![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als onze 'vriend' Leman het Blok al voor véél minder voor het gerecht sleept -enkel maar voor communautaire commentaren- denk je dan echt dat ze de andere kant zullen opkijken indien ze wisten dat het Blok duidelijke banden had met deze smerige, rotzooi organisaties? Ik denk het niet! Dus ik denk dat het prulbladje Humo weer iets uit z'n duim zuigt of z'n informatie heeft gehaald van een grote zot! Voor die goede orgnaisatie van het 'privé-feestje' waren enkele Vlaams Blok-leden verantwoordelijk. En hier haal je het zelf aan 'PRIVE-feestje' wat wil zeggen dat 'indien' er Vlaams Blok-leden aanwezig waren dat ze daar enkel aanwezig waren in hun privé-leven en NIET in hun Vlaams Blok-mandaat of wat het ook mogen wezen. Dus die bijeenkomsten hebben dus geen enkele banden met het Vlaams Blok. Wat kan trouwens het Blok daaraan doen indien er 'mogelijke' (!) leden naar zo'n bijeenkomsten gaan na hun uren. Controleert elke baas wat z'n werknemers in hun privé-leven doen?? Ik denk het niet. Dus het Vlaams Blok had denk ik geen enkele weet van deze praktijken en daarbij geen enkele politieke partij zou het zich kunnen permiteren om openlijk te werken met zo'n 'strond'bewegingen!!! Dus heel dat artikel is volgens mij niet meer doen bullshit uitgevonden door een of andere gefrustreerde gek!
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Denken jullie nu echt dat het Vlaams-Blok en al die verstandig(lees ultra-extreem)groeperingen brave huisvaders zijn die zich willen inzetten voor hun Vlaamse zaak. Heel die entourage bestaat uit Nazi-aanbidders, terroristen, xenofoben, antisemieten. Het zijn vaak ook erge moslimhaters(ze haten eigenlijk alles wat leeft). Maar voor mij zijn ze zeker even erg als die moslimfundementalisten. Ik ben normaal een neutraal en koel mens , maar als ik aldie skinheads met een stijve rechterarm zie, komt er enkel een gevoelen van afschuw en onbegrip in mij op. Dit is nu niet op het Vlaams Blok echt bedoeld, maar op al haar neo-nazi vriendjes, die blijkbaar ook nogal vertegenwoordigd zijn op dit forum. Spijtig...zeer spijtig.
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Denken jullie nu echt dat het Vlaams-Blok en al die verstandig(lees ultra-extreem)groeperingen brave huisvaders zijn die zich willen inzetten voor hun Vlaamse zaak. Heel die entourage bestaat uit Nazi-aanbidders, terroristen, xenofoben, antisemieten. Het zijn vaak ook erge moslimhaters(ze haten eigenlijk alles wat leeft). Maar voor mij zijn ze zeker even erg als die moslimfundementalisten. Ik ben normaal een neutraal en koel mens , maar als ik aldie skinheads met een stijve rechterarm zie, komt er enkel een gevoelen van afschuw en onbegrip in mij op. Dit is nu niet op het Vlaams Blok echt bedoeld, maar op al haar neo-nazi vriendjes, die blijkbaar ook nogal vertegenwoordigd zijn op dit forum. Spijtig...zeer spijtig.
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() celebfin je raaskaalt ! je weet niet waarover je praat !
Ik heb zelf joodse vrienden en ga bij en turkse bakker en marokaanse groentenwinkel hier in brussel !! en dat zijn vriendelijk mensen ! Maar ik heb wel problemen met crimineeltjes en overlastbezorgers zoals ierdereen. ![]() heel dat verhaaltje van blood and honour is een sterk verhaal, het zoveelste van Rode Humo ![]() Bert Erikson is al lang op rust en ge praat nog over de pure Vlaamse strijd tegen de franstalige arrogantie zowel in Voeren en andere Vlaamse gemeenten rond Brussel. Samen met Vader Ansciaux en Jef Valkeniers stonden zij op de barricades voor de Vlaamse zaak ! Leer uw Vlaamse geschiedenis en schaam u ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() celebfin, papyrus, LSP en andere linkse extremisten...
