![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk wat het begin betreft ik wou alleen zeggen dat kaffer wel een punt had met wat hij in den beginne zei! Hij kan er niet aan doen dat hij takt en wss ook een vijsje mist maar hij verwoorde het gewoon verkeerd. Ik reageerde op beide zowel de hoofdzaak als de bijzaak! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ach, ik heb me wat laten gaan, toen ik las dat andersvaliden aangevallen werden. Maar weet ge, de volgende keer, dat dit gebeurd, doe ik het weer.
Laatst gewijzigd door luvali : 16 oktober 2006 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verkeerd gebruik van een woord dat op een andere vorm van leven slaagt zou hem daar de mensen die met die vorm van leven te maken hebben nog vergeven worden, wegens zijn onwetendheid over deze vorm van andersvaliditeit.
Maar wat bij mij en met mij bij alle mensen die moeten leven met ook maar eender welke vorm van andersvaliditeit of invaliditeit, is zijn posting dat het een straf van God is dat deze mensen leven en bestaan. En ik zal kaffer echt niet minder beantwoorden op het forum en ook niet meer of minder op zijn kap zitten dan voor deze posting. Ik zou hem enkel graag eens een week laten zorgen voor La Chunga dochter en mijn zoon, en dan liefst nog tegelijk. De ene heeft een strikte orde en timing en de andere kan geen 5 seconden het zelfde doen of stil zitten. Verder vergeef ik hem echt zijn onwetendheid en ik hoop dat zij die weten welke fout hij heeft gemaakt hem dit ook kunnen en willen vergeven. En vraag hem enkel op in het vervolg eerst eens twee keer na te denken voor hij zulke zaken post. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |