![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch kan er in verschillende kampen best wel wat paniek ontstaan. Want de polarisering die we in Antwerpen zien, dringt Vlaams Belang niet terug, maar zorgt ervoor dat de trouwe coalitiepartners afgestraft worden. SP.A-SPIRIT is zo groot geworden dat ze de VLD en Groen! zelfs niet meer nodig heeft om een meerderheid te vormen. Dat kan best voor wat bange momenten zorgen binnen die partijen.
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlaams Blokkers zijn een beetje zoals Kaffer, daar valt niet tegen te argumenteren want ze verslaan je met het herhalen en dwepen met hun eigen leugens, en weigeren desnoods gewoon je bronnen te erkennen.
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want wat zie ik op TV: De media en alle kopstukken van de andere partijen zijn nu al volop reclame aan het maken voor Vlaams Belang. Wie op dit ogenblik ontkent dat Vlaams Belang gewonnen heeft (wat ze overduidelijk wel gedaan hebben), is goed bezig zijn/haar eigen geloofwaardigheid te ondermijnen.
![]() |
![]() |
#84 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal zou zoiets moeten gelden, behalve als een VB'er de meeste stemmen haalt natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En het is misschien maar een klein detail, maar ik stoorde mij verschrikkelijk aan Sigfried Bracke en Johan Vande Lanotte die het meerdere keren over "het Blok" Neen, dan was het een debat geweest. Een debat werkt, noraal gezie, als volgt: Iemand zegt iets en daarna reageert iemand anders daarop. Bij de VRT doen ze het anders: Iemand zegt iets en daarna roepen ze allemaal door elkaar. Citaat:
Eigenlijk is dat toch tof hé, zo'n verkiezingen zoals in Antwerpen waar iedereen (behalve dan misschien de VLD) zegt tevreden te zijn ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat hij daar dan maar eens een antwoord op geeft. Vlaams Belang gaat niet achteruit in Antwerpen. Hun zetelaantal blijft hetzelfde en in stemmenaantal gaan ze er zelfs op vooruit.
![]() |
![]() |
#89 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij mag dat dan nog een paar keer herhalen en zeggen dat iedereen dat weet, ik blijf mijn vraag herhalen. Als hij na vijf keer nog niet geantwoord heeft, kalmpjes opmerken dat hij ofwel mijn vraag niet wil of niet kan beantwoorden. Ik zou zelf niet met cijfers afkomen, want dan begint de discussie over wiens cijfers nu eigenlijk correct zijn en dat is een discussie die ik wil vermijden. Ik vraag waar hij zijn cijfers vandaan haalt. Aangezien hij er zelf over begonnen is, kan hij moeilijk over iets anders beginnen.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Wat Van Campenhout in al zijn ijver als slippendrager van Janssen echter niet door had was de wijze waarop hij zichzelf belachelijk heeft gemaakt n zijn ijver om het door Janssens zo gevreesde debat De Winter-Janssens onmogelijk te maken... Ik kan mij verdorie héél goed voorstellen dat Janssens reeds op de verkiezingsavond openlijk vertelde dat hij "zéér soepel" zou zijn voor zijn "coalitiepartner"....hihihi
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Die Harrie henderickx heeft goed gescoord met zijn belofte dat hij het cordon niet ging handhaven en nu het zover is zou hij alle partijen erbij nemen.
Een echte tsjeef dus. Onbetrouwbaar tot en met. Hij ging geen tripartie maken... en wat gaat hij nu doen, juist. |
![]() |