steek de Humo waar het zonlicht niet schijnt... want hij zou kunnen in brand vliegen net als een vampier die in het zonlicht komt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Humo een bron van ergernis... "bezeten zonder geweten" zolang we rechts maar kunnen belasteren
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ancapa, niet beginnen zeveren. Je moet Erikson niet voorstellen als een heilig boontje. De analyse van Cool is, hoezeer ik zijn schrijfsels kritisch bekijk zeer sterk en -voor een keertje -objectief. De banden tussen het vLaams blok en het internationaal fascisme bestaan wel degelijk. Het blok zou dit officieel liever niet zien naar buiten komen en doet er ook alles aan om dit verhinderen, maar het probleem is dat teveel kaderleden en mandatarissen blijven dwepen met dit gedachtengoed. Een mooi voorbeeld is de kameraadschapsavond georganiseerd door VoOrpost op de vooravond van de ijzerbedevaart. Die manifestatie wordt bevolkt door heel wat vooraanstaande blok-politici.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="Loreke"]
Citaat:
Citaat:
Wanneer gaat U het verschil eens geven. Het Blok kan Uw stelling nooit weerleggen want U vergelijkt de nene keer met nazies en de andere keer met faschisten. Weet ge nu al wat het wordt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Of kent men hier werkelijk het verschil niet?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat het Blok - dat op haar website zedelijk zwijgt - volgende week ofwel een recht van antwoord zal opeisen in Humo, ofwel zal zwijgen in de hoop dat de Humolezer een kort geheugen heeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() Reactie op Humo nr. 48/3298, blz. 28-33, “Bom onder de democratie: de verontrustende terugkeer van de neonazi’s
http://vlaanderen.bloodandhonour.net/humo.htm “Ze zijn er weer, de neonazi’s!”, althans dat meldt ons Humo, u weet wel dat “andere” blad dat in haar pagina’s niet anders doet dan… …andersdenkenden vervolgen en publiekelijk aanklagen; dat blad dat u op haar voorblad een gekunsteld non-conformisme aanpraat en vervolgens op haar pagina’s exact het tegengestelde aanraadt. Normaal gezien behoort het niet tot onze gewoonten om onzinnige stukken uit de systeempers te corrigeren of aan te vullen; zeker niet als het bewuste stuk van Stefan Müller (een pseudoniem van een bange Humo-journalist met een slecht geweten) in feite een afrekening is met het Vlaams Blok (Word telt dat er zelfs vaker melding gemaakt wordt van ‘VB’ dan van ‘B&H’!), maar bij deze bieden we de buitenstaanders, die anders argeloos de Humo-leugens zouden slikken, dan toch een tegengif aan. Met een ronkende titel als “Extreem-rechts heeft concrete plannen om in België aanslagen te plegen”, pakt Humo uit met een sensatie die echter nergens ingelost wordt. Nergens wordt er in het gewraakte stuk, dat aan elkaar hangt van halve en hele leugens en verdraaiingen, zelfs het minste bewijs voor deze gewaagde theorie aangebracht. Nergens kunnen we concreet lezen waar ze die informatie halen en hoe die geverifieerd kan worden. Indien De Standaard morgen komt aandraven met “Man vermoordt gezin te Kasterlee”, zal ze hoogstwaarschijnlijk vermelden dat die informatie komt van het parket, de politie of een andere gevestigde bron. Niets van dit alles bij Humo echter. In hun typische stijl die ons terugvoert tot de middeleeuwse heksenprocessen en luchtkastelen van dossiers als X1, Notaris X en andere geprefabriceerde sensatieverhaaltjes, grijpt dit journaille in een sfeer van geheimdoenerij liever terug op anonieme infiltranten die bovendien met gedateerde en gefingeerde “informatie” komen aanzetten. De techniek is aloud en beproefd in extreem-linkse middens. Werp zoveel mogelijk stront naar uw intellectuele tegenstander (die zich dan in het defensief bevindt); er blijft altijd wel iets hangen. Nu, de verhalen van een extreem-rechtse coup d’état zijn ouder dan vandaag. Het feit dat Humo in 2003 uitpakt met de zoveelste samenzweringstheorie die sinds de hoogdagen van De Bende in onbruik geraakt is, bewijst echter in de eerste plaats de intellectuele bloedarmoede die er heerst bij het establishment-links. De politieke terreurdaden deze eeuw kunnen met alle gemak haast integraal toegeschreven worden aan links, c.q. extreem-links. Tegenover de Duitse maoïstische Rote Armee Fraktion, de Italiaanse Brigatti Rosi, de moordende Zweedse antifa, de stalinistische CCC van eigen belgische bodem, enz staat er nu eenmaal GEEN “bruine variant”, zoals beweerd wordt in het gewraakte Humo-artikel. Nee hoor, als het erop aankomt de democratie te bedreigen en in een hoekje te duwen, kan links zonder meer tot kampioen van de onverdraagzaamheid uitgeroepen worden. Terwijl rechts zich in bruine kroegen bezighoudt met alcoholconsumptie, zijn de linkse stoottroepen naarstig bezig de geprezen democratie om zeep te helpen. Vergelijk gerust de quasi-professionele executiestijl waarmee de links-extremist Volkert van der Graaf Nederlands toppoliticus Pim Fortuyn om het leven bracht, met de totaal amateuristische aanpak waarmee Maxime Brunerie zijn luchtgeweer zwaaide naar Chirac, en beslis dan wie er de komende revolutie zal leiden. De Gouden Beria-prijs van 2003 gaat dan ook unaniem naar de Vlaamse Volkerts van de Humo-redactie. Met het ineenstorten van de Muur en meer bepaald de implosie van der real existierender Sozialismus bleven de meeste links-radicalen nogal verweesd achter. Sommige trotskisten gingen aan de Beurs werken, terwijl anderen dan weer “het spook van de jaren ‘30” gingen verjagen. Links heeft nu eenmaal haar eigen gepercipieerde vijand nodig, waartegen ze naar hartelust kan ageren in een partijtje schaduwboksen, om haar bestaan te legitimeren. Een spook aanvallen kan inderdaad enkel maar leiden tot een volslagen ridicuul partijtje journalistiek schaduwboksen. Schakel de gefabriceerde factor ‘Extreem-rechtse subversie’ uit en een hoop linkse pseudo-intellectuelen zijn werkloos. Wat zouden professionele brandstichters als Gerry Gable (Searchlight) met hun opdringerige crypto-marxistische en multiculturalistische subversie doen, indien er geen “bruin gevaar” zou bestaan. Neem dat handjevol alcoholisch-geladen skinheads weg en Humo is werkloos, tenzij kooptips van Steve Stevaert maatschappelijk relevanter zijn natuurlijk. Neem de nationalistische demonstraties weg waar 10 man aan participeert, en de Staatsveiligheid is technisch werkloos. Moslim-fundamentalisme en extreem-links banditisme vervolgen? Toe maar! Het ware opzet van het artikel is duidelijk voor eenieder met een kritisch leesvermogen. Terwijl de ronkende titels een Vlaams-nationalistische Al-Qaida aankondigt en een Bert Eriksson die Osama Bin Laden zou navolgen, vervalt het stuk al vanaf de eerste alinea in de gebruikelijke platitudes en de sfeer van verdachtmakerij, typisch voor Groot-Inquisiteurs met een oog voor marketing. Door vermeende banden met het Vlaams Blok aan te halen en vice-premier Dewael te confronteren met rechts-extremistische aanslagen die enkel in de verwarde achterhoofden van Humo-redacteurs leven, heeft het pseudoniem van dienst de kans goed gegrepen om een pak politieke tegenstanders collectief aan te klagen, in een stijl waarvan zelfs Joseph MacCarthy zou huiveren. Geloof ons vrij, geen enkele skinhead weet waar die American School of Brussels zich juist bevindt. Wil je een aanslag op een gepercipieerd “gevaar voor de democratie” professioneel plannen? Neem dan toch maar liever rechtstreeks contact op met de Humo-redactie die U in één vlotte beweging zal doorverwijzen naar de professionele brandstichters en moordenaars onder haar lezers die de laatste decennia verantwoordelijk waren voor 99,9% van al het politiek geïnspireerde geweld. Het gevecht voor de waarheid dient niet beslecht te worden op het terrein van de vijand, maar op de enige echte vrijplaats waar de vrijheid van meningsuiting geen beperkingen kent. Zie verder (Klik op één van de 2 logo’s om door te gaan naar de hoofdpagina’s) http://vlaanderen.bloodandhonour.net/ http://vlaanderen.bloodandhonour.net/bbet.htm B&H Vlaanderen.
Nieuws! Nu ook in het Nederlands! http://vl.altermedia.info/ Alternatief voor Vlaams Nationalisten: Groen Rechts http://www.groenrechts.be Onafhankelijk Nationalistisch Tijdschrift: NA http://www.vjm.cc/na/ Alternatief voor Vlaams Nationalisten in Brussel: NATION http://www.nation.be |
![]() |
![]() |