![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Na het totstandkomen van het Vlaams Kartel was die uitspraak dan ook volledig voorbijgestreefd door de feiten. Sinds het aangaan van een kartel met de CD&V is de N-VA immers wel degelijk in staat om binnen een federale regering te wegen op het beleid en, samen met de CD&V, een valabel tegengewicht te vormen voor de PS-dominantie aan franstalige zijde binnen die regering.
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=66
ik had een vraag of 2 aan het einde van die post, ik had gehoopt op een nva standpunt , liefst fifke daar ik aan hem de vraag stelde, maar ik heb er nog geen antwoord op gezien in deze thread (excuses moest ik die gemist hebben) Laatst gewijzigd door UFSIA : 30 december 2006 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(terzijde, ik herinner me de uitspraak in kwestie nog, hij heeft het dus wel degelijk beweerd).
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 1 januari 2007 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() ik herinner me die uitspraak ook , ik was zelfs in de zaal toen ie dat zei
![]() Anyways kim niks van aantrekken, dat staat hier uitgelegd : door het Vlaams Kartel is die uitspraak voorbijgestreefd. ^^ http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=82 hehe , op post 84 is er echter nog geen antwoord gekomen.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tijden en mensen evolueren he Kim (Trouwens nog ne zalige pasen he ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens gehoord dat hij een relatie met Laura Lynn zou hebben. Is het waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijden evolueren maar mensen veranderen meestal niet.
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Elke mens evolueert. Tzou maar erg zijn anders....
Alle, gene zalige pasen dan maar ne gelukkige nieuwjaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik deze onzin maar eens ga inkaderen....
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() De Nva denkt niet meer in stappen.
Maar pogen in een voortschrijding van enkele duizenden millimeters per legislatuur. Ik benadruk pogen. Want om met de cdv ten strijde te gaan in staatshervorming moet je wel gekke-koeienziekte hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VB die aan de zijlijn staat te roepen maar niets doet. SP.a die aan de lippen van PS hangt BUB die de discriminatie van de Vlamingen goedpraat VLD die alles doet om de eerste minister te worden en knikt enkel ja tegen PS Of de groenen die ons zonder elektriciteit wil zetten en de belastingen omhoog wil halen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn visie over Bourgeois: hij is alles behalve rechtlijnig. Hij zegt wat z'n kiespubliek WIL horen (of hij het kan uitvoeren is uiteraard een andere zaak). Voorbeelden hiervan: z'n uitspraken om nooit in kartel te treden, z'n uitspraak ivm B-H-V, z'n uitspraak die hij deed over het nooit in de regering stappen met de PS en ga zo maar door... Ik snap eerlijk gezegd niet dat het kiespubliek van N-Va hun "partijleiding" (ja, ook Dewever kent er wat van) nog nooit op dergelijke leugens heeft afgerekend.
![]() |