Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2006, 08:57   #81
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
En guess what zelfs naast mijn wasgoed heb ik nog tijd om de seksen
dus het ene sluit het andere niet uit
Het toppunt is als je samen klaarkomt met uwe was!

Nee, propere lakens kunnen inderdaad zeer plezant zijn.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 09:04   #82
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
Mooi!
Oud 8 november 2006, 09:06   #83
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Man, ge zijt nu toch ook een eind aan 't zagen ze
Overkomt me al eens. Mijn vrouw zegt me dat niet snel genoeg...

Citaat:
Er zijn genoeg mensen die er enorm van af zien dat er bijv. geen seks meer is in hun relatie. Heel wat mensen lijken een grote waarde te hechten aan lichamelijk contact in hun relatie. Heel wat conflicten worden trouwens opgelost met seks. Heel wat koppels wensen trouwens kinderen, zo den dag van vandaag. Voor die mensen is het ook belangrijk dat ze seks hebben. Er zijn niet zoveel koppels die meteen voor de kunstmatige manier van kindjes verwekken gaan. De meesten proberen het toch eerst op de eigenlijk wel makkelijkste manier: in bed duiken.
Seks kan een enorm goe bindmiddel zijn tussen mensen. Als er problemen zijn, maar de seks is goe, kan dat voor velen een reden zijn om die extra effort in de relatie te steken. Als er problemen zijn, én er is geen seksuele interesse tussen beiden, gaat het vaak fout.
Om nog maar te zwijgen op de positieve effecten van seks op het zelfbeeld en op stresshantering. Seks is ontspannend, en heel wat mensen vinden het tof om lichamelijk aantrekkelijk te worden gevonden en ook op lichamelijke wijze gekoesterd te worden.
Ik denk dus niet dat seks onbelangrijk is.

Ik denk trouwens ook dat het vrij logisch is dat je je zorgen maakt als je partner geen seksuele interesse meer in je toont. Dat je daarmee kan inzitten. Half hysterisch worden van een kreukske in uwe was of van een plekske op dat laken dat er bij een eerste wasbeurt nog niet helemaal uit is, is doorgaans niet zo logisch. Iedereen zijn hobby, maar ik zou mensen toch aanraden eens te overwegen hun leven een andere zwaai te geven als de was zowat het belangrijkste in hun leven.
Nynorsk, ge zijt me aan 't overtuigen van iets waar ik al van overtuigd ben.

Mijn punt was: het is niet omdat sex belangrijk is, dat de was niet belangrijk kan zijn.
Oud 8 november 2006, 09:10   #84
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
uw was is dan toch gedaan, me dunkt.
ge hebt nadien propere kleren om aan te trekken.
Ge mist dan wel de hele sensualiteit die gepaard gaat met het sorteren, het beslissen welke was, het uithalen van de versgewassen was, het ophangen in het zonnetje, het oogsten van de gedroogde kledij, het plezier van de huisgenoten als ze hun verse broek of topje uit de kast halen etc. etc.

Maar dat hoeft niet, zenne.
Oud 8 november 2006, 09:51   #85
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
word jij ook zo ontzettend geil van die waspoederreclames?
nee die vind ik dan een echte downer omdat daar het wasgoed er op 1 of andere manier altijd nog properder uitziet dan het mijne.
En het lijkt daar altijd alsof het geen enkele moeite heeft gekost.
Koop dash (vb) en het wasgoed wast zichzelf is oogverblindend wit en strijkt zichzelf. En als ik dat dan koop kost mij dat nog altijd meer dan een uur werk per machine was

Veerle23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 09:55   #86
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht

Nee, propere lakens kunnen inderdaad zeer plezant zijn.
ik vraag me toch af welk wasmiddel ervoor kan zorgen dat je was klaarkomt
Oud 8 november 2006, 09:56   #87
Veerle23
Burgemeester

Standaard

maar als putje bij paaltje zou komen en ik zou moeten kiezen tussen mijne was of seks, ik zou t wel weten....
Oud 8 november 2006, 10:03   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Koop dash (vb) en het wasgoed wast zichzelf is oogverblindend wit en strijkt zichzelf. En als ik dat dan koop kost mij dat nog altijd meer dan een uur werk per machine was
Is dat bij Dash ook zo?
Ik herinner me enkel dat het vooral een reclame was over een wasmiddel dat de "reukjes" deed verdwijnen.

Eerste beeld: moeder de vrouw staat te zwoegen en zweten boven haar strijkplank terwijl ze het werkhemd van manlief staat te strijken waarvan blijkbaar de zweetgeur haar nog steeds doet herinneren aan de bouw van het tuinhuisje.

