![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een boekhouder boven de vijftig die niet meer aan de bak komt lijkt mij minder waarschijnlijk dan een vrachtwagenbestuurder van boven de vijftig die niet meer aan de bak komt. |
||||||
|
|
|
|
|
#82 | ||||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#83 |
|
Vreemdeling
|
Tja, voor Daems zitten lijkt me wel wat extreem maar geef de man wel volledig gelijk. Sociale profiteurs vindt ik even erg als fiscale. Overigens, waarom zou er geen amnestie komen voor de fiscale fraudeurs ???
Die is er toch ook gekomen voor de illegalen in dit land ... oh, ja, dan noemt men dat "regularisatie". Maar op het einde van de rit is het toch hetzelfde. Ze breken beide de wet, en worden er achteraf voor beloond ... Oh ja, over werkloosheid. Er zitten daar dikke profiteurs tussen. Een echt voorbeeld ? Vrouw, 28jaar, zogezegd werkzoekend, krijgt uitkering als alleenstaande. Echter in realiteit werkt ze in't zwart voor een tele dating lijn (350fr/u in't zwart) en gaat ze elke maand een week werken in een stripclub in't buitenland. 100.000fr/week. Maar toch nog in de rij staan voor dopgeld ... Geef mij maar het Zweedse model, weiger je een aangeboden job, dan verlies je werkloosheidsuitkering. Logisch, toch ?????? |
|
|
|