Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2009, 23:49   #81
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buurman Bekijk bericht
Rommel.
Vind ik de BESTE cola OOIT gedronken nochtans....
Met de echte coca leafs en cola nuts
Oud 20 augustus 2009, 12:43   #82
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Pakt U ne Red Bull Cola
In Red Bull Cola zit nauwelijks meer cocaïne hoor Maar goed, ik ga hardcore voor Red Bull aangezien het ten eerste véél lekkerder is, ten tweede dat ik zo totaal fan ben van hun ideologie: bekend recept, b.v. en ten derde als statement tegen het icoon van ongebreidelde Amerikaanse economisering.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 12:43   #83
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Vind ik de BESTE cola OOIT gedronken nochtans....
Met de echte coca leafs en cola nuts
Coca-Cola is ook zo, alleen zijn het daar enkel maar extracten en is de exacte samenstelling beroepsgeheim.
EDIT: ik bedoel dat ge in RBC de pelletjes en stokjes ziet zitten

Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 20 augustus 2009 om 12:45.
Oud 20 augustus 2009, 12:44   #84
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Coca-Cola is ook zo, alleen zijn het daar enkel maar extracten en is de exacte samenstelling beroepsgeheim.
ja, maar kvind die van red bull veel lekkerder
Dat is tenminste goeie cola smaak Veel meer cola smaak aan dan de originele vind ik
Oud 20 augustus 2009, 12:46   #85
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
ja, maar kvind die van red bull veel lekkerder
Dat is tenminste goeie cola smaak Veel meer cola smaak aan dan de originele vind ik
Idd, ik vind het ongelooflijk dat mensen dat slecht kunnen vinden. Terwijl de echte rommel Coca-Cola is. Red Bull Cola bevat trouwens ook geen fosforzuur (iets wat uw tandjes niet zo leuk vinden).

Maar goed, ik begin te klinken als een reclame
Oud 20 augustus 2009, 12:51   #86
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Reclame voor Red Bull Cola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is eigenlijk ook "drugs" he Want suiker is op zich heel verslavend.
Oud 20 augustus 2009, 14:23   #87
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

De enige reden waarom cannabis nog steeds niet gelegaliseerd is komt doordat er geen taks op te heffen valt. Iedereen kan het makkelijk in z'n tuin zetten en de overheid heeft er geen winst aan, dit geldt ook voor de andere lidstaten.
Sommige mensen zijn blijkbaar ervaringsdeskundige na een jaartje blowen
Ieder persoon reageert anders op THC, de ene wordt loom, levensloos en tam, de andere gaat er net harder en langer door werken.
Oud 20 augustus 2009, 15:17   #88
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
De enige reden waarom cannabis nog steeds niet gelegaliseerd is komt doordat er geen taks op te heffen valt. Iedereen kan het makkelijk in z'n tuin zetten en de overheid heeft er geen winst aan, dit geldt ook voor de andere lidstaten.
Ieder persoon reageert anders op THC, de ene wordt loom, levensloos en tam, de andere gaat er net harder en langer door werken.
Alles klopt wat u zegt.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:32   #89
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
wukne zever paranoia theorie

je kunt ook zelf ook uw alcohol brouwen, doe jij dat ook ?

Laatst gewijzigd door brother paul : 20 augustus 2009 om 15:33.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:35   #90
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Als jullie willen graaf ik eens in mijn boekenarchief en plaats ik hier Terence's insight over de reden waarom cannabis illegaal is en alcohol legaal.
Het gaat hem vooral om het "gedreven ego" dat cannabis het ego eerder loslaat en drank het ego boost (in de negatieve zin).
Oud 20 augustus 2009, 15:42   #91
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als jullie willen graaf ik eens in mijn boekenarchief en plaats ik hier Terence's insight over de reden waarom cannabis illegaal is en alcohol legaal.
Het gaat hem vooral om het "gedreven ego" dat cannabis het ego eerder loslaat en drank het ego boost (in de negatieve zin).
volgens mij is het gewoon slechte timing:

alcohol heeft al altijd bestaan, en is al altijd door iedereen gebruikt geworden. Het is niet moeilijk, vanaf uw voedsel begon te verzuren heb je na een tijdje doorgisten die alcohol... Dus we drinken het al duizenden jaren...

het mundiaal roken van marihuana is daarentegen zit nog maar in de frisse puberteitsfaze, bij wijze van spreken...

de eerste heeft natuurlijk zijn historische voorsprong, en de tweede moet het bekopen van de nadelen van de eerste... dat is zo logisch als wat.

Laatst gewijzigd door brother paul : 20 augustus 2009 om 15:42.
Oud 20 augustus 2009, 15:43   #92
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Mag drugs worden gelegaliseerd? Dat is het discours van een bang zieltje dat braaf afwacht tot de eerste de beste dictator hem blaft wat te doen.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:45   #93
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wukne zever paranoia theorie

je kunt ook zelf ook uw alcohol brouwen, doe jij dat ook ?
Alcohol brouwen, pfff, als je graag zo'n vergiftigingetje wil misschien Zoals er duizenden Oost-Europeanen in hun eigen van patattenschillen gestookte brol bijven per jaar...

Het is effectief zo dat cannabis in de VS als een bedreiging werd gezien voor de bestaande katoen-, hout- en papierhandel.
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 15:46   #94
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Alcohol brouwen, pfff, als je graag zo'n vergiftigingetje wil misschien Zoals er duizenden Oost-Europeanen in hun eigen van patattenschillen gestookte brol bijven per jaar...

