![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zuiplap kan een tijdlang deliriums krijgen , maar die stoppen als hij binnenzit voor ontwenning . Dat is het verschil met een psychose , een psychose is blijvend . En de meeste psychoses worden trouwens opgewekt door softdrugs , niet omwille van het effect , wel omdat ze vaker gebruikt worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat heeft die kaffer met mijn moeder te maken ?
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook van alcohol kun je een delirium krijgen , is het daarom een drug ? Is in extase geraken op een festival een drug ? Zo kunnen we het ver gaan zoeken . En nogmaals , als iemand over drugs begint , waarom wijst links dan altijd met de vinger in de richting van een ander , jamaar zij doen het ook . Stel dat je voor de rechtbank moet verschijnen voor een inbraak , ga je dan zeggen ; jamaar de volgende heeft er 3 gepleegd , wat sta ik hier te doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() dubbel
BILL VAUGHAN: Het zou niet slecht zijn mochten de armen de helft krijgen van het geld dat wordt uitgegeven aan studies over armoede. Laatst gewijzigd door noenkel swa : 26 december 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() En wie we hier hebben , ons Pietje met een joint achter de kiezen ;
Happy Pietje ? En nu een plaat op van Zappa , die mijns inziens eerder overleden is an AIDS dan aan prostaatkanker die junk . It shouldn't , it wouldn't , it wont , it don't ....... Enzovoort . Een mens zou uit depressie wel een joint opsteken als je zoiets hoort . |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Dat is dan maar u gedacht , mijn gedacht .
Alcohol , tabak en geneesmiddelen zijn niet fysiek verslavend omdat ze op korte termijn uit het lichaam zijn verwijdered in tegenstelling tot echte drugs . Als mensen verlangen naar een pint doen ze dat uit genot . Als mensen verlangen naar een shot doen ze dat uitverslaving , een groot verschil . En inderdaad , enkel drugs kunnen psychoses opwekken , of versterken voor de rest van het leven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zonder dank ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben verpleger van beroep,durf jij codeïne,en valium met de harddrugs Alcohol te vergelijken? Tja ..... Je lijkt me wel Kaffer te zijn ?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 december 2006 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Laat eens een mens een volledig flesje hoestsiroop uitdrinken, ik denk dat je wel genoeg werk zal hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het meer op feiten gesteld . Ik ken een pak mensen die in de psychiatrie werken , welnu , die mensen hun kennis is me meer waard dan de eventueel 1.000 links die je kan vinden over het feit dat alcohol psychoseopwekkend zou kunnen zijn . dat zijn fabels van junks die hun verantwoordelijkheid willen ontvluchten . Ook onder extreme stress kun je korte tijd lopen flippen . Straks gaan de linksen beginnen posten dat extreme stress een drug is ![]() Laatst gewijzigd door Kaffer : 26 december 2006 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
codeine haalt men namelijk uit papaver uit de papaver haalt men eerst opium en uit die opium haalt men morfine ( en daarvan maakt men dan weer heroine ) en codeine codeine is dus een opiaat - een opiumderivaat zeker geen speelgoed dus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zie je misschien wel eens een beestje . Is daarom een levenslange psychose opgewekt , nee toch ? De hersenen zijn een tijdlang ontregeld , dat is alles . Van drugs kan je echter levenslang gek worden , afblijven dus . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |