Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 29 september 2006, 23:15   #81
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Jaja hij is zeer verzuurd tis daarom dat je direct uit uw vel moet springen en beginnen provoceren dat de stoom uit uw oren komt
uit mijn vel springen??

Ik speel een beetje met u...amusement you know.
beetje in uw smoel uitlachen als dat niet goed is tegen de verzuring

Wat me wel wat krisperig maakt is dat pitje zijn weddenschap probeert te ontlopen.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 september 2006 om 23:17.
born2bewild is offline  
Oud 30 september 2006, 00:07   #82
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
uit mijn vel springen??

Ik speel een beetje met u...amusement you know.
beetje in uw smoel uitlachen als dat niet goed is tegen de verzuring

Wat me wel wat krisperig maakt is dat pitje zijn weddenschap probeert te ontlopen.
Ist misschien al eens bij u opgekomen dat anderen ook spelen met u, amusement you know?
Bazilfunk is offline  
Oud 30 september 2006, 02:17   #83
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ongelooflijk p janssens wou niet naar terzake 06 komen als FDW ook niet kwam ...

Wat een platbroek. Een burgemeester die niet wil en kan debatteren die zijn eigen beleid niet wil verdedigen tav de oppositie.
resultaat:

eindelijk nog eens een echt opbouwend debat
Oud 30 september 2006, 02:18   #84
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik lach u langer dan 1 week uit in uw smoel. Niet slecht voor een verzuurde he ventje?
't is maar wat jij grappig vindt...

fan van de kampioenen zeker?
Oud 30 september 2006, 02:23   #85
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
1. Blijven fluiten in het donker pitje. Mijn dochter van 4 doet het u voor

2. Hoe groter mijn ongeloofwaardigheid bij uw soort hoe meer ik me gesterkt voel.

3. kusjes van een gemotiveerde kiezer die zijn stemrecht vanuit het buitenland met de glimlach zal laten gelden.
1. en jou dochter van 4 doet jou waarschijnlijk voor hoe je pannekoeken moet bakken, een ei moet breken en het alfabet moet opschrijven zonder een letter te vergeten

2. in wat? in debiliteit, in onwetendheid, in xenofobisch of racistisch gehalte,...?

3. dus jij hebt geen ene reet te zoeken in de gemeentepolitiek van antwerpen?

je zit daar op je luie kont te zagen over hoe slecht het in antwerpen allemaal niet gaat

makkelijk hoor

zo ken ik er nog

allemaal vb-kiezers

in plaats van zelf eens de handen uit de mouwen te steken? oh neen, mijnheer, daar zijn wulle veel te lui voor...

tip: blijf lustig waar je bent

ps hoe voelen de lekkere buitenlandse vrouwtjes aan? waarschijnlijk te zielig om na de breuk mat je lief opnieuw een leven in belgie proberen op te bouwen....
Oud 30 september 2006, 02:24   #86
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
1. Blijven fluiten in het donker pitje. Mijn dochter van 4 doet het u voor

2. Hoe groter mijn ongeloofwaardigheid bij uw soort hoe meer ik me gesterkt voel.

3. kusjes van een gemotiveerde kiezer die zijn stemrecht vanuit het buitenland met de glimlach zal laten gelden.
1. en jou dochter van 4 doet jou waarschijnlijk voor hoe je pannekoeken moet bakken, een ei moet breken en het alfabet moet opschrijven zonder een letter te vergeten

2. in wat? in debiliteit, in onwetendheid, in xenofobisch of racistisch gehalte,...?

3. dus jij hebt geen ene reet te zoeken in de gemeentepolitiek van antwerpen?

je zit daar op je luie kont te zagen over hoe slecht het in antwerpen allemaal niet gaat

makkelijk hoor

zo ken ik er nog

allemaal vb-kiezers

in plaats van zelf eens de handen uit de mouwen te steken? oh neen, mijnheer, daar zijn wulle veel te lui voor...

tip: blijf lustig waar je bent

ps hoe voelen de lekkere buitenlandse vrouwtjes aan? waarschijnlijk te zielig om na de breuk mat je lief opnieuw een leven in belgie proberen op te bouwen....
Oud 30 september 2006, 02:29   #87
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ist misschien al eens bij u opgekomen dat anderen ook spelen met u, amusement you know?
daar is hij

a. te dom

b. te humorloos

c. te zelfingenomen

d. te zeer overtuigd van het eigen gelijk

voor

nu ik zeker weet dat b2b in het buitenland woont vind ik het helemaal een zielige vertoning
Oud 30 september 2006, 07:48   #88
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Man toch, mijn stelling is gebasserd op persoonlijke contacten en contacten met degenen die hem omringen.
Ter info: ik ben een vrouw.