Het is effectief zo dat cannabis in de VS als een bedreiging werd gezien voor de bestaande katoen-, hout- en papierhandel.
Liever mezelf vergiftigen dan een ander te laten zeggen wat wel en niet mag.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 16:10   #95
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:

alcohol heeft al altijd bestaan, en is al altijd door iedereen gebruikt geworden. Het is niet moeilijk, vanaf uw voedsel begon te verzuren heb je na een tijdje doorgisten die alcohol... Dus we drinken het al duizenden jaren...

het mundiaal roken van marihuana is daarentegen zit nog maar in de frisse puberteitsfaze, bij wijze van spreken...

de eerste heeft natuurlijk zijn historische voorsprong, en de tweede moet het bekopen van de nadelen van de eerste... dat is zo logisch als wat.
Is een van de factoren die ongetwijfeld meespeelt. Maar hennep werd al eeuwen gebruikt toen tabak hier zijn intrede deed, en tabak is nog steeds legaal. Dus het plaatje dat je schetst zal wel niet volledig zijn.

Daarnaast moet je het wereldweide hennepgebruik niet onderschatten. In de meeste hindoe en moslim landen is hennepgebruik een sociaal aanvaarde traditie en wordt het vaak oogluikend toegestaan.

Laatst gewijzigd door dejohan : 20 augustus 2009 om 16:18.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:17   #96
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Allez brother paul, het omgekeerd is waar mijn waarde man.
Vroeger was alcohol illegaal (al capone) en cannabis legaal, er waren zelfs geen regels rond hoeveel en dit en dat. Het was er gewoon en zelfs in de apothekers tegen vanalle kwaaltjes. Het werkte toen al zeer effectief in de medische wereld en kanker lag toen op een heel laag pitje.

Cannabis roken we ook al millennia lang hoor Ik denk zelfs dat cannabisgebruik eerder opdook dan alcohol gebruik
Oud 20 augustus 2009, 17:25   #97
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Vroeger was alcohol illegaal (al capone) en cannabis legaal.
Ja maar nu spreek jij over een periode van een dikke tien jaar in één enkel land. Die paar duizend jaar ervoor waarbij alcohol wel legaal was tellen niet mee ofzo?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 17:38   #98
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Ja maar nu spreek jij over een periode van een dikke tien jaar in één enkel land. Die paar duizend jaar ervoor waarbij alcohol wel legaal was tellen niet mee ofzo?
Ja maar toen was cannabis er ook!
Maar ik snap je punt, je hebt gelijk My bad
Oud 20 augustus 2009, 18:30   #99
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je vergelijkt met sigaretten: Het gaat hem ook over het kunnen maatschappelijk functioneren. Je kunt echt wel roken en blijven functioneren, integendeel zelfs de antidepressieve werking van de nicotine heeft precies wel honderden jaren zijn diensten bewezen.

de blower zal u natuurlijk perfect vertellen dat hij van die lucide gesprekken kan voeren onder invloed, maar eerlijk gezegd, als er zo een staat te lullen tegen ik, heb ik hem van 100meter ver door. Zijn tong slaat niet dubbel inderdaad, hij staat daar niet te waggelen akkoord, maar echt helder zijn hun redeneringen toch niet.
En noem nu een werk, die je beter kunt doen onder invloed van marihuana... ? ik ken er echt niet veel , tenzij misschien brainstormer omwille van de 'ongeremde en creative gedachtensprongen, maar dat kan ik al genoeg zonder onder invloed te zijn,
Oud 20 augustus 2009, 19:09   #100
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als je vergelijkt met sigaretten: Het gaat hem ook over het kunnen maatschappelijk functioneren. Je kunt echt wel roken en blijven functioneren, integendeel zelfs de antidepressieve werking van de nicotine heeft precies wel honderden jaren zijn diensten bewezen.
Dat vind ik niet consequent van je. Het is ook niet de bedoeling een joint te roken en te functioneren he.

Citaat:
de blower zal u natuurlijk perfect vertellen dat hij van die lucide gesprekken kan voeren onder invloed
Dat hangt toch van persoon tot persoon af? Het gaat hem er ook niet om wat voor gesprekken gevoerd worden tijdens de roes he lol Het gaat mij erom, waarom is de minst schadelijke genotgever zo'n stigmatisering waard?

Citaat:
maar eerlijk gezegd, als er zo een staat te lullen tegen ik, heb ik hem van 100meter ver door. Zijn tong slaat niet dubbel inderdaad, hij staat daar niet te waggelen akkoord, maar echt helder zijn hun redeneringen toch niet.
Je veralgemeent Ik kan hier alleen maar uit concluderen dat een blower een aangenamer mens is dan een drinker. In de veralgemening van de context uiteraard he.

Citaat:
En noem nu een werk, die je beter kunt doen onder invloed van marihuana... ? ik ken er echt niet veel , tenzij misschien brainstormer omwille van de 'ongeremde en creative gedachtensprongen, maar dat kan ik al genoeg zonder onder invloed te zijn,
webdesigner, schrijver, ...
Het is uiteraard ook niet de bedoeling te blowen en te werken he...

Al bij al brother paul, vindt gij niet dat ik het recht moet hebben mij te kunnen voorzien van eigen rookwaar?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be