![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als men iemand betrapt op brandstichting of bewijzen heeft dat die persoon een brand heeft gesticht dan moet die daar inderdaad voor gestraft worden, ja. En wanneer er rellen zijn dan moet de politie vanzelfsprekend ingrijpen. Maar wel op een verantwoorde manier natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paul Beliën schreef ook nog interessante dingen op zijn blog:
http://www.brusselsjournal.com/node/1384 Ik ben ervan overtuigd dat Edina weet hoe ze dit gaat oplossen: Citaat:
Laatst gewijzigd door circe : 27 september 2006 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde alleen maar dat dit geen gewone brandstichting met verzwarende omstandigheden is.
Om dezelfde reden wogen de moorden die Hans van Temse pleegde veel zwaarder door dan een 'gewone' moord. Ik hoop dat Edina ter plaatse is als er in Bruxelles de bom barst in navolging van Parijs. Veel branden, en de daarbij horende doden, zullen niet belet worden door Edina, noch door de wetten ter bestraffing die we hier rijk zijn, vrees ik. Misschien kan Edina de VB-ers, die 'maar al te graag de wetten aangepasten in Parijs', eens gaan vertellen dat wat ze deden om de veiligheid van het eigen Franse volk te verzekeren onaanvaardbaar is in haar ogen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens, heeft de politie volgens jou in Parijs 'op een verantwoorde manier ingegrepen'? Vindt jij de wetten die na die 'rellen' gestemd werden 'verantwoord? Mogen die wetten van jou hier ook gestemd worden VOOR de volgende 'grote rel'?
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien vanavond, wat ze dan weer in brand gaan steken, ... hopelijk vallen er geen doden.
In elk geval heeft dat klein jong crapuul veel sjans dat de vlaming zolang op zijn kop laat kakken en zich laat doen... We zullen zien wat de polico's gaan schreeuwen als de eerste vergeldingsmaatregelen komen... dan zal het kot wel te klein zijn zeker, ? ... Dan zullen het Racistische moordaanslagen genoemd worden, ... kwestie van de juiste perceptie hé... Nu zijn dat relletjes natuurlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zullen direct de racistische vetzakken zijn, zelf als we nog maar ons bakkes durven opentrekken is 't al van da. Het is al zover gekomen dat als ge deftige verslaggeving wil lezen over de feiten , ge u moet wenden tot buitenlandse kranten / nieuwssites. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Zitten jullie eigenlijk op dit forum om een politieke discussie aan te gaan en eventueel iets bij te leren, of om onder gelijkgezinden elkaars vooroordelen te zitten bevestigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat je nog bijval oogst ook? Eric Feremans, Kay-gell en Bazilfunk zijn online.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Leuk om zoveel reacties te krijgen, maar niemand antwoordt op mijn vraag.
Oh ja Knuppel, mijn posts hebben al bijval geoogst bij mensen van duidelijk verschillende ideologische achtergrond. Ik discusieer liever met open vizier tegen mensen waar ik van mening mee verschil, dan om steeds elkaar te zitten bevestigen in clichés, zoals jullie doen. Als het je interesseert, moet je anders mijn simultaandiscussie met Siefeler en Luc Broes eens lezen, op de thread die vroeger over de paus ging (waarvoor mijn excuses aan de moderatoren)
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Och, 't was "toch maar" een "allochtoon" (lees: vreemdeling).... Laatst gewijzigd door filosoof : 27 september 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf de raadkamer is buitenspel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel jouw mening niet en vind dat jij weer andere vooroordelen hebt dan ik. Daar zul je het mee moeten doen.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Het was toch maar een Vuil-B-er' klopt stukken beter.
![]() |