![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot jou, meen ik dat PJ het héél goed begreep.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar is dus geen sprake van bij de traditionele partijene maar bij 't vb overduidelijk wel ... dus niet echt gebakken lucht dat beleid was er wel over .... daar hij (alsnog) geen beleid voert |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schelden en beledigen, zo kennen we linksen zoals jij altijd al.
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is nu het probleem? Is mijn stem minder waard dan jouw stem? En waarom..? |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dus we negeren de mensen die hier al 5 jaar en langer wonen omdat ze en/of onze taal niet spreken en/of nog geen bewijs geleverd hebben van integratie en/of niets zouden afweten van de politiek en de reden waarom we dat nu [uberhaupt alleen aan hen zouden opleggen is dat we jan & alleman opleggen ? |
|
![]() |
![]() |
#89 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat komt Leterme ook te horen als ie naar Brussel gaat wonen consequent hé? |
|
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
stemrecht is onlosmakelijk verbonden met nationaliteit nu ja, door de snel-belgwet werd sowieso al met onze nationaliteit gegooid, Belgie heeft één van de meest liberale wetten ter wereld betreffende naturalisaties. Het lijkt me niet meer als logisch dat je blijk geeft van enige integratie eer je de nationaliteit cadeau krijgt.
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Ha ja?? zijn er dan gemeenteraadsverkiezingen geweest in 2004?
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus vb zonder vlott verlies van 4% ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Wist jij a propos dat Michael J. Fox eigenlijk een Canadees is?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 oktober 2006 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze hebben ze in getto's gestoken, hen gezegd dat ze nooit moesten integreren (in Frankrijk geeft de regering zelfs openlijk toe dat ze tienduizenden allochtone gezinnen in bij Franse wet verboden polygamie laat leven omdat ze bang zijn voor rellen indien ze...de wet toepassen), in het begin zouden ze toch terug keren, ze praten nu intussen over positieve discriminatie en verlagingen van schoolplichtige leeftijd teneinde bepaalde bevolkingsgroep meer kansen te geven. Zij hebben het verknald, niet het Belang. Ze hebben ze altijd "apart" gezien, en nu ze beseffen dat de autochtone bevolking die apartheid als onveilig beschouwt, en die apartheid zelfs nefast is voor de ontwikkeling van de geviseerde bevolkingsgroep, gaan ze die groep nu ook apart bevoorrechten. Da's jouw beleid. En het stinkt uren in het rond. Schieten op de verpersonificatie van de autochtone onvrede op die aparte behandeling van de verschillende bevolkingsgroepen is makkelijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() weet je watte ? vraag het eens aan PJ zelve dat lijkt me de geknipte persoon die ons zal weten te zeggen hoe dat hij nu precies bedoelde.... maar ga je 'm dan ook geloven als het antwoord je niet bevalt ? |
||
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Wat zijn blank-stemmers? Toch geen racisme, hoop ik?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 9 oktober 2006 om 00:11. |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Nee, hij lijkt mij niet (zo) links.