![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de mediabelangstelling opgemerkt bij het laatste BROV in Zwitserland? Zelfs de Belgische media waren er als de kippen bij. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Aan een boom zó volgeladen, mist men 5-6 pruimpkens niet" Oud-Nederlandse dichtregel. http://users.pandora.be/koan/blad09_pruimen.html
![]() |
#84 |
|
![]() Natuurlijk bestaan er ook beschaafde immigranten.
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op uw servies. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat zit men dan nog over het Cordon te zeveren? Als het VB toch al 6 jaar in sommige gemeentes mee in de meerderheid zit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
-------------------- Laten we hopen dat alvorens de boom onder het eigen gewicht bezwijkt ...(wat met een statistische zekerheid vroeg of laat staat te gebeuren)... een aantal van de VB-programmapunten in de praktijk zijn omgezet. Ik het het hier dan met name over de drie V 's. Vlaanderen Vreemdelingen Veiligheid At your service |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Terwijl we spreken worden in Nederland onder toezicht van Rita Verdonk (een dame naar mijn hart) illegalen daadwerkelijk opgespoord en het land uitgezet.De achterdeurtjes voor gezinsherenigingen ed worden er één voor één gesloten. In Belgie (Antwerpen) daarentegen werd er de voorbije zomer officieel en onder toezicht van politie en het gedeeltelijk stadsbestuur een ' Miss illegal contest ' gehouden en kennen we inmiddels de Belgie-route die de noodzakelijke strenge Nederlandse wetgeving op bv gezinshereniging omzeilt en ondermijnt. -Enkele jaren geleden werd in Gent Francis Van den Eynde (VB) op straat in elkaar geslagen met oa een sleutelbeenbreuk en bewerkt aangezicht als gevolg.Het had erger kunnen aflopen -Filip DeWinter's auto werd meerdere keren gehermodelleerd. -Bart Debie werd vorig jaar na een VB- vergadering in de donkere straten van Antwerpen opgewacht door een stel democratisch ingestelde linkiewinkies die hem enkele rood/groene normen van fatsoen meenden bij te brengen . Het liep even anders af omdat de Debie tijdens zijn politiecarriere de regels van de vechtkunst kreeg aangeleerd. Geen enkele bekende VB politicus kan hedentendage nog onbekommerd de straat opgaan omdat er altijd wel ergens enkele ' tolerante ' andersdenkenden zijn die hen moeten intimideren of bedreigen. Dat lees je om de welbekende redenen natuurlijk niet in de kranten , laat staan dat de VRT/VTM het in het avondjournaal vermeldt. 70 tot 80 % van onze journalisten zijn linkse druifjes, die verhouding gaat voor Nederland ook op. Als Filip Dewinter hier wordt gedemoniseerd is dat in Nederland niet anders. Wie Filip Dewinter en/of andere VB-prominenten kent zal hen ongetwijfeld een minzaam mens vinden, dat dit beeld niet past in the overall picture dat het VB wordt opgehangen moet voor iedereen toch zo stilaan duidelijk zijn. Het Vlaams Blok/Belang moet namelijk met ALLE middelen bestreden worden ..dixit oude brulkrokodil Tobback. At your service Laatst gewijzigd door bob. : 28 september 2006 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Dus gok ik er op dat in 2012 men het Imperiali systeem zal verlaten en een meer evenredig stelsel zal adopteren. 42% volstaat immers om een absolute meerderheid te krijgen. Als het VB werkelijk 38,6% haalt, zal 42% een redelijke doelstelling/bedreiging zijn (alnaargelang uw overtuiging schrappen wat niet past). En kan men de dam niet dichten, dan zal men het gemeentelijk referendum dat nu al bestaat meer kracht en minder drempels geven, opdat de Bonte Coalitie vanuit de oppositiebanken de belangrijkste stad van Vlaanderen toch nog kan beïnvloeden. En als dit gebeurt in Antwerpen, zal dit gebeuren in andere gemeenten ook: alle Belgen zijn gelijk voor de wet (jaja, ik weet ook wel dat de grondwet een vodje papier is, maar toch: hoop doet leven). Of hoe de haat tegen het Vlaams Belang en diens opgang ongewild zal leiden tot een meer democratische samenleving, ondanks de regenten van de particratie...
![]() |
#95 |
|
![]() Prognose zetels volgens de cijfers gegeven:
Groen: 2 Vlaams Kartel: 10 VLD: 4 VB/VLOTT: 26 Sossen: 13
#96 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wie de historische uitslagen van alle georganiseerde peilingen met elkaar vergelijkt , weet dat de stemmenkampioen de meest acurate peiling van allemaal is. Ofschoon ook hier sprake is van een underrating van het Vlaams Belang . Dwz zeggen dat de definitieve verkiezingsresultaten (in minieme mate weliswaar) de gepeilde overtroffen. Vandaar ook mijn opmerking omtrent het surplus percentage in de initiële post. De VLD schiet zich in de aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen dag na dag verder in de voet , en oa VLOTT pikt daar de electorale fallout van op. Vandaar mijn veronderstelling dat 40% VB-VLOTT in Antwerpen mogelijk moet zijn (wie weet zelfs nog meer) , en dan heb je tijdens de komende 6 jaar maar enkele misnoegde VLD'rs of CD&V'rs nodig om het schoonverdiep (figuurlijk) op te blazen. Wie zei er nu ook weer dat een stem op het Vlaams Blok/Belang niets opbrengt ??? At your service |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#99 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier vindt u de samenstelling v.d. gemeenteraad van Brasschaat: http://www.brasschaat.be/Index.aspx?...2928&CREF=3366 Ik veronderstel dat u de 8 Vlaams Belang gemeenteraadsleden zelf wel kunt vinden. Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Morgen opiniepeiling voor de stad Antwerpen van de VRT ... eens benieuwd welk een resultaat zij zullen geven?
Laatst gewijzigd door bartje : 28 september 2006 om 17:08. |
![]() |