Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie?
Vlaams Belang 26 33,33%
N-VA 18 23,08%
CD&V 1 1,28%
VLD 5 6,41%
SP.a 4 5,13%
Groen! 3 3,85%
"partij van Sleeckx" 6 7,69%
LSP 1 1,28%
PVDA 1 1,28%
BUB 3 3,85%
blanco 10 12,82%
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2006, 14:53   #81
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Tijd voor NVA, Vlott en VB om uit de loopgraven te komen. Ze hebben nog tot de federale verkiezingen, daarna is het "window of opportunity" voorbij.
Oud 3 december 2006, 15:02   #82
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert Bekijk bericht
Tijd voor NVA, Vlott en VB om uit de loopgraven te komen. Ze hebben nog tot de federale verkiezingen, daarna is het "window of opportunity" voorbij.
het window of opportunity ligt straks aan diggelen.
het zal niet lang duren of dedecker zal wat in de stront roeren om zijn persoontje interrestant en mediageniek te maken.
bourgeois is een stijve hark, dewever heeft een probleem om sympathiek over te komen, maar met dedecker hebben ze toch den hoofdvogel afgeschoten.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2006, 15:05   #83
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Nu hoef ik echter niet meer te twijfelen, ik ben trots op mijn partij en gesterkt in mijn keuze: het wordt nu zeker en vast N-VA!
Ik denk dat jij niet vertrouwd bent met de ethische opvattingen van JMDD.
Oud 3 december 2006, 15:31   #84
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Ik denk dat jij niet vertrouwd bent met de ethische opvattingen van JMDD.
Toch wel, en ik sta er niet achter.
Ik sta echter wel volledig achter zijn liberale socio-economische opvattingen.
Men kan het echter nooit volledig met iemand eens zijn. Politiek is een kwestie van compromissen sluiten. Ik wil samen werken met dedecker aan een meer vrij en meer socio-economisch liberaal Vlaanderen. Ik engageer me dan ook met hem in dat opzicht. Ethisch volg ik hem echter niet. Wat is daar het probleem mee?
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2006, 16:41   #85
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik heb 25 jaar niet wisten stemmen, om gehoord te worden, gestraft te worden daar ik niet aan de kiesplicht voldeed in deze schijndemocratie. Maar ja het gerecht weet belgie zelf nog niet liggen. Laat staan dat ze iets afweten van basisdemocratie!
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2006, 23:07   #86
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
het window of opportunity ligt straks aan diggelen.
het zal niet lang duren of dedecker zal wat in de stront roeren om zijn persoontje interrestant en mediageniek te maken.
bourgeois is een stijve hark, dewever heeft een probleem om sympathiek over te komen, maar met dedecker hebben ze toch den hoofdvogel afgeschoten.
liever een echt groot bakkes zoals Jean-Marie dan een "lavabo" of een "geitenliefhebber" die "bokken schiet" !

Leterme gooit NVA buiten omdat de waalse hete adem in zijn nek zijn nekhaartjes doet verschroeien ! Hij durft niet met NVA naar de verkiezingen te gaan om aan de echte Vlaamse verzuchtingen te kunnen voldoen !

Arm Vlaanderen ! Leterme zal in een tripartite terecht komen met SPa en VLD en zal er misbruikt worden als een koorknaapje door een paar oude rotten in het vak !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 3 december 2006 om 23:12.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2006, 23:52   #87
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Waarom staat "bub" in de peiling terwijl het veel grotere belgisch gezind kartel "unie" niet vermeld is! Trouwens het bijna onbekende FRoNT (-int.), waarvan Vincent van QUICKENBORNE ooit lid was, en eigenlijk de ware verdediger is van het voldoende basisinkomen voor iedereen en het recht om gratis lid te mogen zijn met volwaardige inspraak mag dan ook wel vermeld worden. Tegelijkertijd wens ik hier te melden dat de blanco(ongeldige) stemmers eigenlijk recht hebben op lege zetelvertegenwoording als hun %-uitslag zich daar toe leent! Ben dus wel benieuwt welke meerderheid er op 15/12/06 hier op dit forum uit de bus komt. Al mag ik niet meedoen?
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be