![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De enige die haatdragend, discriminerend zijn , zijn mensen zoals jij , die de Koraan, De Godsdienst, niet aanvaarden of niet onder ogen willen zien.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Schepen
|
![]() Je bedoelt zeker al die blonde meiden die aan onze jongens hangen? Wel grappig hé.. Moslimmeisjes gaat niet om met hun moslimjongens.. Althans, toch niet zo intiem.. Daarom worden jullie meisjes echt gebruikt, voor de sex! En daarna worden ze gedumpt en gaan die jongens gaan huwen met een Moslimmeisje.. Dit komt je toch bekend voor hé? Heel weinig blijven bij die blondje meisjes.. Vind je dat niet erg dat ze zo gebruikt worden voor de sex? Dat ze maar een voorgerechtje zijn voor onze jongens??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als iemand een vraag stelt om te beledigen of sarcastisch doet, dan antwoord ik niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb de Koraan al gelezen, ik weet wat erin staat, ik hoef dus niet opnieuw door ongelovige gezette teksten te gaan lezen die toch niet kloppen. Ik steek mijn energie er niet in. Ik heb hier bij mij een Koraan aan de hand, als ik teksten wil lezen, doe ik die gewoon open hoor, hou je vervalsde teksten voor jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Schepen
|
![]() [quote=Neptunus;2278729]
Citaat:
Word wakker aub! Wij zijn niet gehersenspoeld noch onderdrukt.. Wij zien enkel de Waarheid onder ogen... En Islaam moet je niet vergelijken met Hitler, want Hitler was slechts een schepsel van Allah swt die zijn leven op aarde verkeerd heeft geleefd en die nu de gevolgen ervan aan het dragen is.. Net zoals jij de gevolgen van jouw leven zal dragen in het hiernamaals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Samratje ![]() Weer zal het een prachtige dag worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vraag het aan Laya, zij kent mij beter. Ik zal me voor jou snel eens voorstellen: Ik ben een Belgische van Marokkaanse afkomst en een Moslima. Ik draag nu de hoofddoek. Lange tijd heb ik mij van Islaam niets aangetrokken. Mijn ouders lieten mij doen, en dus volgde ik de Westerse gebruiken waarvoor ik mij nu schaam. Ik droeg korte spannende kleding om er sexy uit te zien, ik dacht niet aan hoe of waarom van het leven, en stond niet stil dat het leven enkel een klok is die tikt.. tikt.. en dan stopt met tikken.. Op een bepaald moment kreeg ik toch de indruk dat veel ongelovigen (niet moslims dus) toch wel negatief over de Islaam begonnen te denken.. Ik wist er zelf niet veel van en omdat ik niet zomaar een kudde volg, dacht ik: ik ga zelf eens wat Koraanlessen nemen, de Koraan lezen en zien wat er allemaal instaat. Op dat moment dacht ik wel dat die ongelovigen gelijk hadden: de Koraan zou waarschijnlijk een Boek zijn tegen de vrouw, en ga zomaar verder.. maar het draaide anders uit.. Bij het lezen van de Koraan, besefte ik hoe mooi de Islaam was, en schaamde ik mij voor de manier ik gekleed liep, als een betaalde madam, strak en halfbloot.. Ik ontdekte dat Islaam helemaal niet tegen de vrouw was, dat er achter alles een prachtige reden was.. Terwijl ik de Islamlessen verder volgde en aan het einde van het lezen van de Koraan kwam.. veranderde ik.. Ik werd een beter mens.. Had meer respect gekregen voor mijn ouders en de medemens, en stond stil bij het leven.. En begon respect te krijgen voor mijn lichaam: ik bedekte mijn lichaam en liep er niet mee te koop en begon de hoofddoek te dragen.. En tot op de dag van vandaag ben ik fier op mezelf, op wat ik gedaan heb, en op de kennis die ik verworven heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet het misschien niet, maar de laatste decennia werd het in onze strot geduwd dat we mensen zoals jij moesten AANVAARDEN in ons midden, dat we TOLERANT moesten zijn, dat we mensen zoals jij (en je broers uiteraard) moesten beschouwen als MEDEBELGEN, als gewone medeburgers van dit land. Onze meisjes werden dan ook aangemoedigd om NIET RACISTISCH te zijn en ook onder de bevolkingsgroep van JOUW SOORT hun vrienden te kiezen en eventuele huwelijkskandidaten te vinden. Het was zelfs strafbaar om jouw broers te weren uit onze vlaamse discotheken waar jongelui onder mekaar zich amuseren: we moesten hen VERPLICHT toelaten zodat ze zo onze Vlaamse meisjes ook eens leerden kennen. Wij waren dus fout. Dankzij jouw duidelijke uitleg zie ik dat ook in. Nu hopen dat ook het CGKR dit begint in te zien. Het is helemaal niet racistisch om als Vlaams meisje moslimjongens totaal te negeren, uit je vriendenkring te houden en er zeker niet mee om te gaan. Vlaamse meisjes moeten worden opgevoed met als doelstelling: eigen volk eerst, want die moslimjongens zijn voorbestemd om met een eigen volk maagd te huwen (al of niet geïmporteerd). Maar ik heb in feite toch al een beetje de indruk dat vele (nog niet alle, spijtig genoeg) meisjes deze foute opvoeding beginnen door te krijgen. Misschien kan Samrah eens een oproep doen naar de scholen om haar standpunt daar duidelijk te maken aan de leerkrachten, zodat die de duidelijke boodschap ook kunnen doorgeven? Het blijft nogal een heikele zaak om dit als dhimmie in dit land zonder ondersteuning van Uebermenschen zoals Samrah te promoten zie je. Daarom ben ik ook zo blij met je verduidelijking.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoedde dat Imime je familienaam is. Waarom denk je dat dit belangrijk is? Ik verwees enkel naar je bijdragen op het DS forum, waar je blijkbaar iets "gematigder" overkomt - zuivere takyah dus. Dit gewoon om mensen die in gematigde moslims geloven de waarheid te laten zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() SAMRAH = discours van 15% van de moslimjongeren
Het is wel zo dat SAMRAH, wie dat ook weze, het discours vertolkt van zowat 15% van de moslimjongeren in Antwerpen en dat is heel erg verontrustend! Als je in gesprek gaat met zo'n jongeren zijn ze lief zolang je mooi ja knikt en alles goed vindt, tot je iets zegt dat hen niet bevalt, dan verworden die 'lieverdjes' tot leeuwen, klaar om de strijdbijl aan te binden tegen 'ongelovigen', 'andersdenkenden', 'andersgelovigen'. Een andere mening wordt gewoon niet geduld, er is GEEN enkele openheid naar anderen toe of naar het andere, een soort fobie tegen alles wat anders (lees niet-islamitisch) is. Wat ik constateer is een enorme radicalisering en een stijging van de aanhang van een intolerante ideologie die de maatschappij verder polariseert en deze indeelt in twee: 'wij' en 'zij' en het lijkt erop dat deze jongeren steeds strijdlustiger worden, voorlopig blijft het nog bij woorden. Dit intolerante, compromisloze, redeloze, gedachteloze ideeëngoed (dat voor 'islam' moet doorgaan) dat altijd en overal zijn richtlijnen wil opleggen, wint hier steeds meer veld bij moslimjongeren en niet enkel onder invloed van sommige moskeeën, radicale literatuur, het internet, sommige vzw's en jongerenvereningen. Ook aan de universiteit begint dezelfde radicaliteit, redeloosheid en compromisloosheid de kop op te steken, onder meer bij de allochtone studentenvereniging 'focus'. Wat 'Samrah' hier ten toon spreidt, is gewoon exemplarisch voor de (soms obscure), intolerante, compromisloze en redeloze ideologie die onder moslimjongeren in Antwerpen steeds meer en meer veld wint en steeds meer gemeengoed wordt. Het is echt wel vijf na twaalf! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Vanwaar is Samrah afkomstig uit marokko!?
|
![]() |
![]() |