![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dagelijkse sleur in onze geindoctrineerde happy samenleving, daar krijg je hersenschade van. Van drank krijg je hersenschade. Van ouder worden krijg je hersenschade. Ook is het bewezen dat je van voetbal makkelijker hersenschade oploopt dan van boksen.
Laatst gewijzigd door MARE : 20 november 2006 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Want als je eenmaal zo dom bent om je hersens uit te schakelen en je vuisten te laten denken dan mag je zeker zijn dat één van deze een waarschijnlijkheid is... Mag ik er dan ook vanuitgaan dat men jou in het prison mag steken als je eens misklopt, of er eentje verkeerd valt en permantly game over is? Laatst gewijzigd door Zyp : 20 november 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: dit is een waarschuwing aan ons allen voor figuren zoals uzelf.
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat deze discussie nogmaals aangeeft in welke mate onze samenleving gepolariseerd aan het geraken is.
Er is één simpele vechtpartij geweest zoals er zoveel zijn tijdens een normaal doodgewoon weekend. Ga maar eens op café, naar een discotheek of naar een voetbalmatch en je hebt veel kans dat je zelf getuige bent van dergelijke 'gruwelijke' taferelen (wat uiteraard niet wil zeggen dat ik geweld als normaal of aanvaardbaar beschouw maar het is blijkbaar nu éénmaal iets waarmee we dienen te leven en achteraf hopen dat het gerecht de nodige straffen oplegt). Het feit dat de aggressors nu toevallig skinheads zijn, is echter voldoende om dit akkefietje in de nationale pers te brengen. Er is namelijk een groep gevonden die men kan stigmatiseren en belasten met een hoop zonden. De verantwoordelijkheid dewelke rust op elk individu wordt weer heel snel en netjes afgewimpeld op een groep, ideologie of gedachtegoed. Moesten dezelfde feiten gepleegd zijn door een groepje gewone Vlaamse jongeren, het haalde wellicht geeneens de Streekkrant. Nee, als het skinheads zijn, ziet links de kans weer schoon om nog maar eens het domme beeld op te hangen van de boze aggressieve asociale Vlaming. Rechts daarentegen gaat dan weer op één of andere bizarre manier het geweld proberen te minimaliseren. Als het allochtonen zijn, ziet rechts dan weer de kans schoon om nog maar eens het domme stereotype beeld van de criminele onaangepaste vreemdeling op te hangen. Links gaat dan weer op één of andere bizarre manier het geweld proberen te minimaliseren. Langs de ene kant wordt het geweld onnodig ver opgeblazen, langs de andere kant wordt het onnodig ver geminimaliseerd. Nooit is er verzoening, nooit is er toegeving, er rest alleen polarisatie. Links en rechts, hoe spijtig jullie het ook mogen vinden, jullie beginnen hoe langer hoe meer op elkaar te lijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijftien man die er twee andere aanvallen, noem ik geen gewone vechtpartij.
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() En de beste van de hoop zijde nog vergeten. De CCC de mannen van geen woorden maar daden. Is moeilijk in eigen vlees snijden niet!
Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 november 2006 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een medeforummer postte hier ooit : "skinheads, de laagste levensvorm op aarde.............". Die stelling wordt hier nog maar eens bewezen.
![]()
![]() |
#96 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik durf te wedden dat u van de skinhead-cultuur niet het minste weet of snapt. Daarom kan u er ook niet over oordelen. U leest de krant en volgt de main-stream. Al van 'Oi' gehoord? Er zit meer achter dan je zou denken. Wat niet wegneemt dat ik het ook een bende sukkels vind. Maar verre van de laagste levensvorm. Ik kan me wel wat andere groeperingen indenken die moeten onderdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker! Gelukkig dat die periode achter ons ligt, op een paar domme boelzoekers na die zich interessant willen maken.
Spijtig dat we nu met een nieuw soort "nazi's" te doen krijgen op heel wat plaatsen in de wereld... Er moet toch geen tekening bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een triestig voorval. Het clichébeeld van de ultra-agressieve skinhead wordt weer eens bevredigd, terwijl het gros ervan nog niet eens gewelddadig is. Zelfs de a-politieke skinheads worden benadeeld omdat er enkele driftkikkers rondlopen.
|
![]() |
![]() |