Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 november 2006, 15:34   #81
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
In België wordt dit met de multiculturele mantel der liefde bedekt.
Correct en de goeie gasten die ertss zitten moeten steeds de bonen van de rotte appels eten... 't moet ongeloofelijk frustrerend zijn.
Oud 16 november 2006, 15:40   #82
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Een schoon meiske met ballen
Geef mij ze maar zonder ballen aub
DenDane is offline  
Oud 16 november 2006, 16:02   #83
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Correct en de goeie gasten die ertss zitten moeten steeds de bonen van de rotte appels eten... 't moet ongeloofelijk frustrerend zijn.
De echo van die goede gasten klinkt maar erg zwak als er iemand van hun afkomst een misdaad pleegt.
Oud 16 november 2006, 16:21   #84
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De Marrokkaans-Belgische Halima Chechaïma, tevens kandidate op de lijst van het extreem-linkse pvda+, en tegelijk ex-vriendinnetje van gangster Bilal Oul Haj, lijkt de favoriete kandidate te zijn om tot miss België 2007 te worden verkozen.
Ze had ook oneindige vetes met de eredames tijdens haar miss Brussel verkiezing en heeft een grote mond ( haalde uit naar Veronique De Kock ).

En straks zou die madam België moeten vertegenwoordigen.

Waar is de tijd?

Ze staat op nummer 18 in de reeks kandidaten. Niet eens de mooiste. Maar dat is terzijde.
Och, laat Mitgard er toch eens op geilen, dat zal hem plezier doen...
Oud 16 november 2006, 16:38   #85
Sneta
Gouverneur

Sneta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
In België wordt dit met de multiculturele mantel der liefde bedekt.
Neen, in Belgie wordt dit bestraft met opsluiting in de cel.
Als je dit bedoelt met de manter der liefde toedekken ....
Sneta is offline  
Oud 16 november 2006, 17:27   #86
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht
Neen, in Belgie wordt dit bestraft met opsluiting in de cel.
Als je dit bedoelt met de manter der liefde toedekken ....
Och ja, die paar jaar cel die je moet uitzitten. Ocharme toch.
Gelukkig organiseren ze soms nog eens een opendeurdag in de gevangenis.
Oud 16 november 2006, 18:21   #87
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
In tegenstelling tot wat jij beweert is Joods antizionisme niet beperkt tot de welbekende beweginen zoals satmar en eturei karta.
Er zijn in feite vele joodse bewegingen, groepen en organisaties die de zionistische ideologie en de zoganaamde "Israelische staat" een afwijking is van de ongewijzigde Torah en die zionisme als een ketterij beschouwen en de staat Israël (vanuit zionistisch perspectief geschapen) als illegitiem beschouwen.
Zij bezien het Zionisme als zijnde juist in conflict met de Torah.
Dan dienen deze groepen in de eerste plaats de geschiedenis van Israël en de Joodse staat te bestuderen. Het vroegere Koninkrijk Israël is de benaming van het tienstammenrijk dat volgens de Torah (1 Koningen 12 en 2 Kronieken 10) ontstond na de regering van koning Salomo waarbij het oude Israël uiteenviel in twee gedeelten; het andere deel was Juda ook wel "het Tweestammenrijk" geheten.
De oorzaak van het uiteenvallen van de eenheidsstaat waren de zware belastingen die koning Salomo hief om zijn vele bouwprojecten en zijn leger te bekostigen. Tijdens zijn leven was daar geen openlijk verzet tegen gepleegd door het volk. Toen zijn zoon Rechabeam die zijn vader Salomo was opgevolgd een delegatie ontving van de bevolking, die kwamen vragen om de belastingdruk te verminderen, antwoorde hij dat hij zelfs meer belasting wilde gaan heffen dan zijn vader en dat iedereen die het daar niet mee eens was gestraft zou worden. Hierop scheidden tien Israëlitische stammen zich af en ze stelden een eigen koning, genaamd Jerobeam aan, een vroegere populaire generaal van Salomo.
Jeruzalem viel onder Juda zodat Jerobeam zich vestigde in het noordelijker gelegen Samaria en eveneens een alternatieve tempeldienst instelde, waarbij hij zelfs overging tot afgoderij (het opstellen van gouden kalveren op twee plaatsen).
Het koninkrijk Israël werd ook wel Efraim genoemd, naar de meest dominante stam.
De huidige Samaritanen ook al genoemd in het Nieuwe Testament, claimen nakomelingen te zijn van de Israelieten van het noordelijke tienstammen rijk. Conclusie: Israël bestaat al decennia langer dan het zogenaamde Palestina, dat eigenlijk een benaming is die van de opstandige Filistijnen afkomstig was. De Antizionisten zijn selectief en gaan niet ver genoeg terug in de tijd anders zouden ze wel weten dat hun argumenten op niets slaan.

