Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2002, 23:20   #81
Hansi
Burger

Standaard

Mij degouteer met al die perverse campagnes. Wees een jeannet in stilte en val er de goegemeente niet mee lastig. En als je persé wil trouwen of kinderen krijgen pak dan iemand van het andere gaslacht zoals normale mensen doen onnozelaar. En hou voor de rest je mond ipv. er fier op te zijn dat je abnormaal bent.
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 01:07   #82
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansi
Mij degouteer met al die perverse campagnes. Wees een jeannet in stilte en val er de goegemeente niet mee lastig. En als je persé wil trouwen of kinderen krijgen pak dan iemand van het andere gaslacht zoals normale mensen doen onnozelaar. En hou voor de rest je mond ipv. er fier op te zijn dat je abnormaal bent.
Waar zit het perverte in de compagnes die holebiseksualiteit bespreekbaar willen maken?

En wat heeft dit alles met fierheid te maken? Fier ben je over iets wat je verwezenlijkt hebt, niet over een onveranderbaar gegeven.

Ben jij er fier op dat je als hetero geboren bent?
Hoe kan je nu fier zijn omdat je blank of zwart bent?
Waarom zou je fier moeten zijn omdat je als man of vrouw op de wereld werd gezet?

Ik ben er hoegenaamd niet fier op dat ik als homo op deze aardkloot terecht kwam. Het is nu eenmaal zo en niet anders. Zo is het goed wat mij betreft. Ik vind dat ik net dezelfde kansen, rechten en plichten verdien als jij, en de neger om de hoek.

Wie is er hier de onnozelaar, bange blange hetero man?
Oud 20 oktober 2002, 10:52   #83
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mag ik er op wijzen dat ik me volledig geen jannet voel!!! Nog maar eens weer een van die vele vooroordelen tov van homo's. En iemand nemen van het andere geslacht om dan niet gelukkig te zijn en een huwelijk die gedoemd is om te mislukken, is het dat wat je dan wil misschien? En we zullen zeker onze mond niet houden, homosexualiteit moet bespreekbaar gemaakt worden en dat begint wonderlijk wel te lukken alhoewel er nog een lange weg af te leggen is. En geef eens wat meer uitleg bij perverse campagnes aub? Ik moet zeggen dat ik geen voorbeelden vind hoor van PERVERSE campagnes! Hansi, jij blijkt het woord geluk en liefde niet te kennen in de pure zin van het woord.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 18:51   #84
Hansi
Burger

Standaard

Sorry kwam wat aggressiever over dan de bedoeling was. Nee mij stoort eerder die roze optocht-organisaties, mij niet alleen trouwens, maar ook vele homo's die ik persoonlijk ken. Ze willen niet op de barricaden staan en da's ook nergens voor nodig in deze tijd. Zijn alleen nog maar enkelingen die het homo zijn niet aanvaarden. Maar van die opruiende strijdtaal daar is niemand mee gediend. Licht iedereen correct voor, zowel homo's als niet-homo's rond wat homo zijn precies is, vooral bij jongeren is dit nodig. Maar maak er aub geen belachelijke kermis van, daar is niemand mee gediend, en in 't geheel de doorsnee homo niet denk ik. Mij kan het geen barst schelen of iemand homo of niet is, iedereen gelijk voor de wet, maar hou het gewoon cool en loop niet te pas en te onpas te zwaaien met vlaggen, toeters en bellen van ik ben homo. Doen hetero's ook niet.
Hansi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2002, 19:19   #85
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Sorry kwam wat aggressiever over dan de bedoeling was. Nee mij stoort eerder die roze optocht-organisaties, mij niet alleen trouwens, maar ook vele homo's die ik persoonlijk ken. Ze willen niet op de barricaden staan en da's ook nergens voor nodig in deze tijd. Zijn alleen nog maar enkelingen die het homo zijn niet aanvaarden. Maar van die opruiende strijdtaal daar is niemand mee gediend. Licht iedereen correct voor, zowel homo's als niet-homo's rond wat homo zijn precies is, vooral bij jongeren is dit nodig. Maar maak er aub geen belachelijke kermis van, daar is niemand mee gediend, en in 't geheel de doorsnee homo niet denk ik. Mij kan het geen barst schelen of iemand homo of niet is, iedereen gelijk voor de wet, maar hou het gewoon cool en loop niet te pas en te onpas te zwaaien met vlaggen, toeters en bellen van ik ben homo. Doen hetero's ook niet.
Is wel iets helemaal anders dan uw vorige bericht, hier kan ik me weldegelijk in vinden. Heb voorafgaand aan de gaypride trouwens ook al tegen die vulgariteit gefulmineerd, niet hier maar op holebi-fora.
Oud 21 oktober 2002, 13:22   #86
Bert &of
Vreemdeling

Bert &of's schermafbeelding

Standaard

Eerlijk gezegd ... die roze optochten mogen er gerust zijn voor mij. Sinds vorig jaar ben ik zelf vaste meestapper. Wel op de &of wagen in &of T-shirt en dus niet schaars gekleed of net overladen gekleed in vrouwenkleren of zoiets.

