![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#82 |
Banneling
|
![]() Vooral slijmerig!
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doet me eraan denken dat hij erin geslaagd is zijn eigen partij uit het federale parlement te werken door een kiesdrempel mee goed te keuren die ze vervolgens door onkunde niet haalden. Weten we ineens weer met welk gezag hij spreekt. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() De grootste maloot was inderdaad groene Jos. Zielepoot eerste klas maar ja dat weten we hier in Turnhout al 100 jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() straf 1Handklapping, dat is net wat het gemeentebestuur van Brasschaat (en daar zit het VB nog netjes in het Cordon, maar ik voorspel er een 'val van je stoel' resultaat voor het VB) heeft doorgevoerd ... een zwembeurt voor een niet inwoner kost 6 € (240 oude BEF) ... dat zal de Antwerpse Marokkanen die er vroeger boel maakten in het openluchtzwembad wel weghouden zeker ?! ... dat zijn de politiek correcte partijen die dit doorgevoerd hebben hé ... welnu de Brasschaatse gezinnen die ik ken komen nu in Ekeren en Merksem zwemmen ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 26 september 2006 om 18:24. |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Het Mormel moet meer op TV. Wie over een klein beetje mensenkennis beschikt ziet daar een koude vis afgrijselijke grimassen maken. Ze doet mij best denken de blonde leeuwin van de SS, inclusief lederen botjes en zweep...
Op TV ermee, maskers af van de hypocrieten. ![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Het was wel wat schandalig en te grof vond ik ,één tegen allen, enkel de professor bleef wat neutraal, maar ze bleef als vrouw op haar poten staan.
En Joske Stalin zijn gezicht verstijfde van haat, speeksel vloog in het rond... amai |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als ge niks zinnigs te zeggen hebt..zwijg dan toch gewoon, of vind gij da normaal om mensen op z'on manier de grond in te boren? |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haat en nijd,doen de glimlach alleen maar groter worden in Wallonie en Brussel!
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ++
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie-Rose is niet piep meer, maar dit is er toch over.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een rechtse kakelkip: een koekoek.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Kijk: mensen een chocostoemper noemen, de kledij van nonnekes, van arabische meisjes beledigen door over kopvodden te spreken. Dat is iets wat jij gewoon niet laten kunt. En nu, ocharmekes mijn dutseke, zitten ze op het dak van Morelleke. Dat lief vrouwtje (het moet gedaan zijn dat men haar beticht van haar bezem voor wat anders te bebruiken dan van op te vliegen!) dat NOOOOIT de mensen uitmaakt of beledigt die uit een ander landje komen. Kom schat: je moet echt wel opletten dat je niet aan een ander aandoet wat je niet wil dat ze jouw Morelleke aandoet. Maar ik denk dat je dat nog niet goed gesnapt hebt hé, chocopotteke? |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm... interessante stellingname. heb je bronnen om dit te bewijzen?
|
![]() |