![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Illwill ik heb een vraagje voor jou, is het de bedoeling da we hier nog eeuwen doorgaan over terrorisme of zal er ooit een nieuw 'mogelijk scenario' komen, tis gewoon da ik het weet hé.
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brandaan, ik zal de vraag nogmaals stellen, het geld wat naar eten gaat in afrika beter uitgeven hier aan ziekenzorg waardoor veel meer levens gered worden?
|
|
|
|
|
#83 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Banneling
|
Citaat:
bewijs dat er eten van hier naar Afrika gaat (behalve de normale handel en eventuele noodhulp bij rampen) |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 6 december 2006 om 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
|
Citaat:
Ook werd er de laatste jaren veel geinvesteerd in de steden maar op het platteland werden bijna geen investeringen gedaan, zoals zeer handige irrigatiesystemen, want nu wordt bij de minste droogte de hele oogst mislukt. Erg voor de toekomst is dat een groot stuk van de landbouwgrond minder vruchtbaar wordt. Er wordt dus wel degelijk eten gegeven aan Afrika maar we zouden beter investeren in het voorkomen dan in het genezen. |
|
|
|
|
|
|
#87 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat ik in mijn eerste posting bedoel met "verschillende voorvallen" is gewoon dat het iemand met een rugzak kan zijn maar ook met een lange jas, een bom in zijn gat, een bom onder zijn t-shirt...eigenlijk allemaal hetzelfde maar toch verschillende voorvallen. Beetje vreemd...tja sorry, gaan we daar nu al over vallen?
Laatst gewijzigd door illwill : 6 december 2006 om 14:29. |
||
|
|
|
|
|
#88 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#89 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, ik hou u niet tegen é. Verzin maar een scenario dat zich kan voordoen. Ik zou bv een ander soort scenario kunnen voorleggen over iets anders...folteren...ik heb het niet over stroom op de ballen of spelden onder de nagels steken enzo...nee..."propere" dingen, uit slaap houden, ventilator constant op iemand zijn gat laten blazen. Een moordenaar heeft iemand ontvoert en verstopt in een grote frigo waarin de zuurstof over 48h op is. Men weet 100% zeker dat deze persoon de dader is door weet ik veel welke aanwijzingen, men weet het gewoon. Mag men deze technieken dan gebruiken om erachter te komen waar, of niet? Ik vind persoonlijk van wel. Heeft wel niets met deze topic te maken maar goed...sommigen kloegen over 1 scenario...voila!
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terroristen hebben een vliegtuig overgenomen en dreigen ermee weer in een toren te vliegen. Het vliegtuig vliegt ergens boven amerika richting...chicago zullen we nemen. Een paar 100 mensen aan boord...
Neerschieten? Je hebt een 1h de tijd om iets te doen...maar wat?
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oops, verkeerde persoon...en dan? Hij had gewoon weed bij ofzo...
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nu is het natuurlijk de vraag; Hoe opbouwend is de hulp die we geven? De geschiedenis toont helaas aan dat de hulp nul effect heeft en dat Afrika alleen maar armer wordt.
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is natuurlijk een ander verhaal als de kaper zichzelf niet bekend heeft gemaakt, aangezien je dan te maken kan hebben met een gewoon afgedwaald vliegtuig, iets wat regelmatig voorkomt. Eigenlijk zou je er gewoon kille kansbereking op moeten loslaten om te kijken wat gemiddeld het minste doden zou opleveren, maar helaas weet je daar te weinig voor.
|
|
|
|
|
#96 | |
|
|
Citaat:
Waarschijnlijk zal dit niet wel lukken om het vliegtuig te laten landen en dan moet men ze wel neerhalen vrees ik, maar men zal pas naar dit plan overgaan wanneer het zeker is dat er een grote terreurdreiging is en dan is het waarschijnlijk al te laat! |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
leuk dat er toch een nieuw "scenario" gekomen is!
|
|
|
|
|
|
#98 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|