Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 7 oktober 2006, 16:37   #81
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Lorre* Bekijk bericht
Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.
Tja, maar het VB is de enige partij die met betrekking tot het thema veiligheid de dingen bij naam durft te noemen.
Oud 7 oktober 2006, 16:52   #82
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
...... Roep de diensplicht terug in en laat ze eens kennis maken met discipline ......
Dit kun je toch niet menen .... ?

In hun thuislanden zijn ze echt wel slimmer hoor; een (anders)Denkende is daar sowieso uitgesloten van het militair bedrijf.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi
Oud 7 oktober 2006, 17:04   #83
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
Straf hee dat mij dat niet verwonderd.
Vlak na die vingerwijzing naar de even hypocriete onverdraagzaamheid van de Lanotte, dit breaking news van bazieltje die zich bekeerd tot de enige ware dictatuur.
Denk je nu dat je outing anderen gaat overhalen hetzelfde te doen of dat ze dit eerder gaan aanzien als een bijkomde redenen om het niet te doen?
Moet ge u niet zo pissed maken daarover? Kan ik er aan doen dat mijn leven wel de goeie kant opgaat? Ik zou wel willen klagen maar da's hypocriet omdat i over niets moet klagen. Ik ben terug fier op mijn stad en dat noem ik een hele prestatie van het huidige stadsbestuur. Ik snap dat u hier over vloekt omdat dit wil zeggen dat de westvlaamse invasie mislukt is. Jawel wij Antwerpenaren laten ons niet voor de kar spannen van wat voor een handvol west vlamingen ozo belangrijk is.

Het VB en zijn normen en waarden zijn vreemd aan een metropool als Antwerpen en dus even ongewenst als oprukkend moslimextremisme.
Bazilfunk is offline  
Oud 7 oktober 2006, 22:13   #84
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Nogmaals, dit heeft amper iets met gemeentepolitiek te maken.
Wat hebben BV's en reclame met politiek te maken?
Er moet daar véél geld te verdienen zijn als je ziet hoe al die prutsers zich weren om aan het bakje te blijven, ongeacht of ze bekwaam zijn.
Maak een programma dat de meerderheid der Vlamingen ondersteunen.
Voer het ook uit zelfs als je heilige huisjes moet afbreken.
Welke partij dan ook die dit doet heeft mijn stem.
Het land en Vlaanderen hebben daar nood aan, hoge nood.
Oud 7 oktober 2006, 23:17   #85
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Daar hebde gelijk, als Antwerpenaar dwingt de toennemende onverdraagzaamheid mij deze keer op de SPa te stemmen.
En voor wie moet de kiezer stemmen die er de SP.a niet bij wilt ?
Niet op een democratische partij want die nemen er de SP.a noodgedwongen bij.
Bobke is offline  
Oud 7 oktober 2006, 23:32   #86
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En voor wie moet de kiezer stemmen die er de SP.a niet bij wilt ?
Niet op een democratische partij want die nemen er de SP.a noodgedwongen bij.
Zeer juist!!.......Om over Groen! dan maar te zwijgen.(die fundi's zuller er wéér bijzitten )
zorlac is offline  
Oud 8 oktober 2006, 10:08   #87
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Wel wel, hier hebben we weer zo'n onzinnige uitspraak. Wat dan met uw haat tegen het Vlaams Belang, das een goede reden zeker.
neen, dat is gewoon gezond verstand, iets dat bij mensen van uw strekking, blijkbaar ontbreekt.
Ge ziet reageren op uw niveau is niet moeilijk hé. Ik ben tegen het VB, dat is iets anders dan haat. Haat is datgene, dat gij tegenover vreemdelingen hebt. Een onzinnige en belachelijke haat trouwens, een hele bevolkingsgroep haten.

Laatst gewijzigd door luvali : 8 oktober 2006 om 10:11.
luvali is offline  
Oud 8 oktober 2006, 11:38   #88
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is me dat voor onzin! Andere partijen die aan de macht zijn doen niets voor de veiligheid en hebben veiligheid NIET in hun programma staan, trouwens dat durven ze niet uit vrees van uitgescholden te worden voor racisten. De enige partij die dit in z'n programma heeft is het Vlaams Belang en kijk maar eens hoe dat die partij uitgesloten wordt.
Dit meisje heeft groot gelijk dat ze opkomt voor het Vlaams Belang, want bij de zgn correcten heeft ze géén schijn van één kans, laat staan dat ze iets zou kunnen veranderen en meewerken aan méér veiligheid in de gemeenten en steden in dit apenland!!
ten eerste : de democratische partijen hebben veiligheid wel degelijk in hun programma staan, maar ze hebben ook kennis over de fundamentele rechten van de mens. Ze hebben ook kennis van ons rechtssysteem en hoe een democratie in elkaar zit. Kort gezegd de democratische partijen werken volgens de regels en zijn intellectueel eerlijk dat ze geen onuitvoerbare (= schendingen van wetten en regels ) voorstellen doen.

ten tweede : voor het VB geldt het spreekwoord : de beste stuurlui staat aan wal; (de man in de straat weet altijd beter dan de dokter welke ziekte iemand heeft)
Nicolas is offline  
Oud 8 oktober 2006, 11:46   #89
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn keuze is sinds vele jaren reeds gemaakt geweest, ik stem al jaaaaaren op het Vlaams Belang en steeds met nog méér overtuiging als de vorige stemronde als ik zie wat de zgn correcten ervan bakken op alle gebieden in het politieke probleem landschap!
maar besef dat door uw stem aan VB, veel geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem. Energie die normaal in nieuwe projecten kan gestoken worden. Een oorlog vraagt veel van een land , het VB heeft een mijnenveld gelegd onder ons vlaanderen

uw stem voor VB zorgt dat de fundamenten van onze maatschappij dreigen onderuit te geraken, dat in europa gekeken wordt naar opkomst van een fascistische partij en dat hierdoor investeerders wegblijven dus dat onze economie te lijden heeft van de opkomst VB dus uw stem

je bent bedankt om mee te helpen mijn prachtig land naar de knoppen te helpen; bedankt dat ik morgen in Nederland waar ik werk terug met schaamte zal moeten staan en proberen hen te overtuigen om toch nog te investeren in Antwerpen
Nicolas is offline  
Oud 8 oktober 2006, 11:48   #90
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen?

neen , terug naar land van herkomst
@BuRnS is offline  
Oud 8 oktober 2006, 12:23   #91
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

ten eerste : de democratische partijen hebben veiligheid wel degelijk in hun programma staan, maar ze hebben ook kennis over de fundamentele rechten van de mens. Ze hebben ook kennis van ons rechtssysteem en hoe een democratie in elkaar zit. Kort gezegd de democratische partijen werken volgens de regels en zijn intellectueel eerlijk dat ze geen onuitvoerbare (= schendingen van wetten en regels ) voorstellen doen.

ten tweede : voor het VB geldt het spreekwoord : de beste stuurlui staat aan wal; (de man in de straat weet altijd beter dan de dokter welke ziekte iemand heeft)

Leugens wat u hier tracht te verkopen!!
MisterXYZ is offline  
Oud 8 oktober 2006, 12:43   #92
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

maar besef dat door uw stem aan VB, veel geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem. Energie die normaal in nieuwe projecten kan gestoken worden. Een oorlog vraagt veel van een land , het VB heeft een mijnenveld gelegd onder ons vlaanderen

uw stem voor VB zorgt dat de fundamenten van onze maatschappij dreigen onderuit te geraken, dat in europa gekeken wordt naar opkomst van een fascistische partij en dat hierdoor investeerders wegblijven dus dat onze economie te lijden heeft van de opkomst VB dus uw stem

je bent bedankt om mee te helpen mijn prachtig land naar de knoppen te helpen; bedankt dat ik morgen in Nederland waar ik werk terug met schaamte zal moeten staan en proberen hen te overtuigen om toch nog te investeren in Antwerpen

volledig de waarheid, in tegenstelling tot de verzinsels, ik schreef bijna zever en dat mag niet, van Miss UVW.
luvali is offline  
Oud 8 oktober 2006, 13:06   #93
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Maakt u zich geen zorgen, jongen. Met het Vlaams Belang mee in het bestuur zal de "democratie" een beetje zegevieren, want die wordt nu afgebroken door anderen correcten. Het land zal er véél beter uit zien met het Vlaams Belang mee aan het bestuur. Uw partij(en) halen de sociale fundamenten onderuit en niet het Vlaams Belang zoals u hier leugenachtig beweert. Ik help niet mee om dit apenland naar de knoppen te helpen.
Wat kan ik eraan doen dat u zich moet schamen op de werkvloer ergens in Holland, integendeel u zou opgewekt en blij moeten zijn dat het Vlaams Belang z'n zoveelste overwinning op rij heeft behaald.

Denkt u nu werkelijk dat investeerders kijken naar het politieke landschap om nieuwe bedrijven op te richten, neen toch, die kijken alleen naar waar ze hun producten op de goedkoopste manier kunnen fabriceren en dat kan in dit apenlandje niet vanwege de vele pestbelastingen die opgelegd zijn geworden door de kampioenen op dit gebied nl de Rooien en afgeleiden en groenen! vandaar ook dat u in Holland moet gaan werken of wist u dat misschien niet?!

Wat voor onzin kraamt u hier uit door te beweren dat er geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem, als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang.
Ten eerste: Democratie beschermen, hoeft niet want we kennen alleen een particratie en een schijndemocratie die men gebruikt om domme mensen om de tuin te leiden en die verdedigen hoeft ook niet.
Ten tweede: welke rechten v/d mens worden er geschonden als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang?
Ten derde: Ons rechtsysteem is gestuurd door de politiekers van uw goesting dus afhankelijk van… en vandaar die ondemocratische wetten om het Vlaams Belang te nekken, zonder te spreken van het Cordon Sanitaire om de anderen aan de macht te houden onder het mom van zgn racisme van het Vlaams Belang, wat onterecht is, want die zijn even racistisch als u bent, want het zijn jullie die een mijnenveld hebben gelegd onder Vlaanderen met dit Cordon Sanitaire en dus de echte racisten zijn jullie en niet het Vlaams Belang.
Eens zullen we zegevieren, is het vandaag niet dan wel morgen, wedden!!!
MisterXYZ is offline  
Oud 8 oktober 2006, 13:12   #94
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Maakt u zich geen zorgen, jongen. Met het Vlaams Belang mee in het bestuur zal de "democratie" een beetje zegevieren, want die wordt nu afgebroken door anderen correcten. Het land zal er véél beter uit zien met het Vlaams Belang mee aan het bestuur. Uw partij(en) halen de sociale fundamenten onderuit en niet het Vlaams Belang zoals u hier leugenachtig beweert. Ik help niet mee om dit apenland naar de knoppen te helpen.
Wat kan ik eraan doen dat u zich moet schamen op de werkvloer ergens in Holland, integendeel u zou opgewekt en blij moeten zijn dat het Vlaams Belang z'n zoveelste overwinning op rij heeft behaald.

Denkt u nu werkelijk dat investeerders kijken naar het politieke landschap om nieuwe bedrijven op te richten, neen toch, die kijken alleen naar waar ze hun producten op de goedkoopste manier kunnen fabriceren en dat kan in dit apenlandje niet vanwege de vele pestbelastingen die opgelegd zijn geworden door de kampioenen op dit gebied nl de Rooien en afgeleiden en groenen! vandaar ook dat u in Holland moet gaan werken of wist u dat misschien niet?!

Wat voor onzin kraamt u hier uit door te beweren dat er geinvesteerd dient te worden in de bescherming van onze democratie, verdediging van de rechten van de mens en ons rechtssysteem, als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang.
Ten eerste: Democratie beschermen, hoeft niet want we kennen alleen een particratie en een schijndemocratie die men gebruikt om domme mensen om de tuin te leiden en die verdedigen hoeft ook niet.
Ten tweede: welke rechten v/d mens worden er geschonden als men z’n stem geeft aan het Vlaams Belang?
Ten derde: Ons rechtsysteem is gestuurd door de politiekers van uw goesting dus afhankelijk van… en vandaar die ondemocratische wetten om het Vlaams Belang te nekken, zonder te spreken van het Cordon Sanitaire om de anderen aan de macht te houden onder het mom van zgn racisme van het Vlaams Belang, wat onterecht is, want die zijn even racistisch als u bent, want het zijn jullie die een mijnenveld hebben gelegd onder Vlaanderen met dit Cordon Sanitaire en dus de echte racisten zijn jullie en niet het Vlaams Belang.
Eens zullen we zegevieren, is het vandaag niet dan wel morgen, wedden!!!
Begon spontaan aan Benny Hill te denken. Dat was ook zo een platvloerse en nietszeggende komiek. Maar daar konden de mensen tenminste nog eens mee lachen. Die kolder van U is om te huilen.
luvali is offline  
Oud 8 oktober 2006, 13:29   #95
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
neen, dat is gewoon gezond verstand, iets dat bij mensen van uw strekking, blijkbaar ontbreekt.
Ge ziet reageren op uw niveau is niet moeilijk hé. Ik ben tegen het VB, dat is iets anders dan haat. Haat is datgene, dat gij tegenover vreemdelingen hebt. Een onzinnige en belachelijke haat trouwens, een hele bevolkingsgroep haten.
Vooreerst moet ik u zeggen dat ik niemand haat, zoals u wel doet t.o.z. van het Vlaams Belang!
Ik wil dat dat vreemd tuig in hun landen blijven en daar de boel op stelten zetten in plaats van hier de maatschappij te komen verzuren en om zeep helpen. Het is de normaalste zaak van de wereld dat een multiculturele samenleving nooit zal werken, integendeel de problemen zullen zich opstapelen om uit te monden in onzinnige daden, waarvan jullie ten grondslag liggen, met het onzinnige beleid terzake, waardoor er hier vandaag de dag vele duizenden illegalen zomaar rondlopen in dit apenlandje, waarvan de A burgemeester zegt dat hij daar géén weet van heeft in z'n stad aan de Schelde, ge moet maar durven hé om zulke leugens te verkondigen terwijl heel antwerpen weet dat dit wel het geval is, die vent moest zich schamen en is niet waardig om burgemeester te zijn! Wat Janssens hier doet is vragen naar nog méér problemen in A. maar dan wel de schuld op het Vlaams Belang steken, dat is natuurlijk gemakkelijk, maar doet het Vlaams Belang almaar méér stemmen halen, want de meerderheid van de mensen zijn niet zo dom als u bent hé!
MisterXYZ is offline  
Oud 8 oktober 2006, 13:34   #96
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Begon spontaan aan Benny Hill te denken. Dat was ook zo een platvloerse en nietszeggende komiek. Maar daar konden de mensen tenminste nog eens mee lachen. Die kolder van U is om te huilen.

