten opgepakt, ondervraagd en weer vrijgelaten wegens geen bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook wegens geen bewijzen. Dat zal evenwel pas na de verkiezingen gebeuren, zodat operatie beschadiging eerst vollen bak gevoerd kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Ik kijk geen TV overdag. Ik heb enkel de het radionieuws gehoord en de verschillende krantensites bezocht. Nergens maar dan ook nergens heb ik een verwijzing naar het VB gehoord. Dus opnieuw de vraag, geef eens een link naar een artikel dat die link zelf legt (dus niet bij monde van het VB)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Ze zijn zelfs nog niet aangehouden. Ze zijn enkel meegenomen voor ondervraging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Micchien moet de cdenv maar neens even duidelijk zijn in het afwijzen van grijze wolven of de SPA in het afwijzen van moslimfundi's , stalinisten en KP'ers op hun lijsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Madame Onkelinkx heeft zo te zien heel andere prioriteiten dan 'die wetten en maatregelen' te gebruiken tegen 'vermeend' moslimterrorisme, niet Edina?
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik heb zojuist op de site van de VRT de beelden bekenen van het middagjournaal. Ook hier geen verwijzing naar het VB. Vreem toch hé? En beweer je nu dat er voor 11u wel artikels te vinden waren op het net waarin links met het VB werden gemaakt? Vreemd dat niemand die dan gepost heeft voor 11u. Nee hoor, het is zo klaar als een klontje voor mij. Enkel het VB en zijn aanhangers maken de links. De vraag is dan waarom? Omdat ze hierin een mooie kans zien om weer eens in hun slachtofferrol te kruipen of omdat ze meer weten dan wij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Grootscheepse actie tegen extreemrechts
do 07/09/06 - Honderd agenten van de federale politie hebben op twintig verschillende plaatsen in het land huiszoekingen gehouden in een onderzoek naar extreemrechts. Ze zijn ook binnengevallen in kazernes van het leger en bij militairen. De actie is om elf uur vanmorgen begonnen, gecoördineerd over het hele land, maar vooral in Dendermonde en Limburg. In Dendermonde is het onderzoek naar extreemrechts twee jaar geleden begonnen. In Limburg wonen dan weer heel wat militairen die mogelijk betrokken zijn. (foto VRT) De huiszoekingen vonden plaats in privéwoningen, maar ook in lokalen van het leger, bijvoorbeeld in een kazerne in Leopoldsburg. Een twintigtal mannen is meegenomen voor verhoor. De verdachten zouden banden hebben met extreemrechtse splintergroeperingen. Het gaat om neonazi's, skinheads en groepen zoals "Blood and Honour". Ze worden verdacht van inbreuken op de wapenwetgeving, racisme en xenofobie en terrorisme. Daarom coördineert het federale parket de actie. Enkele agenten zouden geïnfiltreerd zijn in het extreemrechtse milieu om meer informatie te verzamelen. Kansen op vervolging? Sinds de nieuwe terrorismewetgeving in 2004 volstaat het lidmaatschap van een organisatie die de democratie wil beschadigen voor een veroordeling. Sindsdien zijn er al verschillende terrorismeprocessen geweest. Onder meer leden van de moslimextremistische Groupe Islamique Combattant Marocain (GICM) en de Algerijnse Gewapende Islamitische groep (GIA) werden veroordeeld. Er loopt ook nog een proces tegen negen leden van de extreemlinkse Turkse organisatie DHKP-C. Op lidmaatschap van een terroristische beweging staan gevangenisstraffen tot vijf jaar, op leiderschap tien jaar. De verdachten worden nu verhoord, daarna beslist het federale parket wie voor de onderzoeksrechter moet verschijnen. Er komt ook een persconferentie met meer uitleg. een paar vaststellingen: *het onderzoek is al lang bezig (2 jaar) dus komt niet uit de lucht gevallen *Het Vb wordt niet vernoemd *er zijn wel degelijk precedenten met andere organisaties van heel ander allooi (dus jullie worden niet geviseerd) Stop dus maar al gauw met het slachtoffer uit te hangen |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, dat is nu dus een reden waarom ik dus als jonge onervaren tiener mijn sympathie aan het VB heb opgezegd. Als je organisaties als Blood & Honour verdedigt...jah moeten jullie zich dan afvragen waarom een groep Vlaams-nationalisten niet met het Belang wil samenwerken.
Ik zou graag van de VB-leden op dit forum willen zien dat ze Blood & Honour totaal afkeuren! Anders trek ik mijn conclusies! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Schepen
|
![]() Ze hebben zolang geroepen om BHV te splitsen, nu gaan ze er dus werk van maken.
BTW: what the **** is this? http://www.bhvlaanderen.net.tc/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() zeveraar
de helft van de NVA'ers die ik ken smoren ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 7 september 2006 om 13:19. |
![]() |
![]() |