![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat deze indeling opleverd is vooral erg veel overlap, hoewel er veel mensen zijn die redelijk passen binnen een begrip als links of rechts zijn er heel weinig die zich alleen libertariër, sociaaldemocraat of derde wegger noemen...
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat je ook je eigen pakketje kunt samenstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch nog eens onder de aandacht brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun nog steeds de mening van Lombas om eerder een onderscheid te maken tussen ideologie. Hoewel ik de politiek oegevingen in het belang p de voet volg vind ik discussiëren over politiek eerder in het gareel willen lopen van politieke protagonisten. Persoonlijk vind ik het belangrijker in hoeverre politici hun ideologie verdedigen, en ik hoeverre ze het evenwicht kunnen bewaren tussen ideologie en het belang van iedereen. Het liberalisme is mijn inziens op dat vlak de meest geschikte ideologie.
|
![]() |
![]() |