![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij zijt te goed voor deze wereld, Khonnie!
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
---
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ok ze zitten weer in de oppositie ![]() Antwerpen heeft gekozen en daaruit is gebleken dat VB niet meer de sterkste partij is, magnifiek vind ik dat!
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dan kan SPa en de rest kan de touw dan gebruiken voor hunzelfe aan op te hangen want dan komen ze te laat.... zo lang, zoveel mensen niet aan horen, niet naar luisten kan niet blijven duren, zeker niet in een democratie zoals (niet) in België. Dat weet ieder normaal gezond mens.... Luister, argumenteer, discuteer en zoek naar een oplossing samen met ALLE partijen u noemt 2 steden op waarbij VB nauwelijk voorruit gaat, bij de rest gemiddeld 3-7% ofzoiets. Ook dorpen waar nauwelijk vreemdelingen wonen krijgt het VB stemmen....Mensen zijn deze politiek beu Is dat zo moeilijk om te begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste PVDA-stemmers... Schaamt u zich niet om te stemmen voor een partij.... -die de moord op honderden studenten op het Tian An Men plein in 1989 bejubelt. -waar de voorzitter Ludo Martens onlangs liet vallen dat de "parlementaire democratie" slechts een "noodzakelijk kwaad" is. -die Joodse mensen over 1 kam scheert met racistische massamoordenaars, kapitalisten en imperialistische onderdrukkers?? -die het regime van Pol Pot(verantwoordelijk voor de dood op honderduizenden mensen, vnl intellectuelen) een lichtpunt vonden in de strijd tegen het ontaarde en revisionistische Sovjet-communisme van de USSR en Vietnam.. -die een goed gevoel hebben bij elke dode Amerikaanse soldaat in Irak -die islamo-nazistische terreurgroepen als Hamas en Hezbollah bejubelen en ondersteunen... En met dat krapuul wil de SP.A in Hoboken een districtsmeerderheid vormen... begrijpe wie begrijpen kan..... |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Neen, jullie zetten mensen tegen het Vlaams Belang op met haatzaaierij en scheert iedere VB kiezer over dezelfde kam wat betreft uitspraken van bepaalde kopstukken.
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zowel in mijn gemeente als in jouw provincie West-Vlaanderern ging het Vlaams Belang fors vooruit wat betreft zetels. Iedereen woont elders en moet dus zijn conclusies zelf maken. *knip* Gescheld. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Gelieve het een beetje on topic te houden en ad hominem aanvallen achterwege te laten.
mvg, Arnold |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
NEE, ik schaam me NIET omdat ik op VB stem, en eigenlijk zou VB nog een pak erger mogen zijn. Vuile linkse ratten mee t land uitzetten zou ook geen slecht idee zijn. Godverdomme, sukkelaars. turken hier mogen hun Grijze wolven groepring verder uitbreiden, en aanslagen zitten beramen en da's allemaal PRIMA, eh??? belgie heeft gewoon SCHRIK van die alloctonen en wat die zouden doen als er niet in die hun gat gekropen werd!!! DAT is 't probleem!!! En,ja, begin nu allemaal maar te zeiken, k ben 't gewend, en k trek t me niet aan. haal jullie oogkleppen af!!!Lafaards!!! |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Conclusie: een groot bakkes, maar geen greintje fatsoen. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 |
Schepen
|
![]() ![]() Trouwens, Vlaams Belang is niet veroordeeld voor racisme, je kan een politieke partij niet veroordelen via een rechtbank. Edoch in België een oplossing gevonden na 6wetswijzigingen en grondwets-wijziging...Toch een fantastisch land hé ![]() Laatst gewijzigd door Blackwidow : 11 oktober 2006 om 13:09. |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hahaha jij hebt dan toch wel het 'debat' met Win Vereycken gemist.
#100 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het klinkt nog steeds zwak hoor.