Ik heb Dewinter ook al redelijk vaak bezig gehoord en ik kan slechts een ding concluderen: die man kickt erop om mensen tegen elkaar op te zetten. Vlamingen versus Franstaligen & autochtonen versus allochtonen. Telkens als ik hem hoor, lijkt het erop alsof Antwerpen en de wereld zal vergaan als het VB niet aan de macht komt.

Citaat:
En zijn villa? Ik denk dat er velen in zijn plaats het wat minder bescheiden zouden aan doen.
Hij pretendeert toch dat hij vaak in die probleembuurten komt? Wel, dat hij er een keer gaat wonen zoals iedereen, dan pas weet hij wat er werkelijk mis gaat in die buurten en kent hij de achterliggende reden.
Kim is offline  
Oud 30 september 2006, 08:08   #89
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik heb Dewinter ook al redelijk vaak bezig gehoord en ik kan slechts een ding concluderen: die man kickt erop om mensen tegen elkaar op te zetten. Vlamingen versus Franstaligen & autochtonen versus allochtonen. Telkens als ik hem hoor, lijkt het erop alsof Antwerpen en de wereld zal vergaan als het VB niet aan de macht komt.
Dat eerste fantaseer je, dat tweede is ook zo.

Citaat:
Hij pretendeert toch dat hij vaak in die probleembuurten komt? Wel, dat hij er een keer gaat wonen zoals iedereen, dan pas weet hij wat er werkelijk mis gaat in die buurten en kent hij de achterliggende reden.
Er gaan wonen 'zoals iedereen'?

De conclusie van Kim is dus: om iets over een buurt te kunnen zeggen moet je er gaan wonen

Straks moet Dewinter nog een drugverslaafde worden om over de noodlottige gevolgen van drugs te mogen klappen.

Sorry, vrouw Kim, maar dat is je reinste onzin.
Duym is offline  
Oud 30 september 2006, 08:13   #90
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Dat eerste fantaseer je, dat tweede is ook zo.
Filip Dewinter fulmineert dus niet tegen allochtonen en Walen? Heeft u het partijprogramma nog niet gelezen misschien?

Citaat:
Er gaan wonen 'zoals iedereen'?

De conclusie van Kim is dus: om iets over een buurt te kunnen zeggen moet je er gaan wonen

Straks moet Dewinter nog een drugverslaafde worden om over de noodlottige gevolgen van drugs te mogen klappen.
Conclusie van Duym: vanuit je villa in Ekeren weet je perfect hoe het eraan toe gaat in de Seefhoek e.d.

Citaat:
Sorry, vrouw Kim, maar dat is je reinste onzin.
Het feit dat jij niet eens weet dat Dewinter een probleem heeft met allochtonen en Franstaligen, DAT is pas je reinste onzin!

Laatst gewijzigd door Kim : 30 september 2006 om 08:16.
Kim is offline  
Oud 30 september 2006, 08:38   #91
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Even teruggaan in de tijd zelfs naar de vorige eeuw,ik meen mij te herinneren dat Het VB toen 17% haalde bij de nationale verkiezingen.
Waarom zijn de traditionele kiezers nu blij wanneer ze dubbel zoveel halen?
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat verkiezing na verkiezing het optimisme meer en meer gemaakt overkomt.
Al eens gedacht dat de publieke opinie niet is wat de VRT naar voren brengt?
En weet je wat,het zijn de traditionele en "democratische" partijen die er voor gezorgt hebben dat ze nu zoveel stemmen krijgen,ipv Vlaanderen in 2 kampen te verdelen en de particratie hoogtij te laten vieren,zou met praten en gezond verstand heel wat meer bereikt kunnen worden.
Ik geloof niet dat jullie zien wat er aan de hand is,men heeft honderdduizenden kiezers naar het VB gejaagd door overal het CS toe te passen en steeds de dialoog te ontwijken,en ondertussen slecht te regeren en de veiligheid weg te lachen.
Denken ze nu echt dat men die mensen,die men openlijk zegt dat hun stem niet meetelt,maar die toch verplicht worden te gaan kiezen dat men die zo maar hun stem zullen teruggeven naar de traditionele partijen???
Ik heb daarvoor gewaarschuwd,het zal moeilijk besturen worden want in vele steden en gemeenten zal men voorafspraken en coalities moeten sluiten om degelijk te kunnen besturen,en dan moeten ze allemaal nog overeen komen!!
Voorts moet ge eens denken aan al de kiezers die bv.voor De SPa stemmen,maar die bedrogen uitkomen omdat er voorafspraken gemaakt zijn met andere partijen,idem-dito voor de andere partijen.
Tot spijt van wie het benijdt maar onze leiders hebben het VB groot gemaakt.
Laten we vooral rosse Jos van groen bedanken voor het bedenken van het cs, hij is niet alleen groen maar wordt het ook letterlijk na iedere verkiezing.
Boppa47 is offline  
Oud 30 september 2006, 08:51   #92
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amedee Bekijk bericht
Het interessantste aan deze peiling is dat de PVDA een zetel zou behalen.