Laag zéér laag bij de grond hé jongen.
Ik zou maar wat méér respect betonen als u wil dat men u au serieu neemt! want ge verkoopt platvloerse prietpraat!
MisterXYZ is offline  
Oud 8 oktober 2006, 21:59   #97
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Vooreerst moet ik u zeggen dat ik niemand haat, zoals u wel doet t.o.z. van het Vlaams Belang!
Ik wil dat dat vreemd tuig in hun landen blijven en daar de boel op stelten zetten in plaats van hier de maatschappij te komen verzuren en om zeep helpen.
Dit is pas platvloerse prietpraat. Neen mijn beste ik haat niemand, ook geen VB-stemmers.
U haat ook niemand, behalve blijkbaar, dat vreemd tuig, of zijn dat voor U geen mensen?
luvali is offline  
Oud 9 oktober 2006, 07:00   #98
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
Enkele jaren geleden werd een jong meisje brutaal aangevallen in een winkel waar ze werkte aan de kust.
Verschillende messteken werden toegbracht, een 16tal!!! maar wonder boven wonder, en gelukkig maar, heeft ze met veel kracht en moed dit weten te overwinnen.
Ze staat nu op de kieslijst in Nieuwpoort, wie durft haar marginaal of leugenares te noemen zonder schaamte?
Heeft zijn dan geen gelijk om op te komen voor het VB en aldus ook steun te krijgen vanuit deze hoek door de verwaarloosde politiek?
Wie durft te beweren dat deze jonge dame geen groot gelijk heeft?
Zoiets noemen ze demagogie, zoek het woord eens op zou ik zeggen.Elke VB'er die zegt dat allochtonen hun stem "verkeerd is" omdat ze niet op VB zouden stemmen is idd een marginaal .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:26   #99
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit is pas platvloerse prietpraat. Neen mijn beste ik haat niemand, ook geen VB-stemmers.
U haat ook niemand, behalve blijkbaar, dat vreemd tuig, of zijn dat voor U geen mensen?

U liegt jongen u haat het Vlaams Belang omdat de progressieven u dat voorgedaan hebben, u vertelt platvloerse prietpraat onnozelaar!!
MisterXYZ is offline  
Oud 9 oktober 2006, 14:27   #100
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
U liegt jongen u haat het Vlaams Belang omdat de progressieven u dat voorgedaan hebben, u vertelt platvloerse prietpraat onnozelaar!!
zeg Miss UVW, is het nu gedaan, hebt ge nu echt niets intelligenters te zeggen? Heeft de vergelijking met Benny Hill, hier moet ik mij verontschuldigen bij de familie van die komiek, ik heb hem onrecht gedaan, je zo geraakt? Ik haat het VB niet, heb enkel medelijden met zulke kortzichtige mensen. Eerst dacht ik dat gij enkel een haat had tegen vreemdelingen, nu blijkt dat ge iedereen haat die uw mening niet deelt.
Als ge wilt stuur ik, in een pb, wel eens het adres van een goeie zielenknijper, kunt ge alvast uitzoeken waarom ge steeds zo moet schelden. Ik wens je alvast een voorspoedig herstel.
luvali is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be