![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij Ghandi niet zo iets in de aard van "Ik ben een hindoe maar evengoed een moslim en een jood. Wij kwamen allemaal uit de zee gekropen, wij zijn dus allemaal mensen. op een bepaald moment gingen de mensen daar in een cirkel volksdansen en ergens anders in een gingen ze in een vierkant dansen. Betekent het dan dat ze ineens minder mens zijn en meer cirkel danser of vierkant danser zijn geworden. Maar jij wil zegen dat het de menselijke natuur is om zich te willen indelen in cirkel en vierkant dansers juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij kwamen allemaal uit de zee gekropen, wij zijn dus allemaal garnalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Zijn er geen aangepaste kleuterfora voor "GaRnaaLBeeR" en "CHIPIE"?
Bende schlemielen! ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 8 oktober 2006 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Hoe kon ik zo dom zijn ze hebben het hier onder mijn neus geschoven en toch kon ik het niet begrijpen. Het werd helder toen ik thuis een oud foto toestel van mijn over groot vader vond. Wetend dat zonder hem ik nooit had bestaan en dat zijn handen ooit op dit zelfde toestel kwamen om foto's te nemen van zijn trouw de geboorte van mijn grootvader of eender wat. Ik kreeg een band met dit toestel. En ik kan nu begrijpen dat dit ook bij nationalisme van toepassing is. Nationalisme is zelfs gezond, zolang je maar beszeft dat het belang van de mens boven het nationaal belang gaat. |
![]() |
![]() |