Langzaam, maar zeker! De tijd staat aan onze kant!
----------

ik vind dit als rechtse rakker ook een heel bemoedigend bericht !!
Dat betekent namelijk dat er stemmen van SP.A en Groen verloren gaan in het communistisch vergeetputje dat nooit enige macht (lees electoraat) van betekenis zal hebben.
Wel wordt op die manier de (zogezegde) ' democratische ' linker flank verzwakt.

Zoals ik vroeger al zei, mijn natte droom bestaat in het ontstaan van een MDP..moslim democratische partij (voor wat het democratisch gedeelte waard is natuurlijk).
Op die manier zullen veel autochtonen de tegenstelling van de multiculturaliteit duidelijker onder de ogen krijgen en zijn de multicul-lovers SP.A/Groen zowat de helft van hun aanhang kwijt.

Wedden dat het establishment de oprichting ervan met alle mogelijke middelen zal tegenhouden !!!
Conform de afgang van het AEL trouwens.

At your service
bob. is offline  
Oud 30 september 2006, 08:58   #93
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ongelooflijk p janssens wou niet naar terzake 06 komen als FDW ook niet kwam ...

Wat een platbroek. Een burgemeester die niet wil en kan debatteren die zijn eigen beleid niet wil verdedigen tav de oppositie.
-----

hier ben je me ff kwijt ilfalco
Kan het zijn dat er een ' niet ' teveel staat in de tekst ?

At your service
bob. is offline  
Oud 30 september 2006, 09:00   #94
DenHollander1981
Vreemdeling

Standaard

Als net nieuweling, vraag ik me af of dit gehele forum een openlijke schreeuwwedstrijd is tussen voor- en tegenstanders van het Vlaams Belang. Tegenstanders reageren als een stier op een rooie lap, bij het horen van de naam Vlaams Belang. Voorstanders willen ook nooit water bij de wijn doen.

Wordt hier ooit wel eens een discussie gevoerd, waarbij mensen elkaar gelijk geven? Of graaft iedereen zich hier volledig in en geeft men alleen op elkaar af?
DenHollander1981 is offline  
Oud 30 september 2006, 09:04   #95
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenHollander1981 Bekijk bericht
Als net nieuweling, vraag ik me af of dit gehele forum een openlijke schreeuwwedstrijd is tussen voor- en tegenstanders van het Vlaams Belang. Tegenstanders reageren als een stier op een rooie lap, bij het horen van de naam Vlaams Belang. Voorstanders willen ook nooit water bij de wijn doen.

Wordt hier ooit wel eens een discussie gevoerd, waarbij mensen elkaar gelijk geven? Of graaft iedereen zich hier volledig in en geeft men alleen op elkaar af?
Tis oorlog zeg ik u, OORLOG

AAAARGH, TATATATATATATATATATATATATA BOEEEEEEM
Vorenus is offline  
Oud 30 september 2006, 09:28   #96
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een spontane vraag die in me opkomt:

De pvda heeft nooit echt sterk gestaan, waarom zou dat dit jaar ineens spectaculair veranderen?
--------

Mmmmmmmmmmm , het verstand staat bij sommigen dan toch niet in verhouding tot de grote mond.
Laat me je even helpen dus.

