![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat een brandende pop van een Orthodoxe Jood een flagrante schending is van de antisemitisme | |||
Uiteraard. Hier moet hard tegen opgetreden worden. Het CGKR moet de verantwoordelijken voor de rechter dagen. |
![]() ![]() ![]() |
41 | 82,00% |
Maar nee toch...het is slechts een onschuldig spelletjes vanwat gefrustreerde allochtonen. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet zozeer over groupuscules als de AEL, die vertegenwoordigen zo goed als niets... Net zo min als die pipo's hier die posten onder 'Eichmann' of 'Guderian'.... Maar partijpolitiek gezien is het wel een feit dat de mensen die het opnemen voor de Joodse gemeenschap eerder aan de rechterzijde van het politieke spectrum zitten, de spiritisten en de linkse N-VA'ers zijn daarentegen de felste Israël-bashers... Ilse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel bashers is niet hetzelfde als antisemitisch. Het bekritiseren van de dingen die fout lopen in de israelische staat wil niet zeggen dat men de joden wil vergassen of zelfs maar die staat wil vernietigen, maar wil zeggen dat er iets aan die fouten gedaan moet worden.
En ik geef wel toe dat er wel eens voorbijgegaan wordt aan het feit dat er ook langs de palestijnse kant dingen verkeerd lopen.
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
-Natuurlijk niet. Jodenland Israel werd de Arabieren met geweld opgedrongen. In feite werd de holocaust door vooraanstaande Amerikaanse Joden zélf georganiseerd om na de Amerikaanse overwinning te kunnen beroep doen op massale Europese goodwill. Die achterlijke Arabieren moesten dan maar een eindje opschuiven voor de Joden. Het zou beter zijn geweest voor de hele geopolitieke situatie als alle Joden naar Amerika zouden zijn gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn conclusie is duidelijk: GEEN nieuwe Hitlers en Chamberlains, ONMIDDELLIJK VERBOD OP DE MOSLIM-TERRORISTEN VAN DE AEL EN CONSORTEN!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er ook Agalev-mandatarissen aan de voorbereiding op een tweede Kristallnacht meewerkten zegt, na de recente onthulling van Dua dat de Groenen België afzweren, voor mij genoeg. (Groen-)Links is een GEVAAR VOOR ONZE BELGISCHE SAMENLEVING!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ANTISEMITISME
Sinds jaren hebben heel wat Europese landen kosten noch moeite gespaard om 'racisme en antisemitisme' te bestrijden – en wel zo dat men niets anders kon denken dan dat zulks altijd 'rechts' en bovendien 'wit' moest zijn. Voor het oprukkende nieuwe an tisemitisme in immigrantenkringen bleef men jarenlang stekeblind. Vandaag kan evenwel niemand meer om de harde feiten heen. In het weekblad HP/DeTijd verscheen onlangs een verhelderende interviewreeks met enkele prominente Nederlanders van joodse origine. Daarin geeft ook Leon De Winter, ooit één van de grote fakkeldragers in de 'strijd tegen extreem rechts', toe niet te hebben zien aankomen wat er vandaag aan de hand is. De vroegere "idealistische multiculturalist", zoals hij zichzelf noemt, heeft ondertussen een enorme gedachteomslag gemaakt. Zo stelt hij ondermeer dat het nog steeds niet tot ons doordringt "hoe ongelooflijk groot de economische, sociale, culturele en religieuze haat is die onder grote groepen moslims wordt gevoeld jegens westerlingen". Zondermeer wrang noemt hij het feit dat het antisemitisme "waarvan we dachten dat het door WO II voorgoed taboe zou zijn, nu wordt geactualiseerd door mensen die wij niet alleen uit economische redenen, maar ook uit oud-koloniale schuldgevoelens meer hebben gegeven dan dat we van ze hebben ontvangen".
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat een oen. Ben je niet beschaamd om zo'n stupiditeiten neer te pennen? Ik weet niet of ik had moeten lachen. Het is eerder huilen met de pet op. Oh, en nu ik even mag : tot welke 'ras' denk jij te behoren? ![]() ![]() Ik ben benieuwd... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok op Pittbull, alhoewel ik een Rottweiler ook wel zie zitten.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraf gezien heb je wel gelijk en dien ik mij als hondenliefhebber wel te verontschuldigen.
![]() |
![]() |
#94 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() Waarom een pop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Indianen woonden ook waar het nu vol met Yankees en joden loopt dus die moeten daar dan ook maar weg zeker? Joden en Moslims én degenen die ermee collaboreren horen niet thuis in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Europa kan mij gestolen worden debiele Nazi...het is een bende incompetente lafaards die als kleine kinderen al ruziënd over de mat rollen maar te LAF zijn om werkelijke daden te ondernemen tegen staten die de vrije wereld kapot willen. De Amerikanen en de Joden daarintegen hebben een duidelijke visie en reageren ook wijselijk op mensen die hun bedreigen. Trouwens wie bent "u" eigenlijk om te bepalen wat hier gelezen wordt??? Europa, de V.S en Israël zijn de bakermat van onze Westerse samenleving en ik zal dit Transatlantische project blijven verdedigen roest jij maar verder vast in je gestoorde "Mein Kampf"-gedachtegoed!!!
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn dit landen in het Midden-Oosten. Maar toen bestond Israël nog niet.
![]() |