Citaat:
Het is trouwens niet logisch om te denken dat anti-zionisten anti semieten zijn. Wat doe je dan met alle Joodse mensen die juist heel erg anti-zionistisch zijn of die dat een politieke opvatting vinden die zij niet goedkeuren: zijn er nu al anti-semitische joden?
Omdat ze door de eeuwen heen werden vervolgd hebben sommigen Joden aanzet tot zelfhaat en nestbevuiling. Finkelstein Bv. schaamt zich niet om tesamen met notoire neonazi"s en holocaustontkenners te debateren over de zogenaamde "zionistische indentiteit".

Citaat:
Is het zo dat indien men de staat Israël, die al verschillende malen is veroordeeld voor racisme, afkeurt voor zijn racistische houding en zijn discriminatie van Palestijnen niet goedkeurt, men daarom een godsdienst niet accepteert? Ga eens met Ludo Abicht praten.
Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israël en Judea lagen. Antizionisten erkennen het bestaan van de staat Israël niet, daarom zijn zij dan ook racisten aangezien ieder volk het recht heeft om in ze"n eigen land te wonen en te verblijven.

Citaat:
anti zionisme voorstellen als antisemitisme is en Belgie de regel.
Maar het is een leugen.
Het komt nochtans op hetzelfde neer. Stijl, woordgebruik en argumenten liggen erg dicht bij elkaar.
Sinistra is offline  
Oud 16 november 2006, 18:50   #88
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Inderdaad. Ik hoop dat die wint. Lekker fout, doch normaal.
als de lat maar 20 cm hoog ligt...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 18:51   #89
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
zouden alle kandidates gescreend worden door KOSMOS?
maar neen... door het CGKR
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 18:54   #90
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik ben tegen vleeskeuringen.
niet zo peuts doen hé zeg... ze lopen er meestal gekleed bij, en zonder sjaaltjes, tenzij een parejo.

Ze moeten nog één en ander vertellen en ze is zelfs tweetalig.
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 18:58   #91
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nog een knappere!
Bijlage 15846
ik vind die meeuwen onderaan nog veel beter en interessanter...

zijn dat deze van het stort
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 19:01   #92
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Schat: ze wilden me niet voor miss Belgie: ik weigerde mij te laten "knippen".
Iets voor jou, of ben je al ge (ver) knipt?
"knippen"... is dat besnijden of toch iets anders
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 19:03   #93
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Om bij het thema te blijven:

Bestaat er geen gewezen miss belgië die een Syrische wapenhandelaar als lief had ? De zetel van het bedrijf was er naar verluidt gevestigd. En heeft dat meiske via omzwervingen geen politieke carriére gemaakt bij... ????
Zoek maar eventjes in de archieven, en op jullie favoriete site Blokwatch.
voor een mooi lief moet je meestal veel geld hebben... of een dure wagen... of een "gangstertje"... of Abramodinges van Chelsea

hopelijk wordt die dame er nu niet uitgegooid...
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 19:05   #94
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
of bedriegen, was er geen sms-probleem vorig jaar? een Vlaamse die geld gaf aan mensen die sms'kes verstuurde voor haar?
veel kans dat ze het haalt per sms... die gasten doen niet anders...
ancapa is offline  
Oud 16 november 2006, 22:17   #95
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Dan dienen deze groepen in de eerste plaats de geschiedenis van Israël en de Joodse staat te bestuderen. Het vroegere Koninkrijk Israël is de benaming van het tienstammenrijk dat volgens de Torah (1 Koningen 12 en 2 Kronieken 10) ontstond na de regering van koning Salomo waarbij het oude Israël uiteenviel in twee gedeelten; het andere deel was Juda ook wel "het Tweestammenrijk" geheten.
De oorzaak van het uiteenvallen van de eenheidsstaat waren de zware belastingen die koning Salomo hief om zijn vele bouwprojecten en zijn leger te bekostigen. Tijdens zijn leven was daar geen openlijk verzet tegen gepleegd door het volk. Toen zijn zoon Rechabeam die zijn vader Salomo was opgevolgd een delegatie ontving van de bevolking, die kwamen vragen om de belastingdruk te verminderen, antwoorde hij dat hij zelfs meer belasting wilde gaan heffen dan zijn vader en dat iedereen die het daar niet mee eens was gestraft zou worden. Hierop scheidden tien Israëlitische stammen zich af en ze stelden een eigen koning, genaamd Jerobeam aan, een vroegere populaire generaal van Salomo.
Jeruzalem viel onder Juda zodat Jerobeam zich vestigde in het noordelijker gelegen Samaria en eveneens een alternatieve tempeldienst instelde, waarbij hij zelfs overging tot afgoderij (het opstellen van gouden kalveren op twee plaatsen).
Het koninkrijk Israël werd ook wel Efraim genoemd, naar de meest dominante stam.
De huidige Samaritanen ook al genoemd in het Nieuwe Testament, claimen nakomelingen te zijn van de Israelieten van het noordelijke tienstammen rijk. Conclusie: Israël bestaat al decennia langer dan het zogenaamde Palestina, dat eigenlijk een benaming is die van de opstandige Filistijnen afkomstig was. De Antizionisten zijn selectief en gaan niet ver genoeg terug in de tijd anders zouden ze wel weten dat hun argumenten op niets slaan.
Dit is je reinste prietpraat. Je gaat hier een aantal mensen, die Joden zijn en geloven in één bepaalde lezing van een oud boek, de Thora antisemieten noemen omdat de andere Joden, die diezelfde Thora anders lezen (of de geschiedenis van de streek) volgens jou gelijk hebben.
Met evenveel recht kunnen dan die ene groep joodse mensen de anderen gaan anti-semieten noemen.
Dit is je reinste waanzin.
Daarenboven kunnen de Palestijnen nu ook met fabeltjes afkomen.
Overigens zou het kunnen dat ik afstam van de oorsponkelijke patataren, de ware heersers over Oostrozebeke, en eis ik er derhalve de alleenheerscahppij over, begaseerd op Vlaamse Filmkes uit de tijd van de runetkens. Indien je dit niet aanvaard dan respecteer je mijn godsdienst niet: het patatisme, en steek ik je in een klein gebied in de buurt van de beek van Oostrozebeke.
Hoe gek kan je eigenlijk worden voor de ene Joden antisemieten noemt omdat ze het niet eens zijn met de andere.
En spaar me aub de "historische waarheid". Volg een cursus wetenschappelijke historische wetenschap en lach dan met je nonsens.