Tweede beeld: moeder de vrouw koopt nieuw geurverdrijvend wasmiddel en hoeft bijgevolg de reeds gestreken was enkel in de kast te leggen, denkend aan bloemetjes, bijtjes en frisse wolkjes.

Ik herinner me dit nog omdat ik daar met mijn zesjarig dochtertje grapjes over maakt: "kijk met dat waspoeder is de strijk reeds gedaan" en zij een tijdje nadien een hele supermarkt op stelten zette omdat ze "hét product" waarbij mama niet meer moest strijken had gevonden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 10:16   #89
Veerle23
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is dat bij Dash ook zo?
Ik herinner me enkel dat het vooral een reclame was over een wasmiddel dat de "reukjes" deed verdwijnen.

Eerste beeld: moeder de vrouw staat te zwoegen en zweten boven haar strijkplank terwijl ze het werkhemd van manlief staat te strijken waarvan blijkbaar de zweetgeur haar nog steeds doet herinneren aan de bouw van het tuinhuisje.

Tweede beeld: moeder de vrouw koopt nieuw geurverdrijvend wasmiddel en hoeft bijgevolg de reeds gestreken was enkel in de kast te leggen, denkend aan bloemetjes, bijtjes en frisse wolkjes.

Ik herinner me dit nog omdat ik daar met mijn zesjarig dochtertje grapjes over maakt: "kijk met dat waspoeder is de strijk reeds gedaan" en zij een tijdje nadien een hele supermarkt op stelten zette omdat ze "hét product" waarbij mama niet meer moest strijken had gevonden.
je dochter lijkt me er wel eentje

ja febrèze was dat wss
maar ik krijg bij al die reclames dezelfde boodschap door. Je krijgt enkel te zien hoe een blouse in de machine wordt gedropt, schepje wasmiddel en 1 seconde later is het gedroogd, gestreken, oogverblindend wit en dankzij de 'wasdraadfris' formule kan je het in de droogkast drogen en lijkt het toch van de draad te komen.
Ik vind dat altijd vree tegenvallen

Laatst gewijzigd door Veerle23 : 8 november 2006 om 10:17.
Oud 8 november 2006, 10:17   #90
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ge mist dan wel de hele sensualiteit die gepaard gaat met het sorteren, het beslissen welke was, het uithalen van de versgewassen was, het ophangen in het zonnetje, het oogsten van de gedroogde kledij, het plezier van de huisgenoten als ze hun verse broek of topje uit de kast halen etc. etc.

Maar dat hoeft niet, zenne.
de sensualiteit?
geef mij dan toch maar de sensualiteit van een lekker fleske wijn, op het terras of bij de haard, samen met je partner, terwijl je samen gezellig babbelt of een gezelschapspelleke speelt of zo.
Serieus, is dat niet leuker dan een paar uur staan strijken op uwen allenen?
Meer dan de helft van mijn was wordt niet eens gestreken. Enkel broeken strijk ik. De rest hangt gewoon te drogen, is het droog, dan moet je het maar van de kapstok halen. En zo blijft er tenminste nog tijd over om die gezellige dinges te doen.

Mijn tante haar was (en hare kuis) is ook haar "trots". Toen mijn ouders onverwacht niet naar het geboekte hotelleke konden gaan, en ze aan mijn tante en nonkel vroegen of zij niet wilden gaan, was het écht: "nee, ik moet mijne strijk nog doen". Die mensen zijn gepensioneerd eh. Stel dat uit. Gooi uw kleren ongestreken in een koffer en ga relaxen.

Het gezicht van mijn nonkel sprak trouwens boekdelen, zo vertelde mijn moeder mij. Ge zou van minder van uw vrouw weggaan, denk ik dan.

Moest ik ne vent hebben die zijn positieve gevoelens uit zijne was moet halen, de scheidingspapieren lagen al l�*ng op tafel.
Gelukkig zijn het vooral vrouwen die vervallen in immense kneuterigheid, en ben ik niet lesbisch.
Oud 8 november 2006, 10:19   #91
Veerle23
Burgemeester

Standaard

Citaat:
de sensualiteit?
geef mij dan toch maar de sensualiteit van een lekker fleske wijn, op het terras of bij de haard, samen met je partner, terwijl je samen gezellig babbelt of een gezelschapspelleke speelt of zo.
Serieus, is dat niet leuker dan een paar uur staan strijken op uwen allenen?
Meer dan de helft van mijn was wordt niet eens gestreken. Enkel broeken strijk ik. De rest hangt gewoon te drogen, is het droog, dan moet je het maar van de kapstok halen. En zo blijft er tenminste nog tijd over om die gezellige dinges te doen.

Mijn tante haar was (en hare kuis) is ook haar "trots". Toen mijn ouders onverwacht niet naar het geboekte hotelleke konden gaan, en ze aan mijn tante en nonkel vroegen of zij niet wilden gaan, was het écht: "nee, ik moet mijne strijk nog doen". Die mensen zijn gepensioneerd eh. Stel dat uit. Gooi uw kleren ongestreken in een koffer en ga relaxen.

Het gezicht van mijn nonkel sprak trouwens boekdelen, zo vertelde mijn moeder mij. Ge zou van minder van uw vrouw weggaan, denk ik dan.

Moest ik ne vent hebben die zijn positieve gevoelens uit zijne was moet halen, de scheidingspapieren lagen al l�*ng op tafel.
Gelukkig zijn het vooral vrouwen die vervallen in immense kneuterigheid, en ben ik niet lesbisch.
het is niet omdat men dol is op wassen dat men dol is op strijken he.
ik persoonlijk heb een hekel aan strijken. maar ik kan moeilijk eerst mijn was met zoveel zorg doen om hem dan ongestreken in de kast te zwieren.
Moest je mij trouwens een reisje aanbieden laat ik mijne was ook stante pede liggen waar hij ligt

Oud 8 november 2006, 10:23   #92
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vraag me toch af welk wasmiddel ervoor kan zorgen dat je was klaarkomt
Klaarkomen heeft twee betekenissen, nynny'tje.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 10:26   #93
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee die vind ik dan een echte downer omdat daar het wasgoed er op 1 of andere manier altijd nog properder uitziet dan het mijne.
En het lijkt daar altijd alsof het geen enkele moeite heeft gekost.
allez jong. nie zo sip. Langer kunnen strijken. Da's toch een droom.

ik was trouwens met magneetballen.
Lijkt me iets minder belastend voor 't milieu dan dat vergif dat dash noemt.
Oud 8 november 2006, 10:27   #94
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Klaarkomen heeft twee betekenissen, nynny'tje.
huh? wat? waar? hoe?

Oud 8 november 2006, 10:27   #95
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je dochter lijkt me er wel eentje

ja febrèze was dat wss
maar ik krijg bij al die reclames dezelfde boodschap door. Je krijgt enkel te zien hoe een blouse in de machine wordt gedropt, schepje wasmiddel en 1 seconde later is het gedroogd, gestreken, oogverblindend wit en dankzij de 'wasdraadfris' formule kan je het in de droogkast drogen en lijkt het toch van de draad te komen.
Ik vind dat altijd vree tegenvallen
het zijn dan ook reclames.
Oud 8 november 2006, 10:29   #96
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
huh? wat? waar? hoe?

Als ge wilt, huren we een kamerke en dan zal ik je de twee betekenissen eens in praktijk uitleggen. Hoewel de ene maar saai is, maakt de andere het voor de rest van de avond, nacht en ochtend goed.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 10:31   #97
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het is niet omdat men dol is op wassen dat men dol is op strijken he.
ik persoonlijk heb een hekel aan strijken. maar ik kan moeilijk eerst mijn was met zoveel zorg doen om hem dan ongestreken in de kast te zwieren.
Moest je mij trouwens een reisje aanbieden laat ik mijne was ook stante pede liggen waar hij ligt
als voor al die dingen uw was zou laten vallen, waarom besteedt je dan zoveel tijd aan die was? blijkbaar zou je toch liever andere dingen doen dan die was.

ik zou op m'n sterfbed niet willen denken van: "ach ja. maar mijn was was toch kreukvrij".
Oud 8 november 2006, 10:32   #98
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Als ge wilt, huren we een kamerke en dan zal ik je de twee betekenissen eens in praktijk uitleggen. Hoewel de ene maar saai is, maakt de andere het voor de rest van de avond, nacht en ochtend goed.
sorry, mijne was hangt nog te drogen.
Oud 8 november 2006, 10:37   #99
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
maar als putje bij paaltje zou komen en ik zou moeten kiezen tussen mijne was of seks, ik zou t wel weten....
ja maar, die 'pas op voor mijn propere lakens' van jou zo bijna juist op mijn hoogtepunt, dat was toch een beetje een afknapper voor mij hoor !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 10:39   #100
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

als naspel mag je samen met Veerle sensueel de was insteken
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be