![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() Voilla het bewijs dat ik zocht, dat is dus het partijprogramma van Good All,
En geen enkele linkse had dat door. Dat bewijst dus dat de NVU geen Nazis zijn hé Wij worden hier voor communisten uitgemaakt enzo, en dat duurt hier dus dagen dat iemand dat door hé Thanks |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() we willen links verdelen enzo door hun programma over te nemen enzo, voilla Good All heeft de linksen ontmaskert.
Good ALL Hahahahahahahahahahahaha en gene ene linkse heeft ons met NVU vergeleken en het is een exacte kopie bijna |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() Geef hieronder uw reactie op Ridderke. De nodige korrels zout gebruikt en houdt u het netjes? (-; Doet uw best > > >
en jullie die zo over dat Good All Engels aan het mopperen waren wat betekend mijn onderschrift dan, dat dus echt Nederlands is, klagen over Engels dat we geen Nederlands kunnen spreken, en zelfs geen Nederlands onderschrift snappen. En hoeveel keer heb ik geen tip gegeven we zijn afscheuring van Nederlandse partij, en nog niemand zijne Euro viel en dan moest nog iemand uit het rechtse kamp de link geven, amai, jongens toch wat een professioneel land is dit gewoon het programma van de NVU overnemen en niemand heeft het door, bravo bravo professionele heksenjagers. Dit komt dus ons programma had niets met VB te maken hé, en daarmee zagen ze het niet hé, want in Vlaanderen is VB de nazi's hé. en in Nederland de NVU hé. En die programma's zijn totaal verschillend. Dus conclusie, Dewinter is vrijgesproken door politics.be aangezien het echte nazi-programma niet zo herkent werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verschil met NVU is, dat VB het slimmer aanpakt en niet het achterste van z'n tong laat zien. Ik ken de NVU niet zoals de meesten waarschijnlijk, maar heeft de NVU dan grootkapitalisten in huis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Schepen
|
![]() neen Dewinte weigert de vrijspraak
het VB weet officieel niets van dat topic er komt geen proces Dewinter haat mij he ben zijn grootste vijand dus snap je ik ben zo geniaal dat mijn grootste vijand zijn vrijspraak weigert |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Schepen
|
![]() Voilla de super revolutionaire daad van fantast ridderke
Ze willen het niet weten, ze weten van niks het VB |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maar dat ze zowel een linker als een rechter vleugel hebben hé de rechtse komt op TV zeker weet ik het. Volgens mij is er geen enkele kapitalist in NVU zijn allemaal lonsdalejongeren armen, kansarmen, marginalen, drugsgebruikers, ongeschoolden enzo Het kiespubliek dus van radikaal links die verstoten worden
![]() |
![]() |
#90 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar de ORDAL post 1 was de kopy behalve een klijn details zeker ik heb ORDAL niet gepost hé Dusja, kan geen Nederlands zeker, alleen spreektaal ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 27 oktober 2006 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |