![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laat ons even serieus zijn. Uit wat bestaat het publiek van 0110: mensen die sowieso tegen het VB zijn en voor "verdraagzaamheid", mensen die een gratis concert mee willen pikken en mensen die willen weten of dien Barman er echt zo vuil uitziet als op de foto's. Zoals ze bij ons zeggen: Gene vette, die 0110. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Tja,gratis concerten=anders was er helemaal geen volk.wahahaha.
75000-80000 is geen vetten vind ik. En,mja,wat hebben mensen op een zondag anders te doen? Zeg nu zelf,eerst moet je int sportpaleis veel geld betalen om clouseau te zien spelen en nu kon je ze gratis bezig zien=10000 fans die alleen voor clouseau al zijn weesten kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeten mensen betalen om naar VB-dinges te gaan zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat plaatst hen in een slachtofferrol, omdat ze dat ook zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie met leugens strijdt, kan ogenschijnlijk een tijdje aan de winnende hand zijn, maar de waarheid blijft altijd overeind. Altijd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Ik vind 2000 man op het VB congres al zeker gene vetten als er net op die dag een concert tegen het Vb in dezelfde stad is. Heeft het VB geen aanhangers of zijn artiesten gewoon poulairder dan FDW?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vandaag ik heb zelf gezien dat de meerderheid jonge mensen waren In verhouding tot de reclame die er gemaakt is en het gegeven dat het gratis was is 80 000 magertjes en dan nog verdeelt over 3 steden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een concert met een congres gaan vergelijken,doe gerust zo voort. ![]() Klig plat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ja dat was toch een links congres?
Maar goh, wat een geluk dat congres toen niet letterlijk vermeld werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Waarom zouden we het suucces van een congres niet mogen afmeten aan een concert als we datzelfde concert gaan afmeten tegenover een bedrijvendag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 oktober 2006 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() de regen was als een wedoende zegen.
dat zorgt voor een speciale sfeer, die kon je voelen van thuis voor tv. axelle red was niet op haar mondje gevallen, wat een klassevrouw. en dan nog een stadsgenote van mij. da's wat anders dan de boerinnendansen op VB-kermissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() das zever. er waren allochtonen en autochtonen, jongeren en ouderen, homo's en hetero's, armen en rijken, etc. allemaal mooi naast mekaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Schepen
|
![]() Ver dragende verdraagzaamheid
(Cola-Cola met Fair-Trade) Ik heb vandaag in Antwerpen Coca-Cola met Fair-Trade rum gedronken. Sommigen vinden die mix 'illegaal' (de Cola of de Fair Trade?). Maar misschien is zo'n mix van mastodonten (Cola) en plattelandsarbeiders (Fair Trade) juist verdraagzaamheid.Laat het een voorbeeld zijn voor alle festivals in Europa: smijt Coca-Cola niet buiten, maar breng Fair Trade binnen en blijf praten met Coca-Cola over milieu- en mensenrechten. Liefde is... Hou van alle mensen, welk label of club ze ook aanhangen. Hou ook van de kiezers van het Vlaams Belang. Hou van Filip Dewinter. Hou zelfs van H. Van Temse en van Adam G. en alle misdadigers. Hun verbitterde, donkere gedachten en hun misdaden maken ontelbaar veel mensen bedroefd. Maar haat is geen goed antwoord! Hou van ieder mens. Dat is geen gemakkelijke opgave en dat zal niet elke dag even goed gaan, zeker niet wanneer er verse wonden zijn geslagen. Maar dat is wel de essentie van de eindeloze liefde van Jezus en bij uitbreiding de essentie van verdraagzaamheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Misschien kunnen we allemaal in een cirkel gaan zitten, mekaars hand vasthouden, en koembajaa zingen ? Dat zal alle maatschappelijke problemen oplossen !
![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 1 oktober 2006 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een reactie vanop De Standaard online (impressies 0110) : Ik vond het jammer dat het nu wordt georganiseerd, net nu het Ramadan is. In deze maand mogen we niet aanwezig zijn op concerten vermits muziek en dans verboden is, misschien is dit uw antwoord op uw vraag? Zelf was ik ook niet aanwezig: in de maand Ramadan hou ik mij bezig met mijn geloof en mag ik zeker niet deelnemen aan concerten. Volgende keer misschien niet in de Ramadan? Samrah op 1 oktober 2006 om 21:51 Hoe onverdraagzaam hé die islam, allahke laten voorgaan op Tom Barman ; muziek en dans verbieden ... ![]() |
|
![]() |
![]() |