Wanneer gaat de media nu eindelijk eens de andere mensen laten zien in plaats van zich altijd op de sensatie te storten???
Oud 21 oktober 2002, 13:34   #87
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert &of
Wanneer gaat de media nu eindelijk eens de andere mensen laten zien in plaats van zich altijd op de sensatie te storten???
Stel je voor: je bent media-magnaat en teert op commerciele belangen, kijkcijfers en dus sensatie. Nu kan je van de gaypride beelden tonen van: a) een saaie doordeweekse jongen, hij ziet eruit alsof hij een nine to five job heeft bij de raad van state, getrouwd is en vier kinderen opvoedt.
b) een leernicht, een dragqueen of een smakeloze tongkus van twee gore jeanetten.

Keuze zal rap gemaakt, zijn en ziedaar uw antwoord.

Persoonlijk heb ik niets tegen een pride optocht, maar meer dan een carnavalstoet is het voor mij niet. Trouwens de degoutance van Aalst carnaval moet niet onderdoen voor de vetzakkerij die je op de gaypride door de strot geramd krijgt.

Ik heb ook meegelopen vorig jaar en had veel zin om Senator Q aka Vincent Vanquickenborne (toen nog SPIRIT nu VLD) een serieuze muilpeer te verkopen, zoals hij de normale homo's daar effe kwam belachelijk maken met zijn blue-oister-bar outfit.
Oud 21 oktober 2002, 13:37   #88
Bert &of
Vreemdeling

Standaard

Ach ja, gelukkig is het homo-zijn meer dan alleen die pride en "alternatieve" kleding aandoen.
Oud 21 oktober 2002, 13:44   #89
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert &of
Ach ja, gelukkig is het homo-zijn meer dan alleen die pride en "alternatieve" kleding aandoen.
Der is nix gelukkig aan. Het is gewoon zo, een deel van het leven.

Hetero-zijn is meer dan coppuleren en kinderen baren, homo-zijn is meer dan een andere vent zijn bij het pietje nemen en de weldenkende vrome burger chockeren
Oud 21 oktober 2002, 13:47   #90
Bert &of
Vreemdeling

Standaard

Zo gaat ie goed .
Oud 21 oktober 2002, 17:40   #91
Maatschappelijk_axident
Vreemdeling

Maatschappelijk_axident's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Maatschappelijk_axident
Standaard

Jan, waarom sta jij mensen hun geluk in de weg? Deze mensen schaden de omgeving toch niet? Dat ze anders zijn op gebied van sexuele voorkeur?..so what, jij hebt een andere politieke voorkeur (om een even zinloze, maar duidelijke vergelijking als jij te gebruiken ). De gemeenschap heeft er toch geen last van...dus waarom deze mensen de weg naar geluk ontzeggen? En het feit dat men erover kan praten, is ook in het voordeel van zij die twijfelen, die kunnen ofwel overslaan naar de 'normale ' kant of de 'abnormale '. Maar ze kunnen tenminste zelf kiezen en dan kunnen ze zelf de weg naar hun geluk zoeken.
Ik heb in het verleden ook geëxperimenteerd met mannen, maar ik voelde mij toch niet echt tot hen aangetrokken en bij een vrouw ben ik gelukkiger, maar ik kan begrijpen dat dat voor anderen niet zo is, laat die dan toch vrij om hun keuze te volgen en gelukkig te worden. Daarenboven, jij beweert de hele tijd dat het tegen de menselijke natuur is, en dit vanwege de 'voortplanting' wel euh, als ik je dan letterlijk moet volgen, dan komt dat er dus op neer dat wij niet beter zijn als dieren en dus enkel maar dienen om ons voort te planten, met als gevolg dat polygamie toegelaten moet zijn, ah ja, we moeten ons zo veel mogelijk voortplanten, dus dan liever zeker zijn en bij zo veel mogelijk vrouwen proberen. Hmmz, staat me wel aan, maar de liefde en genegenheid, die holebi's voor elkaar voelen vind ik toch net iets belangrijker
Oud 11 februari 2011, 17:06   #92
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Daar schuif je fijn de zwarte piet door naar blokvijand nr. 1.
Alsnog bang om de stemmetjes van onze andersvrijende medemens te moeten ontberen?
De redenering luidt dus: Blok en Islaam: één anti-homofront?
Of is het:"Kies tussen drek en derrie!"
Of:"De Islaam doet je dood, het blok stampt je enkel in de goot!"
Superstaaf, jij kon de zaken toch altijd zo treffend verwoorden! Kom je nog niet terug?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be