![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1959,en ik keek toen nog naar een zwart wit tv,wat al een wonder was voor ons,er waren toen nog veel mensen zonder TV
Wel werd er veel meer gekaart,spelletjes gespeeld enz.
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 20 juni 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vakantie 1958: 6 weken vakantiekolonie in Egmond aan Zee met honderden andere stadse bleekneusjes. Ook toen al bestond er vandalisme, want er was geen leuker spelletje dan de auto's van Duitsers te "bewerken". Vakantie 1967: 3 weken op een camping in Bakkum aan Zee tussen allemaal Amsterdammers, optreden van Q65 en The Outsiders aldaar. Vakantie 1970: Op de fiets van Hilversum naar Trier (2 dagen fietsen). En er in Trier achterkomen dat een terugtraprem niet genoeg is voor de Eiffel. Vakantie 1972: Liftend naar Italie, haar tot op de bibs, het Vaticaan uitgezet ivm opruiende kleding en iedere avond na het bordje macaroni een blow voor de tent. Uitgegeven in drie weken Rome: 25 gulden (12 Euro). Meiden waren gratis.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 juni 2007 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog iemand die op het dorpsschooltje heeft leren schrijven met lei en griffel ? (Djeezes, wat antiek, zeg...)
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Komaan, Desiderius, een beetje nostalgie naar die Oost-Duitse filmpjes mag wel, hoor. Ik vond ze wel leuk.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 juni 2007 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geboren eind 1979... en toch heb ik dat allemaal ook meegemaakt (over de beginpost eh
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de moeder van mijn oma nog goed gekend, geboren in 1870, overleden in 1957.
Die verkocht nog schapen en ganzen op de veemarkt alhier, waarnu een enorm winkelcentrum is. Hilversum was toen een dorpje op de hei met slechts enige duizenden inwoners.
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Kan iemand mij vertellen waar ik mijn gebit heb laten liggen? Er zat nog een stuk pruimtabak tussen
Per mijn gedacht is 't allemaal beginnen spaakdraaien rond 1954, met Van Acker en zijn nieuwlichterij, ineens kon elke schlemiel naar school en schroefde de wetten der natuurlijke selectie terug
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben uit het goede jaar 1972, net vóór 'de crisis' jaja... daarom is het crisis geworden etc.. Enfin, telkens ik dit stukje via mail krijg - zowat 20 keer reeds denk ik - maak ik me de bedenking; WAT EEN ROTVERWENDE WATJES HEBBEN DIE GENERATIES VAN HUN KINDEREN GEMAAKT TOCH. De watjes zelf treft geen schuld, zij maken geen regeltjes. Neemt niet weg dat geboren n�* 1980 = watje natuurlijk
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=nhqbzTvrGOg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij dan weer deed denken aan dit zalig liedje ! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=NsutQ-U32Mg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. en teruggaven wanneer ie dan weer te klein werd
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |