Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2006, 14:46   #81
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Waar en wanneer hebben die zwarte vader en zoon 18 "witjes" neergeknald?

Als dat waar is, en zeker als hun motief ook racistisch was, veroordeel ik die gruwelijke moordpartij even erg als die van Hans Van Temssche. Zonder het minste voorbehoud.
in de States, in Washington denk ik...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 14:49   #82
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

klein beetje achtergrond informatie van iemand die in de Quellinstraat woont :

iedereen weet toch wat er s nachts in t stadspark gebeurt . Chocostoempers die mekaar geld geven om , mja , choco te stoempen of zeik te zuigen zekers .

Welnu tot voor kort waren het vooral jonge marouffen die hun diensten aanboden maar onlangs hebben de oost europeaanen de "boel" overgenomen en de marouffen weggejaagd desnoods met geweld , dus ga de oorzaak van die steekpartij daar maar zoeken .

niet dat ik ervan wakker lig , flikkers , marouffen en oosteuro's kunnen mijn kloten kussen - no pun intended -

bron : een paar huizen verder heeft het OCMW van rode kut de Coninck een "huis" geopend waar de maroufkes achter centjes kunnen komen nudat ze hun inkomsten kwijt zijn
Duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 15:01   #83
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ik denk dat de nadruk ligt op "zwarte Amerikanen". Die hebben daar toch sowieso al de hoogste moordcijfers, met of zonder de islam.. maar vooral zonder.
tja... zelf waren ze wel erg trots op hun bekering tot de islam hoor...

trouwens herlees je opmerking en merk de racistische ondertoon op. Jij steekt het op hun afkomst.......

Tja.......hoe noemt men dat .... racisme..... ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 31 oktober 2006 om 15:02.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 15:05   #84
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
Het slachtoffer woont in Deurne, niet in de Quellinstraat.
Your point being?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 15:08   #85
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Het slachtoffer woont in Deurne, niet in de Quellinstraat.
Your point being?
als ge niet leest wat er staat , doe dan geen moeite om te reageren
Oud 31 oktober 2006, 15:13   #86
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Vooral onder de oost-europese allochtonengroepen, maar daar spreken het VB en de islamofoben haast nooit over, want die komen niet uit (Noord-)Afrika.
het feit dat die oost-europeanen hun misdadige neigingen vooral stammen uit hun socio-ekonomische situatie, en niet voortspruiten uit hun godsdienstige overtuigingen spreekt zeker in hun voordeel: eens dat die mensen even welvarend als wij geworden zijn, is het gedaan met de bandiet uithangen, de islamieten echter, zélfs rijk geworden, kijken nog steeds even minachtend neer op de "ongelovige honden" die wij zijn in hun ogen...
Oud 31 oktober 2006, 15:14   #87
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
je doet er vrij gewoontjes over vinnek... het is gewoon erg dat het uberhaupt gebeuren...
En als ik ga wandelen heb ik GEEN mes op zak, welk nut heeft dat trouwens vraag ik me af dat die daders dat wel bij zich hadden.
wel, dat is om te steken hé...
Oud 31 oktober 2006, 15:16   #88
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Gemakkelijk om aan te pakken?

Vraag maar aan de eerste de beste cipier hoe gemakkelijk die Oosteuropese criminelen zijn.

Weet
wat weet gij precies van die oost-Europeanen die zo vreselijk zijn, én van cipiers? Laat ons van uw kennis meegenieten...
Oud 31 oktober 2006, 15:19   #89
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee nee, ik denk dat het eerder komt doordat een zeer hard roepende partij een link blijft leggen tussen criminaliteit (vreemdelingen) en islam. De andere grote groep van allochtone criminelen wordt gewoon vergeten, net zoals de grote groep van autochtone criminelen.
dat is omdat die islam zo buitengewoon vijandig overkomt, en d�*t hebben ze enkel aan zichzelf te danken.Geen enkele VB-er hoeft zich d�*�*rvoor uit te sloven...
Oud 31 oktober 2006, 15:21   #90
cor
Minister

Standaard

""niet dat ik ervan wakker lig , flikkers , marouffen en oosteuro's kunnen mijn kloten kussen ""

Ook voor geld?
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 15:35   #91
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de nadruk ligt op "zwarte Amerikanen". Die hebben daar toch sowieso al de hoogste moordcijfers, met of zonder de islam.. maar vooral zonder.
Hola! Gij hebt precies een probleem met onze zwarte medemensen?Het is waar dat de islamieten dat minderwaardige mensen vinden...
Ik herinner mij van een gevecht in een café in Barbés, waar ik alle dagen mijn koffie ging drinken.Een bende Senegalezen was komen aflappen met de (Algerijnse)uitbater van het Café en zijn klanten/kennissen/vrienden, een ruzie over Geld& Hasjiesj.Toen het gevecht afgelopen was, ging iedereen zijn gangetje, en blies zijn negerhaat af.Een oudere arabier vertelde me dat" il y a moins d'un siècle, on les vendait comme du bétail, et maintenant, ils osent nous taper!" De man was verontwaardigt...een vriendelijke oude man, en die vond dat de wereld naar de vaantjes ging...
Oud 31 oktober 2006, 16:01   #92
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
ik denk dat ge hier nog niet lang woont zeker????????
Maar noem dan toch eens een voorbeeld - ééntje misschien.
Oud 31 oktober 2006, 16:12   #93
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
iemand in de hals en de borst steken, dat is geen handgemeen meer , van Loon...dat is een moordpoging...Klein verschil...t'Zou je kind eens moeten zijn, je piepte wel anders...Tussen haakjes, heb je ooit al eens een messteek gekregen, of ben je al eens flink in mekaar geslagen, zodat je een maand in het ziekenhuis moest ofzo? Want gij neemt dat nogal lichtjes op allemaal precies...Zéér Zen
Uiteraard zijn messteken een vorm van zware criminaliteit, heb ik iets anders gezegd?

Maar dat er in Antwerpen in het stadspark jongens ruziemaken wat tot zware gewelddaden leidt, is absoluut niet uitzonderlijk, zeker niet voor een wereldstad.

Bloedige vechtpartijen kunnen nergens ter wereld compleet onderdrukt worden. Waarom zou dat dan in Antwerpen anders zijn?

Zelfs onder een 100% VB-bewind zou straat-, park-, café- en binnenhuisgeweld niet uit te roeien zijn, tenzij je alle inwoners levenslang opsluit in isoleercellen.
Oud 31 oktober 2006, 16:15   #94
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
uw zin is onvolledig: in welke "grootstad" word er nooit iemand neergestoken door allochtonen?Antwoord: géén enkele...
Nooit gehoord van "rasechte" Vlamingen die iemand met messteken vermoorden of zwaar verwonden?
Hoelang woont u al in dit landje?
Oud 31 oktober 2006, 16:21   #95
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht

iedereen weet toch wat er s nachts in t stadspark gebeurt . Chocostoempers die mekaar geld geven om , mja , choco te stoempen of zeik te zuigen zekers .

Welnu tot voor kort waren het vooral jonge marouffen die hun diensten aanboden maar onlangs hebben de oost europeaanen de "boel" overgenomen en de marouffen weggejaagd desnoods met geweld , dus ga de oorzaak van die steekpartij daar maar zoeken .

niet dat ik ervan wakker lig , flikkers , marouffen en oosteuro's kunnen mijn kloten kussen - no pun intended -

bron : een paar huizen verder heeft het OCMW van rode kut de Coninck een "huis" geopend waar de maroufkes achter centjes kunnen komen nudat ze hun inkomsten kwijt zijn
Ik weet niet of u met "marouffen" bepaalde jongens van Marokkaanse afkomst bedoelt, maar ik kan u verzekeren dat er over de stadsparken van Antwerpen (en bijv. Brussel en Parijs) al veel langer dergelijke verhalen - homo's (ik vermoed dat u die mensen bedoelt als u het over "chocostoempers" hebt) die daar worden afgeperst en/of met messen bedreigd of erger - de ronde doen dan dat er Noord-Afrikaanse inwijkelingen in onze contreien gesignaleerd zijn.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 31 oktober 2006 om 16:23.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 17:12   #96
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
tja... zelf waren ze wel erg trots op hun bekering tot de islam hoor...

trouwens herlees je opmerking en merk de racistische ondertoon op. Jij steekt het op hun afkomst.......

Tja.......hoe noemt men dat .... racisme..... ???
Wat bazel je nu allemaal? Er is daarrond een hele studie geweest in Amerika, met de verklaring dat het te maken had met hun sociaal-economische positie in de maatschappij. Maar ja, ik kan er niets aan doen dat jouw simpel Vlaemsch boerekes brein meteen de link legt met het ras...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 17:16   #97
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welk een minachting voor die " Vlaamse boerekes"...maar wat voor soort volk is er van in de Magreb naar hier gesukkeld voor 40 jaar? OOK boerekes,Magrebijnse boerekes, maar dan boerekes die niks konden laten groeien bij hun thuis, en dan nog liever naar hier kwamen, zogezegd het "vuile werk opknappen", maar zéér snel de weg naar het dopkantoor en de ziekenkas gevonden hebben...
Percies. Doet dat iets af aan het feit dat jij een simpel Vlaemsch boereke bent?
Citaat:
ge moet niet zo hoog van de minaret blazen, ge zijt zelf zeker niet van "adelijke "afkomst
Hoe kun jij dat nu weten?

Maar ach, uw simpel brein kan zeker niet bevatten dat allochtonen ook van adellijke afkomst kunnen zijn..
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 19:12   #98
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Percies. Doet dat iets af aan het feit dat jij een simpel Vlaemsch boereke bent?

Hoe kun jij dat nu weten?

Maar ach, uw simpel brein kan zeker niet bevatten dat allochtonen ook van adellijke afkomst kunnen zijn..
Dat allochtonen van adellijke afkomst kunnen zijn zou welleens waar kunnen zijn. Ik weet niet of dit alleen maar een mop is maar, naar het schijnt in Schotland heeft een persoon van adel bij zijn naam het woord 'mac' wat erop zou duiden dat hij van adel is. Nu is toch al een paar maal opgevallen dat bepaalde personen van allochtoonse afkomst genoemd worden met de naam 'mackak' is dat dan die verwijzing naar het adellijk zijn. Dus dan zou een Schotse adel en een noord afrikaanse adel in feiten op dezelfde wijze kenbaar worden gemaakt door het woord 'mac'. Zou u dt even in al uw wijsheid kunnen toelichten voor de 'Vlaemche boerekes' die altijd bereid zijn om van andere culturen te leren kwestie van de verrijking zoals vogels het noemde erin te kunnen vinden.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2006, 19:17   #99
Marlboro
Banneling

Standaard

AEvanLoon;Het vb heeft ook nog nooit gezegd dat je alles kan vermijden.
FDW heeft zelf al gezegd;er zal jammer genoeg altijd criminaliteit blijven bestaan en dat in alle vormen.

Het vb beseft zoals mij ook natuurlijk maar al te goed dat er altijd inbraken en dergelijke zullen blijven bestaan alleen kan je die zaken wel ferm aanpakken en inperken,hetgeen door patje janssens helemaal niet word gedaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2006, 08:32   #100
AEvanLoon
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
AEvanLoon;Het vb heeft ook nog nooit gezegd dat je alles kan vermijden.
FDW heeft zelf al gezegd;er zal jammer genoeg altijd criminaliteit blijven bestaan en dat in alle vormen.

Het vb beseft zoals mij ook natuurlijk maar al te goed dat er altijd inbraken en dergelijke zullen blijven bestaan alleen kan je die zaken wel ferm aanpakken en inperken,hetgeen door patje janssens helemaal niet word gedaan.
De dalende criminaliteitscijfers in Antwerpen bewijzen het tegendeel.
(En de Antwerpse kiezer heeft dat goed begrepen.)

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 1 november 2006 om 08:34.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be