![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je zal me nooit "laa ilaaha illa llaah" horen zeggen, om de eenvoudige reden dat ik geen woord Arabisch spreek. Je zal me nooit tot God horen bidden in een taal die ik niet versta. Je zal me nooit tot God weten bidden op een manier die ik niet begrijp. God gaf me een (weliswaar bescheiden) muzikaal talent. En soms musiceer ik bij wijze van gebed. Hij zal dat gebed minstens zo goed begrijpen als Hij jouw Arabische formule begrijpt. Maar ik... ik zal mijn muziek stukken beter begrijpen, en mijn gebed zal er des te gemeender door worden. Meestal bid ik tot God in mijn moedertaal: het Nederlands (en soms zelfs in het dialect). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zit helemaal ernaast met je vergelijking, wat dutroux gedaan heeft is gewoon ronduit crimmineel en onlogisch en de term "pedofilie" was een nieuwe trend in de belgisch samenleving en dat men de profeet hiervan in vergelijking stelt is gewoon een zoveelste hopeloze operatie om de profeet in het kwade dag licht te stellen!
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen verkeerd woord van mijn patroonheilige he! Deze eerbiedwaardige aartsengel, die als boodschapper in de loop der tijden verscheidene malen als "boodschapper" (of facteur) van God heeft gefungeerd, is de patroon van alle postbodes ter wereld... ... waaronder ondergetekende... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wel wel! Wat zijn we toch geëvolueerd hé, dat we het gedrag van een ouwe viezerik van 1500 jaar geleden tot in 2006 goedpraten! Alsof er vandaag de dag geen kinderen meer tegen hun zin uitgehuwelijkt worden aan kerels die hun grootvader kunnen zijn. Stel je even voor dat jouw zoontje van 9 uitgehuwelijkt wordt aan een vrouw van bijna 50. Twee jaar later heeft het kind dan sexueel contact met zijn wettige echtgenote. Leuke vergelijking toch, hé? Een kerel van bijna 50 die sexueel contact heeft met een kind van goed tien jaar is een smeerlap, dan mag hij nog eens 1500 jaar als profeet afgeschilderd worden. En hier en nu is dat strafbaar ook! Maar ga gerust verder met die vetzak goed te praten, hoor! We zijn daar ondertussen aan gewend geraakt.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aisha werd op haar zesde uitgehuwelijkt en het huwelijk werd geconsumeerd toen ze NEGEN (nine) was. Zo staat het in de ahadith verschillende malen vermeld. Wil jij me anders met bronvermelding die hadith tonen waarin staat dat ze reeds de ongelooflijke leeftijd van 11 had bereikt? Ook staat netjes vermeld dat ze 18 was toen Mo stierf op zijn 63ste. Dit wil dus zeggen dat Mo 45 was toen ze werd geboren. Hij "huwde" haar dus op zijn 51 (toen ze zes was) en neukte het kind te pletter drie jaar later toen hij 54 was en zij NEGEN. Simpel toch, dat optellen en aftrekken nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
En als je dat in het arabisch zegt is dat een pluspunt omdat je een nieuwe taal aanleert die je niet kent!
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onlangs zag ik een documentaire over een stam bovenaan de Amazone, en daar was een ouwe vent die ook met een jong kind trouwde, op aandringen van zijn eigen vrouw trouwens. Het kind zelf zag er ook geen graten in, die dingen gebeuren nu eenmaal daar.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mo had sexueel contact met een kind. Dat hij dat zelf mogelijk maakte door aan zijn vunzige verlangens aangepaste wetten te ontwerpen maakt hem nog niet onschuldig aan pedofilie. Maar ga gerust verder die ouwe vetzak goed te praten, hoor!
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat ik die docu ook heb gezien: het kind diende als jonge huishoudster voor het ouder wordende koppel en kreeg in ruil daarvoor eten en onderdak meen ik.