Citaat:
Omdat ze door de eeuwen heen werden vervolgd hebben sommigen Joden aanzet tot zelfhaat en nestbevuiling. Finkelstein Bv. schaamt zich niet om tesamen met notoire neonazi"s en holocaustontkenners te debateren over de zogenaamde "zionistische indentiteit".
WIe is er hier nu eigenlijk een anti-semiet: jij of ik? Wat zeg jij nu eigenlijk over bepaalde Joden, dat ze anti Joden zijn. *knip*

Citaat:
Zionisme is een nationale beweging en ideologie die een Joods thuisland of Joodse staat ondersteunt in het gebied waar in vroeger tijden de Joodse koninkrijken Israël en Judea lagen. Antizionisten erkennen het bestaan van de staat Israël niet, daarom zijn zij dan ook racisten aangezien ieder volk het recht heeft om in ze"n eigen land te wonen en te verblijven.
Ben ik nu al anti-semiet omdat ik vindt dat bijvoorbeeld Vlamingen ook in Brussel mogen wonenen? Verwar je niet geflipte nationalistische zwartzakjes met godsdienstige mensen? Weet je eigenlijk nog het verschil tussen nationalisten en Joden? Hoe anti-semitisch ben je eigenlijk niet?

Citaat:
Het komt nochtans op hetzelfde neer. Stijl, woordgebruik en argumenten liggen erg dicht bij elkaar.
Zeg dat dan eens aan Abicht. Hij zal lachen, *knip*.

Persoonlijke aanval geknipt.

mvg,
Arnold.
ericferemans is offline  
Oud 16 november 2006, 22:18   #96
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
niet zo peuts doen hé zeg... ze lopen er meestal gekleed bij, en zonder sjaaltjes, tenzij een parejo.

Ze moeten nog één en ander vertellen en ze is zelfs tweetalig.
Dit heeft niets met preutsheid te maken maar met het feit dat ik tegen vleeskeuringen ben.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 16 november 2006 om 22:18.
solidarnosc is offline  
Oud 16 november 2006, 22:21   #97
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht

hopelijk wordt die dame er nu niet uitgegooid...
Dat misschien niet maar in de centrale van Belgacom zijn er wellicht al gekkere dingen gebeurd dan een SMS'ke die niet goed terecht komt. (NWO Alert) Nu ik vermoed dat ze wel met heel de affaire verveeld zitten daar. Zo'n MISS-ding staat of valt met hun reputatie. Enfin ze kunnen het uiteraard altijd op de kiezers steken.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 16 november 2006 om 22:22.
solidarnosc is offline  
Oud 17 november 2006, 03:19   #98
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

waar het op neer komt, liefde is toch iets moois he (sry, ben zat hehe)
KrisKras is offline  
Oud 17 november 2006, 03:37   #99
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Die geile teef heeft haar PR goed verwoord zou ik zeggen .

Maar het blijft een geile teef , verloofd met een junk , voorwaar , Belgie in persoon .
Kaffer is offline  
Oud 17 november 2006, 09:40   #100
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Dit heeft niets met preutsheid te maken maar met het feit dat ik tegen vleeskeuringen ben.
tegenwoordig is het goed dat ze het vlees keuren! wat zou je anders niet op je bord krijgen!
jan hyoens is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be