In 2003 sloot het PVDA een kartel met AEL , blijkbaar vinden ze elkaar terug in het onderdeel ' destabilisatie van de staat ' , de één via ideologie en de ander via geloof.
Wat dan ook,....er waren dus anarchistische raakpunten die beide partijen bij elkaar brachten.
Nu het AEL (omwille van de in mijn vorige post beschreven reden ) niet meer opkomt, lijkt het PVDA het alternatief te worden voor revolutionaire nieuwe belgen die zelfs rood en groen al te soft beginnen te vinden.

Resultaat van dit alles ...........een vergaarbakje van enkele verloederde overjaarse communisten op retour en een groeiend legertje van Marokkaanse lievertjes die een instrument zoeken om hun vermeende onderdrukte positie aan te vechten.(ze zijn het namelijk beu om te worden opgesloten voor criminele feiten die ze naar eigen zeggen nooit plegen)
Nu noemt dat vehikel voorlopig nog PVDA , tegen volgende verkiezingen krijgen we in de naam mogelijk een verwijzing naar de islamitische vrienden.
Alhoewel Partij Van De Allochtonen ook niet mis klinkt natuurlijk.

Noteer in ieder geval dat de kans bestaat dat op nationaal vlak (te beginnen in de grootsteden) het Belgische PVDA, in analogie van het Nederlandse , zal uitgroeien tot partij boven de kiesdrempel , en dat het kleurenspectrum van het electoraat in de range van licht getint bruin tot pikzwart zal liggen.

Wie mijn vorige post las weet dus dat ik als rechtse rakker het PVDA héél vééél electoraal succes toe wens.

At your service
bob. is offline  
Oud 30 september 2006, 10:02   #97
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
----------

ik vind dit als rechtse rakker ook een heel bemoedigend bericht !!
Dat betekent namelijk dat er stemmen van SP.A en Groen verloren gaan in het communistisch vergeetputje dat nooit enige macht (lees electoraat) van betekenis zal hebben.
Wel wordt op die manier de (zogezegde) ' democratische ' linker flank verzwakt.

Zoals ik vroeger al zei, mijn natte droom bestaat in het ontstaan van een MDP..moslim democratische partij (voor wat het democratisch gedeelte waard is natuurlijk).
Op die manier zullen veel autochtonen de tegenstelling van de multiculturaliteit duidelijker onder de ogen krijgen en zijn de multicul-lovers SP.A/Groen zowat de helft van hun aanhang kwijt.

Wedden dat het establishment de oprichting ervan met alle mogelijke middelen zal tegenhouden !!!
Conform de afgang van het AEL trouwens.

At your service
Volledig met jou eens
Duym is offline  
Oud 30 september 2006, 10:04   #98
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
-----

hier ben je me ff kwijt ilfalco
Kan het zijn dat er een ' niet ' teveel staat in de tekst ?

At your service
Een dubbele ontkenning is uiteraard positief, maar dat zal de bedoeling niet zijn.
Duym is offline  
Oud 30 september 2006, 10:04   #99
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom zou je een antwerpenaar wel mogen opzetten tegen ne marokaan en ni tegen ne westvlaming? Ne westvlaming verstaan wij ook niet dus wa ist verschil?

Ik heb nergens gezegd dat het niet mag, ik ben het er gewoon niet mee eens. Een groot verschil met de linkse gedankenpolizei die meningen liever verbied.

En btw... ik kom geregeld in west-vlaanderen en die mensen kunnen ook gewoon Nederlands spreken hoor.
Rr00ttt is offline  
Oud 30 september 2006, 10:10   #100
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter

voicelesscharlie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...n1/index.shtml

Ok, wat moet je hier nu van denken?
Ruim 30 procent van de Antwerpenaren stemt VB, maar toch wil maar 14 procent Dewinter als burgemeester.

Waarom heeft ruim de helft van de Vb-stemmers geen vertrouwen in hem als burgemeester? Hebben ze meer vertrouwen Janssens? Of willen ze Dewinter graag op een andere plek zien?

Ik heb hier iig een paar vraagtekens bij.
14% FDW
9% Coveliers
3% Anke Vermeersch
3% andere VBers(Annemans,Verstepen,...)

Rest nog ongeveer 6%VBers
Zij verkiezen Patje om dat het verrottingproces dan sneller zal verlopen.
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related

Laatst gewijzigd door voicelesscharlie : 30 september 2006 om 10:13.
voicelesscharlie is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be