Als je moet kiezen tussen zulke situatie of omkomen van de honger dan is de keuze snel gemaakt. Aisha woonde gewoon thuis bij haar ouders, haar vader wou helemaal niet dat ze werd uitgehuwelijkt en toen ze ziek werd is ze zelfs nog een heel tijdje terug naar haar moeder gegaan: hier was zeker geen sprake van noodzaak of keuze tussen omkomen van de honger of "huwen" met een oude vent (die trouwens al snel na de dood van zijn eerste vrouw een jongere huishoudster (van middelbare leeftijd: rond de 45) had gehuwd die voor zijn eigen kinderen zorgde). Deze huishoudster nam er dus nog de zorg bij voor "lolita" en was bereid haar "beurt" op te geven omdat mohammed ze anders aan de deur had gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Ik had het trouwens over iemand persoonlijk beledigen omdat je zelf een probleem hebt met zijn overtuiging. Moslims zijn geen moslim omdat ze zelf ook graag een jong kind willen verkrachten, ze zijn dat omdat ze geloven dat het hun leven verrijkt en dat ze er dus beter van zullen worden.
Door de "twee keer nadenkende" mensen op de zelfde stapel te gooien als die onozele apen die van stenigen een hobby maken, zorg je alleen maar voor miserie. Dat er hier in het westen moslims wonen is een feit, en er zullen er nog veel bij komen, daar zal zelfs de hoogste muur niets aan kunnen doen. Meer nog, als we ons economisch peil een beetje willen houden zullen we zelfs veel aktiever aan immigratie moeten gaan doen. Stel gewoon duidelijke grenzen en stel de mensen verantwoordelijk, maar begin niet te schelden want dat lost niets op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tis nepis potentis negro te! Laatst gewijzigd door VlaamseBelg : 24 november 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat één en ander het gevolg is van een uitschuiver van je hand op je toetsenbord. Ik zie je tweede poging met genoegen tegemoet. Citaat:
Bidden doe ik noch in het Frans, noch in het Engels, noch in het Duits, noch in het Spaans, noch in het Pools. Laat staan in het Latijn of het Oud-Grieks. Bidden is voor mij een zodanig intiem moment met God, dat ik zelfs zelden Nederlands spreek. Soms zing ik een gregoriaanse melodie op een Latijnse of Koiné-Griekse tekst. Talen leer ik omdat ik ze nodig heb. Niet omdat ik zo nodig moet bidden. De kans dat je me al biddend Arabisch zal zien (of horen) leren is bijgevolg quasi nihil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hun maagdenvlies zal allicht aan alle verwachtingen beantwoorden als ze hun wettige man over zich heen krijgen. Ik twijfel er intussen niet aan dat die kinderen even hard van de sex met hun echtegenoten genieten als die kinderen die van hun eigen vader te horen krijgen ' dat alle vaders dit doen met hun kinderen'. Wellicht overleven deze kinderen het zelfs dat ze kinderen baren. Uiteindelijk heeft Allah die kinderen daarvoor gemaakt, hé? Citaat:
Nog effen geduld dus....
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
En of u de profeet "schuldig" vindt dan stel ik je voor een rechtbank op te richten om deze "profeet" te veroordelen dan zal ik es goed toekijken hoe jij en je soortgenootjes in het zand zullen zakken!
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe hebben jullie jullie vrouwen zover gekregen dat ze accepteren 'dat het nu eenmaal zo is' en 'dat ze er maar mee moeten leven'? Zonder Mo 's evangelie zou het een stuk moeilijker zijn kindermisbruik en vrouwendiscriminatie te blijven gedogen, hé? Geen wonder dat het islamitische mansvolk het nog altijd graag 'eenmaal zo' willen houden, hé? En neen, ik ben niet bang van wat vreemd is, maar wel van wat barbaars, dictatoriaal, vrouwonvriendelijk, discriminerend en overheersend is.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alweer praat jij kindermisbruik goed....
![]() |