![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Henry Ford, een antisemiet, gaf vanaf 1919 de krant The Dearborn Independent uit. Deze krant publiceerde de, onder meer antisemitische, visie van Ford en publiceerde de Amerikaanse uitgave van de "Protocollen van de wijzen van Sion" (een door Russen vervalst document waaruit zou moeten blijken dat 'de joden' uit zijn op wereldoverheersing). De American Jewish Historical Society beschrijft de ideeën van Ford in de krant als "anti-immigrant, anti-arbeider, anti-drank, en anti-semitisch". Zijn opvattingen zoals geuit in columns bundelde hij in het boek 'The International Jew, the World's Foremost Problem. Articles from The Dearborn Independent' (1920). De autobiografie van Ford bevat ook veel antisemitische elementen. Hitler gebruikte veel van Ford's ideeën in het boek Mein Kampf. Dientengevolge was Ford op 30 juli 1938 de eerste ontvanger van het Grosskreuz des Deutschen Adlerordens, de hoogste Nazi-onderscheiding voor buitenlanders, voor zijn inspanningen om auto's voor iedereen betaalbaar te maken. Op 7 januari 1942 schreef hij een open brief aan de Anti-Defamation League, waarin hij jodenhaat verwierp en zijn hoop uitdrukte dat antisemitisme voor altijd zou eindigen. met een dergelijk gedachtegoed is het niet te verwonderen dat henry ford adolf hitler heeft gesponserd. nogmaals, ken uw geschiedenis. Laatst gewijzigd door Dalai Lama : 30 oktober 2006 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Zoals ik hier al eerder zei :
Jullie willen dus per sé bewijzen , want daar komt het hem op neer dar de Nazi' s samen met Amerika de Sovjetunie hebben overwonnen . Links , het moet een naam hebben , als ik wil maak ik hieir honderd links op een paar uur . Zijn dat bewijzen ? Nee, dat zijn subjectieve vaststellingen. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
maar wel dat grote industriëlen, financiërs, zakenlui in tijden van oorlog van twee walletjes eten. zij zijn niet gebonden aan landsgrenzen ideologieën, volkeren, staten of naties, maar zijn enkel geinteresseerd in het financiële gewin dat uit een dergelijk conflict voortvloeid. de slachtoffers, dat is voor dergelijke magnaten, slechts collateral damage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik zal eens een voorbeeld geven van subjectieve links .
Links die ik voor lol heb gemaakt op politics Om mensen er eens van te overtuigen dat links niet altijd kloppen . www.bloggen.be/kaffersgrootloge www.bloggen.be/kaffergaatopstap |
![]() |
![]() |