![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Burger
|
Als ik zo'n dingen lees, denk ik iedere keer weer : "maar wie helpt dit soort nonsens toch de wereld in?"
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Minister
|
Misschien heeft Onkelinx alvast een gevangenisvleugel vrijgemaakt voor de frauderende PS'ers én 'mesjieur' Laurent?
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
Te zot voor woorden. Ze krijgt bakken kritiek.
Hare vent is ne advocaat dat zich bezighoudt met het pleiten van dossiers over criminelen en gangsters. Onckelinx is altijd voorstander geweest voor een ultra tolerant beleid jegens misdadigers en criminelen. Hiermee kan ze het haar man ook makkelijker maken indien het juridisch mogelijk is. Je begrijpt dat de wet Lejeune (waardoor men na één derde van de straf vervroegd vrij kan komen) een leuk iets is voor mensen die het opnemen voor criminelen. Die madam zorgt voor veel woede en onbegrip bij de mensen. Als je overvallen wordt wanneer je rijk bent heb je nog altijd genoeg over, wanneer je arm bent ligt dat even anders. Hopelijk rot ze zo snel mogelijk op en gaat ze een cursus Nederlands leren. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
vlaamse rode televisie...
75 % denkt links en 23 % schrijft links = 98%
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn ze ook effectief het land uit ... |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
2. Waarom zitten er dan zoveel etnisch marokannen en albanezen hier in onze gevangenissen?
|
|
|
|
#90 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dendermonde, Ciney, Florennes + inrichtingen voor sociaal verweer in Gent en Antwerpen maar u hebt gelijk, er worden geen gevangenissen bijgebouwd.
|
|
|
#92 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#93 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zeg je draait nu wel ff de boel om wil je gangsters nog een medaille geven ofzo?
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een kleine info: vrijgelaten criminelen die uitgewezen worden, worden in de politiedatabanken ingeschreven als "opgezocht", dwz dat ze automatisch worden aangehouden indien terug naar België komen.
|
|
|
|
#95 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De politie is goed bezig maar er zijn nog teveel oude wrakken die niet eens weten hoe die programma's werken
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk wel dat indien Erdal nog in België zou zitten (wat mij fel zou verbazen) en ze gelokaliseerd zou worden, ze snel een gratis ritje richting gevangenis van Gent of Brugge zou krijgen.
|
|
|
#97 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar 't is wel een voorbeeldje hoe makkelijk het is uit de greep van de ordediensten te blijven. Denk ook bvb aan die bonnie en clyde (Jelloul Selini & Lisette Bus) die in Gent een half jaartje terug dagen niet opgespoord werden.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 7 december 2006 om 12:38. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo had ik het wel begrepen, maar ik was mijn smiley vergeten.
Citaat:
Degenen van wie men vreest dat ze meer dan waarschijnlijk zouden terugkomen, worden niet vrijgelaten (of liever gezegd: worden op het einde van hun straf vrijgelaten). Dus zie ik nog steeds niet in waar Onkelinx in de fout zou zijn gegaan.
|
|
|
|
#99 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#100 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik ben zelf ook geen voorstander om mensen aan de galg te hangen en zelfs zware straffen zijn in beginsel niet nodig, zolang aan preventie kan gedaan worden. Enkel indien preventie compleet onmogelijk is of compleet gefaald heeft, lijken zware straffen wel op zijn plaats. Ik heb echter de indruk dat pedofilie vandaag de dag door politici een beetje beschouwd wordt als zijnde een risico dat je gewillig aanvaardt als je kinderen hebt. De ouders van kinderen die hiervan het slachtoffer zijn, worden dan ook vaak met een scheef oog bekeken als zouden zij de handel en wandel van hun kinderen niet voldoende controleren of hen op ongewone plaatsen/tijdstippen/evenementen hebben laten ronddwalen. De huidige politieke correctheid gebiedt immers dat iedereen willens nillens samenleeft, pedofiel naast kroostrijk gezin incluis want ja, we moeten die arme pedofiel die enkel handelde omdat hij een 'ziekte' heeft toch de mogelijkheid geven om zich terug in de maatschappij te integreren ? De rechter heeft immers gezegd dat onze pedofiel niet in een straal van 50 meter rondom kinderen mag komen dus het zal allemaal wel in orde zijn zodat we lekker op zijn links de kop in het zand kunnen steken en vrolijk doorgaan dromend dat er geen problemen zijn. Wel, als pedofilie inderdaad een ziekte is, bestaan daar geneesmiddelen tegen (chemische castratie bv) maar dat wil de politieke correctheid niet want iemand dwingend van zijn ziekte genezen gaat in tegen de fysieke integriteit van deze persoon. De fysieke integriteit van mogelijke slachtoffers trekken we ons toch lekker niet aan daar dit hun zorg en die van hun ouders zal blijven. |
|
|
|
|