Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2006, 12:27   #81
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
niet akkoord, dit is eerder een verwijt naar de laffe houding van 'ons' en niet naar criminele allochtonen. Het laatste wat van mij kan gezegd worden is dat ik racist ben maar ik vind (samen met mijn moslim-partner)ook dat er iets moet gebeuren. Ik ben van mening dat een andere houding van ons tegenover dat gespuis ons al een heel eind op weg helpt.
Ik vind mensen die tegen alles en iedereen die er nog maar een beetje arabisch uitziet (of moslim is) commentaar hebben racistisch, niet diegenen die reageren op crimineel en verwerpelijk gedrag.
Ik ben VB-er in hart en ziel en toch ben ik geen racist. Maar wie in een vreemd land komt wonen, moet zich aanpassen zoniet moet hij maar oprotten.
Oud 13 oktober 2006, 12:32   #82
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, je hebt gelijk, ik stelde het mss een beetje te cru, ik bedoelde niet terugvechten maar helpen...dat niemand zelfs informeert hoe het gaat, of je hulp nodig hebt ook als de vogels gevlogen zijn en het gevaar geweken vind je dat normaal?

Circe wat je daar zegt over G.Demoor klopt, ok, maar zat hij daar als enige man op die bus? Ik ben daar niet zo goed van op de hoogte maar ik vermoed van niet.. kon er niemand hem bijspringen?

Als ge als vent ziet dat ze een weerloze vrouw aan het beroven zijn, of iemand aan het doodkloppen zijn, dan springde daar toch als een briesende leeuw bovenop zeker ? Wat is me dat nu... ?

Als ik het zou wees maar zeker dat ik er bovenop spring, trouwens ik zou dat ook doen moest er een groepke skinheads een allochtoon aanvallen en k zou er even hard op kloppen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 19:30   #83
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Ik ben VB-er in hart en ziel en toch ben ik geen racist. Maar wie in een vreemd land komt wonen, moet zich aanpassen zoniet moet hij maar oprotten.

Zo simpel kan het zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2006, 23:05   #84
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als ge als vent ziet dat ze een weerloze vrouw aan het beroven zijn, of iemand aan het doodkloppen zijn, dan springde daar toch als een briesende leeuw bovenop zeker ? Wat is me dat nu... ?

Als ik het zou wees maar zeker dat ik er bovenop spring, trouwens ik zou dat ook doen moest er een groepke skinheads een allochtoon aanvallen en k zou er even hard op kloppen.
Net zoals Daneels ?
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 21:45   #85
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spijtig voor dat kind dat ze zo ne stoeme kloot van ne vader moet hebben, ...

Nen echte vader kwam op voor zijn dochter, ipv haar belagers te blijven verdedigen en voor halfzachte maatregelen te pleiten om haar veiligheid te bepleiten.
Hij zou de school moeten aanklagen wegens de apartheid die ze tegenover zijn dochter invoeren. Is het nog eerlijk dat Jasmijntje een andere ingang mag gebruiken, apart gehouden wordt tijdens de speeltijden en de dienstlift mag gebruiken? Kunnen ze dat toelaten voor de allochtone leerlingen, die nog een beetje geknuffeld moeten worden?
Oud 14 oktober 2006, 21:53   #86
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice Bekijk bericht
Inderdaad, omgekeerde wereld. Zou het niet logischer zijn de relschoppers van school te sturen en duiding te geven waarom zulke dingen niet kunnen en niet aanvaard worden? Of worden dan de 'quota' voor de school niet meer behaald? Waar zijn we toch mee bezig
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede*
De betrokken leerlingen zijn overigens van school verwijderd.
Leer lezen...
*Wie zou de Eerste zijn??
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 22:18   #87
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
Zo is het.

Mensen hebben een mond om te praten. Beesten hebben een muil om te bijten.

Enkel 'mensen' kunnen een beschaafd dialoog aangaan.
De handen van welopgevoede mensen worden zeker niet gebruikt om gewelddagig gedrag te plegen.

Groeten
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 22:28   #88
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Lodi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Zo is het.

Mensen hebben een mond om te praten. Beesten hebben een muil om te bijten.

Enkel 'mensen' kunnen een beschaafd dialoog aangaan.
De handen van welopgevoede mensen worden zeker niet gebruikt om gewelddadig gedrag te plegen.

Groeten
zoiets?:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=64066

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2006 om 22:29.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 22:42   #89
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow Bekijk bericht
Ik ben ook laf hoor, als ik het tegen 6 of 10 man tegelijk moet opnemen, verkies ik ook liever weg te gaan dan in te grijpen. Stel je voor dat mijn bloeddruk stijgt en ik dan sterf.... dan zal ik de aggressieveling geweest zijn vrees ik

Men kan er niet aan onderuit: racisme in België bestaat niet bij allochtonen, zullen die jongens die dat zwanger meisje geschopt hebben, vervolgd worden voor racisme? I don't think so..

Ik vind het wel jammer dat Vlamingen niet durven ingrijpen bij bepaalde dingen, maar het is begrijpelijk. Allemaal wel makkelijk gezegd door politici (burger moet ingrijpen waar nodig) maar je leven riskeren, neen, dank u.
Bij mij hangt het er vanaf. Zie ik een groep zwarten en een groep Marokkanen op elkaar slaan, moei ik me er niet mee. Dat is de multiculturele verrijking: gratis catchmatchen op straat.
Zie ik zes kleine Marokkaantjes een klein zwartje, Belgske of Turkje ineenstampen, dan durf ik mijn mond wel eens open te trekken. Dan maak ik zoveel lawaai, dat de belagers altijd gaan lopen.
Oud 14 oktober 2006, 22:45   #90
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Bij mij hangt het er vanaf. Zie ik een groep zwarten en een groep Marokkanen op elkaar slaan, moei ik me er niet mee. Dat is de multiculturele verrijking: gratis catchmatchen op straat.
Zie ik zes kleine Marokkaantjes een klein zwartje, Belgske of Turkje ineenstampen, dan durf ik mijn mond wel eens open te trekken. Dan maak ik zoveel lawaai, dat de belagers altijd gaan lopen.

En wat doet u als zes grotere Marokkaantjes een zwartje, Belgske of Turkje in mekaar aan het rammen zijn?
another brick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 22:47   #91
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
En wat doet u als zes grotere Marokkaantjes een zwartje, Belgske of Turkje in mekaar aan het rammen zijn?
De flikken bellen.
Jezelf of een ander verdedigen tegen allochtoon racaille wordt tegenwoordig als racisme beschouwd.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 22:48   #92
Boadicea

Standaard

Citaat:
Wel, de politie bellen ... en hopen dat ze willen komen.
Oud 14 oktober 2006, 22:50   #93
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
De flikken bellen.
Jezelf of een ander verdedigen tegen allochtoon racaille wordt tegenwoordig als racisme beschouwd.
Juist. Maar de politie wordt tegenwoordig ook al als racistisch beschouwd, omdat ze hun werk doen en crapuul inrekenen. Alsof het hun fout is dat er veel vreemde namen tussen zitten.
Oud 14 oktober 2006, 22:53   #94
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist. Maar de politie wordt tegenwoordig ook al als racistisch beschouwd, omdat ze hun werk doen en crapuul inrekenen. Alsof het hun fout is dat er veel vreemde namen tussen zitten.
Uiteindelijk zijn de progressieven verantwoordelijk voor de toenemende criminaliteit van allochtonen.
Oud 14 oktober 2006, 22:54   #95
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus de politie mag niet tussenbeide komen of ze zijn racistisch. Het is inderdaad hun fout niet dat er 'veel vreemde namen tussen het tuig zitten'.
Misschien is het wel de fout van een veel te laks gevoerd justitiebeleid.
Misschien is het wel de fout van een te politiek correct denken.
Misschien is het juist daarom dat zoveel mensen een ander beleid wensen.
another brick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2006, 22:57   #96
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus de politie mag niet tussenbeide komen of ze zijn racistisch. Het is inderdaad hun fout niet dat er 'veel vreemde namen tussen het tuig zitten'.
Citaat:
Uiteindelijk zijn de progressieven verantwoordelijk voor de toenemende criminaliteit van allochtonen.
Oud 14 oktober 2006, 22:58   #97
Boadicea

Standaard

Citaat:
En om terug on topic te komen. Meneer Coeman is zo iemand die pleit voor een laks justitiebeleid, een politiek correct denken dat eigen volk discrimineert en zijn dochter plukt er nu de vruchten van.
Oud 14 oktober 2006, 23:24   #98
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je er alleen voor staat ok... maar mijn zus werd bijvoorbeeld tegen grond gemept in het Noordstation toen 2 gasten haar handtas wilden stelen, niemand heeft haar rechtgeholpen, gevraagd of ze ok was, laat staan dat iemand de achtervolging ingezet heeft om die gasten te vatten... daar waren op dat ogenblik genoeg mensen om het samen tegen hen op te nemen he! Zelfs toen ze gevlucht waren kon mijn zus haar plan trekken. Eigen volk eerst zeggen ze dan, tarara, eigen VEL eerst zoals iemand op dit forum eerder zei. Op die momenten ben ik jaloers van de solidariteit tussen allochtonen. Reageerden wij zoals zij ze zouden al twee keer nadenken voor ze bepaalde stoten uitsteken, nu weten ze toch dat 'we' niets durven ondernemen.
als ge toch tussenkomt, en een handtassentrekker, of een vrouwenaanrander bvb. een paar mossels op zijn bakkes geeft, moet je wel beter zélf ook weglopen voor de politie komt, net alsof jij de dief was, anders dient die kerel klacht in tegen jou, en word jij gearresteerd.En als blijkt dat jij één of andere gevechtsport beoefend zal dat als verzwarende omstandigheid aangerekend worden door de rechter...Best is, dat iedereen een boksijzer op zak heeft, en bij de eerste agressie: Baf!Daarmee is het altijd prijs, hoef je niet sterk voor te zijn, zelfs een weerloze vrouw slaagt daarmee haar aanvaller zijn neusbeen en tanden in 100 stukken...en zich daarna dus snel uit de voeten maken, voor de aanvaller zijn bewustzijn terugvind, en voor de politie erbij is...Reken enkel op uzelf!
Ter verduidelijking: dit is dus geen (verboden) oproep tot geweld, maar integendeel, tot verdediging.Het gaat er niet om, een aanrander te overwinnen, maar wel om niet door hem verslagen te worden.Licht verschil...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 14 oktober 2006 om 23:28.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 09:31   #99
skippy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Mss moeten we colt's beginnen dragen en veel naar westerns kijken om te zien hoe het moet
Bij mij kunde eens proberen, zonder films, maar gaten zulde hebben.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2006, 10:26   #100
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Zo zou het moeten zijn maar dat is helaas niet de realitiet, ik heb het zelf nog niet ondervonden maar mijn zus wel, in een vol noordstation...
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be