![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
oh en Hoboken zomaar laten vallen ?! ik had op z'n minst van jou verwacht dat je (in alliantie met de Jappen?) voor een onafhankelijk Hoboken zou gegaan zijn ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is Engels. Het betekent zoiets als "overigens"...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch DE peilingen die in zijn kraam passen... Waarom denk jij trouwens dat internetpeilingen zouden gemanipuleerd zijn en die van De Standaard/ BRT, Le Swaar of La Libre niet?
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Waarom zou ik? De Stemmenkampioen is immers geenszins representatief...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() ah nee zeker ?! sinds wanneer hebben Vlamingen (of Walen) dan zelfbeschikkingsrecht ?! ze worden verdorie allebei onderdrukt door het Belgisch compromis, dat meestal geen uitstaans meer heeft met Vlaamse of Waalse beleidswensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() meer zelfs, voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn betekend a priori zelfs niet tegen de monarchie zijn ... hou die dingen idd gescheiden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Uiteraard 'ja' gestemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() internationaal rechterlijk gezien is onderdrukking geen bijkomende voorwaarde om zich te kunnen beroepen op het zelfbeschikkingsrecht der volkeren ... moet je weer Edina voor zijn om een recht meteen maar in te perken en aan extra voorwaarden te ONDERWERPEN ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 18 december 2006 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik vind onderdrukking echt niet van toepassing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan nog mild uitgedrukt, vind ik... Wie hier van "onderdrukking" spreekt, heeft er wellicht geen idee van wat onderdrukking precies betekent...
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen de twee is dat de Walen niets liever willen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2006 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind namelijk dat elk individu dat zich niet honderd procent kan beroepen op democratie en zelfbeschikking ... in zekere mate onderdrukt wordt. Zo vind ik ook elk individu in een totalitair systeem (ja dat mag een communistisch zijn, maar dat hoeft niet) gewoon onderdrukt, ook al zijn ze geen slachtoffer van kolonisatie of van een vreemde bezetter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |