![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Uw foto zal dan wel aangepast moeten worden? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() 25 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 14
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Eerste van een reeks domme reacties over het verband tussen je leeftijd en je sympathie voor de BuB[/size]
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Hallo, dit is de knecht van Aangebrande Phönix, mijn meester heeft zich zonet door het hoofd geschoten. Jammer genoeg zal hij herrijzen uit zijn as (ik hoop dat dit bericht zich vernietigt binnen de 2 minuten, anders krijg ik weer van de zweep). Hoe zijn lijk is omgezet naar as weet ik ook niet, het schijnt behoorlijk natuurlijk te zijn voor zijn soort. In elk geval stel ik voor kalm te blijven en je bezig te houden terwijl ie weg is. Lees een boek ofzo. Ja, dat is behoorlijk nuttig.
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen nood, Patriot, het verstand komt met de jaren! Ooit komt de dag dat je zal denken "hoe heb ik in godsnaam dat belgische gedrocht kunnen verdedigen!?" ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Afschaffen deze topic! Sluiten, en wel onmiddelijk! Het is echt een schande deze topic! Dit kan weer niet anders dan een vuile streek van Links zijn om iedereen in een hokje te willen duwen om hen aldus nadien te kunnen terugpakken met de bezwaarkijke info die hier wordt ontfutselt. Anderzijds kan het natuurlijk ook passen in de plannen van Rechts waarbij iedereen boven een bepaalde leefrijd lichtjes zou worden aangemoedigd om over te gaan tot vrijwillige euthanasie (eventueel door het toekennen van staatssubsidies)
Al zou het ook wel allemaal omgekeerd kunnen zijn, de leeftijd zorgt soms wel voor enkele kleine probleempjes om nog goed te kunnen bepalen wat waar bij thuishoort. [size=1]De werkelijke reden van dit schrijven is voor de hand liggend: de constatatie dat ik van quasi iedereen op dit forum de vader kan zijn, zorgt voor een licht ongenoegen en dit alles is de verklaring voor deze onzinnige warboel.[/size]
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Indien wel: Ik moet je ontmoeten! Een mens heeft het recht te weten waar hij vandaan komt.[/size]
![]() |
![]() |
#95 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: Er is nog leven buiten de politiek hé. Dag en nacht aan Belgie denken kan ernstige gevolgen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |