![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge als vent ziet dat ze een weerloze vrouw aan het beroven zijn, of iemand aan het doodkloppen zijn, dan springde daar toch als een briesende leeuw bovenop zeker ? Wat is me dat nu... ? Als ik het zou wees maar zeker dat ik er bovenop spring, trouwens ik zou dat ook doen moest er een groepke skinheads een allochtoon aanvallen en k zou er even hard op kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij zou de school moeten aanklagen wegens de apartheid die ze tegenover zijn dochter invoeren. Is het nog eerlijk dat Jasmijntje een andere ingang mag gebruiken, apart gehouden wordt tijdens de speeltijden en de dienstlift mag gebruiken? Kunnen ze dat toelaten voor de allochtone leerlingen, die nog een beetje geknuffeld moeten worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() *Wie zou de Eerste zijn?? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mensen hebben een mond om te praten. Beesten hebben een muil om te bijten. Enkel 'mensen' kunnen een beschaafd dialoog aangaan. De handen van welopgevoede mensen worden zeker niet gebruikt om gewelddagig gedrag te plegen. Groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Lodi ![]() Ik ben VB-er in hart en ziel en toch ben ik geen racist. Maar wie in een vreemd land komt wonen, moet zich aanpassen zoniet moet hij maar oprotten. Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=64066 Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2006 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Zie ik zes kleine Marokkaantjes een klein zwartje, Belgske of Turkje ineenstampen, dan durf ik mijn mond wel eens open te trekken. Dan maak ik zoveel lawaai, dat de belagers altijd gaan lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat doet u als zes grotere Marokkaantjes een zwartje, Belgske of Turkje in mekaar aan het rammen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Wel, de politie bellen ... en hopen dat ze willen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Juist. Maar de politie wordt tegenwoordig ook al als racistisch beschouwd, omdat ze hun werk doen en crapuul inrekenen. Alsof het hun fout is dat er veel vreemde namen tussen zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Uiteindelijk zijn de progressieven verantwoordelijk voor de toenemende criminaliteit van allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus de politie mag niet tussenbeide komen of ze zijn racistisch. Het is inderdaad hun fout niet dat er 'veel vreemde namen tussen het tuig zitten'. Misschien is het wel de fout van een veel te laks gevoerd justitiebeleid. Misschien is het wel de fout van een te politiek correct denken. Misschien is het juist daarom dat zoveel mensen een ander beleid wensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter verduidelijking: dit is dus geen (verboden) oproep tot geweld, maar integendeel, tot verdediging.Het gaat er niet om, een aanrander te overwinnen, maar wel om niet door hem verslagen te worden.Licht verschil... Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 14 oktober 2006 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |