Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2006, 17:51   #81
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Roze olifantjes? Waarom niet meteen in de goot gaan liggen bij een joint? Want dat past toch? Niet?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 22:19   #82
fuke
Vreemdeling

Standaard

mijn dochter lande in de psychatrie door gebruik van canabis.mijn gezin ging jaren door een hel.Gelukkig heb ik mijn dochter terug.vraag haar eens of het verstandig canabis te roken.ban het aub en de maatschappij zal u dankbaar zijn.
fuke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 03:31   #83
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Kan je dat bewijzen?
Bewijzen niet, maar ik heb zo mijn bronnen...
TomT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 07:24   #84
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuke Bekijk bericht
mijn dochter lande in de psychatrie door gebruik van canabis.mijn gezin ging jaren door een hel.Gelukkig heb ik mijn dochter terug.vraag haar eens of het verstandig canabis te roken.ban het aub en de maatschappij zal u dankbaar zijn.
Het is niet omdat zij daar verkeerd op reageert, dat anderen daarvoor moeten opdraaien door het hen te verbieden?
Oud 5 oktober 2006, 09:28   #85
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuke Bekijk bericht
Eigenlijk zegt dit meer dan 10 wetenschappelijke rapporten! Maar ik vrees dat je tegen een muur aan het praten bent, het enige wat telt voor die kerels is hun eigen genot en de rest kan die egoïstische burgerventjes niets schelen.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 09:37   #86
Bhairav

Standaard

Moeten mensen dan hun genot inleveren omdat er zijn die er verkeerd op reageren? Er zijn mensen allergisch aan pinda's en van alle andere dingen die lekker zijn. Ook verbieden? Want we kunnen ook overleven zonder die troep en gewoon sober eten en drinken.
Oud 26 oktober 2006, 14:29   #87
jan hyoens

Standaard

verstandig gebruik van cannabis. my ass!
Oud 26 oktober 2006, 14:32   #88
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
verstandig gebruik van cannabis. my ass!
Jij moet dringend minder alcohol drinken, het maakt je te agressief. Wat een kwalijke dronk druipt van jouw threads af.
Oud 26 oktober 2006, 14:34   #89
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Jij moet dringend minder alcohol drinken, het maakt je te agressief. Wat een kwalijke dronk druipt van jouw threads af.
yeye, en dat uit de mond van een would be-revolutionair. Ga nog een beetje bloemen uitdelen op straat!

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 26 oktober 2006 om 14:35.
Oud 26 oktober 2006, 14:35   #90
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:
yeye, en dat uit de mond van een would be-revolutionair. Ga nog een beetje bloemen uitdelen op straat!
Zie je, alcohol vernietigt meer dan lief voor je is. En, straks ook nog eens de vrouw slaan zoals elke goeie VB'er?
Oud 26 oktober 2006, 14:44   #91
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Zie je, alcohol vernietigt meer dan lief voor je is. En, straks ook nog eens de vrouw slaan zoals elke goeie VB'er?
in tegenstelling tot u werken mijn hersenen tenminste nog. ( en ik ben geen moslim, ik moet mijn vrouw niet slagen)
Oud 26 oktober 2006, 14:46   #92
Praetorian

Standaard

Citaat:
in tegenstelling tot u werken mijn hersenen tenminste nog. ( en ik ben geen moslim, ik moet mijn vrouw niet slagen)
Ik denk wel dat jij lijdt aan de ziekte van Korsakov, Jan.
http://www.stoppen.be/wiki_Korsakov.htm
Wil je toch aub stoppen met jouw drinkgedrag, we hebben echt medelijden met een verslaafde zoals jij. En tijdens het drinken nog eens gehele bevolkingsgroepen stigmatiseren, zal niet het genezingsgedrag helpen.
Oud 26 oktober 2006, 14:48   #93
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ik denk wel dat jij lijdt aan de ziekte van Korsakov, Jan.
http://www.stoppen.be/wiki_Korsakov.htm
Wil je toch aub stoppen met jouw drinkgedrag, we hebben echt medelijden met een verslaafde zoals jij. En tijdens het drinken nog eens gehele bevolkingsgroepen stigmatiseren, zal niet het genezingsgedrag helpen.
Genoeg gespeeld. Heb je nog zinnige argumenten of ben je vergeten je antabuse te nemen?
Oud 26 oktober 2006, 14:52   #94
Praetorian

