![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wij? Kiesslaafjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2595
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Er is wel een verschuiving naar rood, in het spectrum, omdat de koude en kille politiek van rechts zich nu met verhoogde snelheid verwijdert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door vlijmscherp ![]() links wint, maar niet massaal, wat wilt dat dan zeggen?? citaat: Goed gezien, dat betekent een meerwaarde van het bestaande politieke beleid los van de economische gegevens Eno2 Vlijmscherp heeft nog niets vlijmscherps gezien,en de tweede spreker spreekt wartaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Leve de SP! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2006 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Ten eerste omdat er weinig problematiek is, die niet samenvalt met de "alledaagse" problematieken: kansarmoede, onderwijs, werkeloosheid en dat vreemdelingen noch een aparte politiek vragen noch nodig hebben... De bezetenheid van sommigen wordt hierdoor nogmaals verdrongen door de realiteitszin. De gebleekwaterde in Nederland probeerde tijdens het voorzittersdebat een cordon op te richten, althans: hij probeerde te doen of er een was, net zoals het VB dat de laatste jaren doet. Algehele hilariteit bij de andere partijen en Marijnissen die hem counterde. Net verkozen en al afgegaan. Het was proper... Het omzeilen van de racismewetgeving in Nederland gebeurt daar blijkbaar door zich "anti-Islamitisch" te noemen. Dat is dan weer iets dat Dewinter hier heeft geprobeerd: "ik ben islamofoob". In een land dat ooit verscheurd is geweest door godsdienstoorlogen is dit het achterpoortje langs waar men zich nu probeert te manifesteren: het zich verdedigen tegen "De Islam". Godsdienstvrijheid perverteren om aan godsdienstoorlogen te beginnen is weer zo'n heel hypocriet gedoe. Het bewijst enkel dat ze overal hetzelfde zijn, de zwartzakjes: laf, onozel en hypocriet. Schoon om weten ![]() Leuk is dat de dierenliefde al groter is dan de lijst Pim Fortuyn. De liefde voor de koe is groter dan de liefde voor kiekens... Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 november 2006 om 12:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Hoeveel zetels moeten ze hebben? 150 TK leden, 75+1 toch? Samen zitten ze aan 78...
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nationale voorkeur, dat betekent : geen multiculturele maatschappij. Aanpassen, assimileren. Dat zegt Marijnissen letterlijk. En daarmee heeft hij net 26 zetels gevangen. Ik hoop dat je je daar, net zoals de extatische opener van deze draad, goed bij voelt. De titel van deze draad kunnen we gerust vertalen als "Monsterzege voor het beleid van nationale cultuuur" of "Nederland verwerpt de multiculturele maatschappij". Laatst gewijzigd door baarle : 23 november 2006 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
27,0% (-01,6) 41 (-03) CDA 21,5% (-05,8) 32 (-10) PvdA 41+32=73 Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder welke rubriek wil jij dan "werkattitude" plaatsen? Onder taalachterstand?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar de Nederlandse cultuur is de leidcultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Dat klinkt weer dubieus, maar idd zo zien ze het. Dit is echter niet uit nationalistisch oogpunt, maar meer uit pragmatisme.
Het grootste deel van de Nederlanders gedraagt zich nu eenmaal naar de "Normen en waarden" van de Nederlandse cultuur. Dan is het natuurlijk veel logischer dat die paar procent die dit niet doet zich hieraan aanpast dan andersom. En terecht in mijn opinie.
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het doet er niet toe of de kat zwart of grijs is, als ze maar muizen vangt. Citaat:
En dat beleid heeft dus vorig weekend een "monsterzege" gehaald, om het met de woorden van de opener van deze draad te zeggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Het programma van de Sp (op het gebied van vreemdelingen) is anders wel een poco verschillend (lees het hier) Het komt grotendeels overeen met de Belgische regeringspolitiek, alhoewel het voor een algemeen pardon is (legalisatie mensen zonder papieren) en tegen de gruwelijke opsluitingsmethoden in asielcentra (van onder meer kinderen!) zoals dat in ons vreemdelingen hatende landje al het geval is. Maw: Sp in Nederland is véél minder vreemdelingenvreemd dan de huidige Belgische regering, laat staan dat het enige overeenkomst zou hebben met het VB of de Nederlandse broertjes ervan. Pure demagogie, mijn beste: en gelukkig maar: de mensen gaan nu nauwkeurig lezen wat er écht aan de hand is. Er kan een klein Sp broertjes ontstaan in Belgie: who knows! Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 november 2006 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |