![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bestaat het Liberaal Appel nog in 2007 | |||
Tuurlijk, dat is het alternief voor de echte liberaal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Onmogelijk, Beysen zit dan al lang bij het VB |
![]() ![]() ![]() |
19 | 79,17% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Doe jij nu alsof je achterlijk bent, of ben je echt zo?
Denk je nu echt dat die bijdrage dient om in het levensonderhoud van onze voorzitter te voorzien? Maar ja: "Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn klanten." Zegt heel veel over jouw denkwijzen. Jongen toch: Hou toch op met onzin te verkopen! |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Iedereen weet dat het Liberaal Appel na de vorige verkiezingen financieel aan de grond zit.
Dit bevestigd de informatie van Hendrik Boonen,dat de partij niet deelneemt aan de komende verkiezingen(financieel niet haalbaar). Wij zwijgen nog over een echtscheiding Rudy Van Nespen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leg eens uit : "Wij zwijgen nog over een echtscheiding Rudy Van Nespen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mijn bronnen was de rechter uw GOD niet gunstig gezind. |
||
![]() |
![]() |
#86 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Contacteer hen via: Ward Beysen, Boekstraat 73, 2610 Wilrijk. Kwestie van uw drogredenen om het niet te doen reeds op voorhand te pareren... |
||
![]() |
![]() |
#87 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#88 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ward Beysen beweerde tijdens deze zitting dat dit geld werd gebruikt om de huur van de zaal te betalen ![]() Ik noem dit in één woord ''diefstal'' Mijnheer Van Nespen. U kan beter uw voorzitter contacteren betreffende deze FEITEN. |
|||
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Kijk Peterke,
Ik ga het U nogmaals proberen uit te leggen: Ik was niet aanwezig op de zitting van de schaduwgemeenteraad. Niet omdat het te min zou zijn, maar omdat ik in tegenstelling met U nog een zeer drukke zelfstandige activiteit uitoefen. Daardoor weet ik niet of uw bewering klopt, en INDIEN ze klopt, wat er met het geld gebeurd is. Het is trouwens geen probleem voor mij, dus hoef ik dat niet voor te leggen aan mijn voorzitter. Als het wel een probleem is voor eender wie, dat die persoon het dan aankaart bij Ward. Een eerlijk antwoord krijg je, dat weet ik! Maar nee, jij houdt je liever bezig met loze aantijgingen en idiote verdachtmakingen. t'Is maar waar je je plezier in vindt, hé? |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik moet hem trouwens niet contacteren Mijnheer Van Nespen.
Wanneer ik mij niet vergis,mag hij zich binnenkort verantwoorden. Ik verwacht volgende week veel volk op de Groenplaats. ![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad: ik oordeel niet over zaken die ik niet weet.
Dat doe jij wel en dat maakt het verschil tussen jou en mij: Ik baseer mij op gekende feiten en jij op ongegronde geruchten en flagrante leugens. Laat ons hopen dat je nu begint na te denken en eindelijk een deftige argumentatie begint uit te bouwen op basis van FEITEN! |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arm Vlaanderen,arm Hoboken. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Ja, ik ben ook maar een mens.
Ik heb niet alle antwoorden en pretendeer dan ook niet dat ik die zou hebben. In tegenstelling tot uw manier van doen! |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
''Ik heb niet alle antwoorden en pretendeer dan ook niet dat ik die zou hebben''. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#97 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Waarmede Peter nogmaals bewijst dat begrijpend lezen (een vak dat in het 4de studiejaar reeds gegeven wordt) niet zijn sterkste kant is.
Lees onze persmededeling nog eens? |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 |