Standaard

Citaat:
Genoeg gespeeld. Heb je nog zinnige argumenten of ben je vergeten je antabuse te nemen?
O neen, ik wil gewoon aantonen dat jouw drinkgedrag zorgt voor het opwekken van dwangneuroses en paranoïa. Kijk eens naar jouw postgedrag, hoeveel threads heb jij al opgestart omdat je achter elke boom een drugsgebruiker denkt te ontwaren?
Het wordt tijd om de waarheid te erkennen, Jan. Het gaat niet goed met je.
Oud 26 oktober 2006, 14:56   #95
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lieve Dams: «Deskundigen zijn het vaak oneens over oorzaak en gevolg. Neem je cannabis omdat je schizofreen bent en druk in je hoofd voelt? Of krijg je deze psychische ziekte door het blowen? Exacte gegevens hebben we nog niet, maar de combinatie van de ziekte, het cannabisgebruik en gewelddadig gedrag stellen we dagelijks vast. We moéten ons zorgen maken.» (JM)

HLN 03/10/2006

Bovenstaande zegt veel over de reacties van de blowers die hier keer op keer blindelings cannabisgebruik zitten te verdedigen! Ze zijn gewoon doorgedraaid!
Volledig mee eens dat de combinatie van een geestelijke ziekte en cannabis geen goed idee is. Dat overmatig cannabisgebruik geestelijke ziektes kan veroorzaken kan ik ook nog wel in komen, als je elke dag een bak duvel uit zuipt hou je daar gegarandeerd ook iets aan over. Maar als je je aan de je grenzen houdt (niet meer rookt of drinkt dan je kan verdragen) dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat je er een geestelijke ziekte aan over houdt.

Onderkennen dat overmatig drugsgebruik geestelijke ziektes kan veroorzaken is nog helemaal iets anders dat zeggen dat iedereen die af en toe met mate een jointje rookt gestoord zijn. Dan kan je evengoed zeggen dat iedereen die af en toe een pintje drinkt aan het syndroom van Korsakov lijdt.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 14:58   #96
Praetorian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Dan kan je evengoed zeggen dat iedereen die af en toe een pintje drinkt aan het syndroom van Korsakov lijdt.
Allez, moest je nu werkelijk dat argument op een directe manier gebruiken. Ik had nu mijn nieuw rechts speeltje gevonden om eens mee te sollen.
Oud 26 oktober 2006, 15:01   #97
jan hyoens

Standaard

Citaat:
O neen, ik wil gewoon aantonen dat jouw drinkgedrag zorgt voor het opwekken van dwangneuroses en paranoïa. Kijk eens naar jouw postgedrag, hoeveel threads heb jij al opgestart omdat je achter elke boom een drugsgebruiker denkt te ontwaren?
Het wordt tijd om de waarheid te erkennen, Jan. Het gaat niet goed met je.
het is 4 uur. tijd om uw dagelijks masturbatie te verrichten voor de poster van che guevara terwijl je de Internationale aan het zingen bent.
Oud 26 oktober 2006, 15:02   #98
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Volledig mee eens dat de combinatie van een geestelijke ziekte en cannabis geen goed idee is. Dat overmatig cannabisgebruik geestelijke ziektes kan veroorzaken kan ik ook nog wel in komen, als je elke dag een bak duvel uit zuipt hou je daar gegarandeerd ook iets aan over. Maar als je je aan de je grenzen houdt (niet meer rookt of drinkt dan je kan verdragen) dan lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat je er een geestelijke ziekte aan over houdt.

Onderkennen dat overmatig drugsgebruik geestelijke ziektes kan veroorzaken is nog helemaal iets anders dat zeggen dat iedereen die af en toe met mate een jointje rookt gestoord zijn. Dan kan je evengoed zeggen dat iedereen die af en toe een pintje drinkt aan het syndroom van Korsakov lijdt.
Nog steeds geen reden om drugs te legaliseren.
Oud 26 oktober 2006, 15:03   #99
Bhairav

Standaard

Citaat:
het is 4 uur. tijd om uw dagelijks masturbatie te verrichten voor de poster van che guevara terwijl je de Internationale aan het zingen bent.
Oud 26 oktober 2006, 15:04   #100
Praetorian

Standaard

Citaat:
Jantje Jantje, probeer dat taalgebruik nu eens te controleren. Laat die fles whiskey staan en doe een tukje. De mensen roddelen nu al zoveel over jou.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be