![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VB heeft 2 punten reeds lang op haar lijstje: correcte aanpak vreemdelingen/ franstalig-vlaamse toestanden. Telkens we op de zaken ingaan geven debaters als u niet thuis. Vreemdelingen hebben tal van maatschappelijke vlakken volledig beïnvloed en dan bedoel ik in negatieve zin: onderwijs, sociale huisvesting, criminaliteit, sociale kost,werkloosheid....... Het had een pracht verhaal (integratie) kunnen worden had men 20 �* 25 jaar geleden de juiste goede maatregelen genomen . En daar heeft VB continu tegen gewaarschuwd en ze krijgen dag in dag uit gelijk en in se iedereen kon dat zien aankomen. Ik kan u zo 5 scholen opnoemen in het antwerpse , die bezweken zijn onder de vreemdelingentoevoer. Maar misschien kan u mij eens vertellen wat 30 jaar immigratie ons allemaal positief heeft opgeleverd? En elke dag is het raak, nu horen we weer dat 55% van turken/marokkanen onder de armoedegrens leven, maar er worden wel elke maand kapitalen versast naar de heimatlanden of nog de lust is voor ons de last voor de hardwerkende vlaming, overgoten met een sausje van klaag- en zaagcultuur, enige opbouwende zelfreflectie of zelfkritiek heb ik langs allochtone kant nog nooit mogen noteren. Het vreemdelingenprobleem was, is en blijft onbespreekbaar, zelfs in rationele termen ! Wat zou u denken van een onafhankelijke studie kosten/baten/verwezelijkingen vreemdelingenbeleid gedurende 30 jaar ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 17 oktober 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Burgemeester
|
![]()
Laatst gewijzigd door Nicolas : 17 oktober 2006 om 13:53. |
|||||
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga nu onder andere les geven aan..... Mohammed. Voor zij die het goed menen wil elke vlaming zich inspannen, voor de onintegreerbaren.....daar is geen beginnen aan. In een gesprek wist hij mij te zeggen dat hij zich doodschaamt voor tal van Marokkanen. Hij hoopt nooit zijn werk te verliezen want hij vreest nooit meer aan werk te raken. Nu straks kom ik terug , sein mij eens een paar positieve punten na 30 jaar vreemdelingen in de niet-economische sfeer . Laatst gewijzigd door boerenverstand : 17 oktober 2006 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#87 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#88 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn overtuiging is het en blijft het dat ze, de niet belgen niet thuishoren in ons politiek bestel, neemt een partij die mensen op in een kieslijst dan moet ze die ook de mandaten geven die ze vrij stelt en waarvoor deze mensen de stemmen met overtuiging binnen haalde. Dat is democratisch, stellen dat de verdeling gebeurdt intern in de partij is minstens dictatoriaal en misbruik van vertrouwen. Correctheid betekend voor mij kom uit voor je overtuiging maar ook walk like you talk. Wees niet hypocriet en dat is niet besteed aan de Spa |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Voor al die SP.a-kiezers, allochtonen en autochtonen, ik vind het gewoonweg SCHITTEREND dat al die voorkeursstemmen voor de allochtonen op de SP.a-lijst helemaal NIETS ter zake doen aan een mogelijk schepenambt.
Voor de SP.a zijn allochtonen slechts melkkoeien, die ze ongeveer 1x per jaar nodig hebben om hun stemmen te krijgen en voor de rest... dat ze ophoepelen want in de gemeentepolitiek is er geen plaats voor hen. Ik geloof "eerlijk" (ongelooflijk dat ik het zeg) dat een allochtoon die op een VB-lijst nog sneller de kans maakt op een ambt dan bij de SP.a. Maar ja, iedereen weet wie de racisten zijn hier he?! |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 oktober 2006 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() 'T volk is ni veel beter he
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat: