![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, de VS hebben het ginds in Irak alweer helemaal verkeerd gedaan. De intenties waren -zoals altijd- zogezegd prachtig, maar nu hebben ze er een martelaar van gemaakt, de Koerdische zaak en passant nog even 'vergeten' en hun eigen agenda doorgedrukt. Zijn straf mag dan al terecht lijken, de manier waarop het proces en de uitvoering gebeurd zijn zijn absoluut abominabel. En dan nu Bush junior voor de strop? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Ja, onder de zoden.
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Ik vind dat wel erg zen.
Ook al eeft hij veel fouten begaan, toch vind ik dat niet menselijk. Want als je het zo bekijkt, zijn er nog 1000den dictators aan de macht.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of een Asiatisch Empire.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse oorlog in Vietnam heeft dan ook bijna 20 jaar geduurd. De vietcong was overigens voor zover ik weet ook niet tot grootscheepse militaire operaties in staat. De Amerikanen waren dat wèl en ze verloren de oorlog nòg. En terecht.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Bush: executie belangrijke mijlpaal
De executie van de Iraakse oud-dictator Saddam Hoessein is 'een belangrijke mijlpaal' voor Irak. Dat heeft de Amerikaanse president George Bush gezeg Gerechte straf"Dat Saddam zijn gerechte straf heeft gekregen, zal het geweld in Irak niet beëindigen. Maar het is een belangrijke mijlpaal voor Irak om een democratie te worden die kan regeren, kan standhouden en zichzelf kan verdedigen en die een bondgenoot kan zijn in de strijd tegen het terrorisme", zei Bush. Het Franse ministerie van Buitenlandse Zaken roept de Irakezen op de blik op de toekomst te richten en te werken aan verzoening en nationale eenheid. "Nu zou het doel meer dan ooit moeten zijn om terug te keren naar volledige autonomie en stabiliteit in Irak", zei het ministerie in een verklaring. 'Afschuwelijke misdaden' Groot-Brittannië 'verwelkomt het feit dat Saddam terecht heeft gestaan voor ten minste enkele van de afschuwelijke misdrijven die hij tegen het Iraakse volk heeft begaan'. Dat heeft de Britse minister van Buitenlandse Zaken Beckett gezegd. Ze voegde er aan toe dat haar land tegenstander is en blijft van de doodstraf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ge moet duidelijk eens een geschiedenisboek lezen.De grootscheepse amerikaanse aanwezigheid heeft nog geen 10 jaar geduurd en de VC en de noordvietnamezen voerden wel degelijk aanvallen op grote schaal uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Maar...Ik ben er steenvast van overtuigd dat Saddam een marionnet was van de Bushes in opdracht van Saoudi Arabië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Ik geef u gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je als land de doodstraf afkeurd,moet je dat ook doen in dit geval,en Amerika die heel dit spelleke heeft opgezet veroordelen.Ik koop nooit meer made in de USA
![]()
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Baath-partij..de Arabisch-nationalistische partij die in Irak en Syrie ooit grote aantallen Moslims en Christenen van alle strekkingen(en dat zijn er veel!) verenigde als "Arabieren onder elkaar" is in beide landen geleidelijk aan in handen gevallen van genadeloze clans...Het is zover gekomen dat,uiteindelijk de Syrische- en de Iraakse strekking elkaar gingen wantrouwen....en ondertussen ook de godsdienstige strekkingen
Nu het nominale hoofd van de Iraakse strekking gevallen is,en de meeste oude leiders gevangen zitten (waarschijnlijk wachtend op hun beurt op het schavotje)is dit het moment voor de overblijfselen te "herbeginnen",met een schone lei als het ware.... Buitenlandse belangen met VEEL grotere - en langduriger invloed dan de VS en "het Westen",namelijk Iran en mogelijk Turkije zijn in grote delen van Irak aan het inspelen.....er is geen tijd te verliezen Ik weet niet of iemand beseft dat Iran zelf geen 30 jaar olie meer bezit,maar dat het nu de gelegenheid heeft zich meester te maken over grote delen van de Iraakse olievoorraden,inclusief de voornaamste havens van Irak,en dit ZONDER grootschalige oorlog! Laatst gewijzigd door kelt : 30 december 2006 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Saddam werd idd OPGEDRAGEN door de US om Iran aan te vallen,verwijs oa naar de Carter doctrine. Tegelijk steunde de US Iran via wapenleveringen en dat liep uit op het schandaal "Iran"gate (met betrokkenheid contra's en werd kolonel North opgeofferd). Je hebt natuurlijk zionisten met ontelbare dubbelnicks die dat herleid willen zien tot een onschuldig handje geven op een fotootje. Als zionisten MOETEN ze nu eenmaal liegen en bedriegen, en ook de miljoenen slachtoffers uit de Iran-irak oorlog is op hun conto te schrijven. alle landen in de regio moeten ofwel marionnetten zijn van de US ( en de Zionkolonie erkennen) OF ze worden aangevallen / of tegen elkaar opgezet Allemaal voor een 4,5 miljoen "uitverkorenen" die een land bijeen willen stelen ![]() ![]() Saddam was goed zolang hij als een US puppet fungeerde, nadien moest hij worden opgeruimd . We' re going to bring them "human rights" ![]() the right to die blijkbaar en nu hebben ze van hem waarschijnlijk nog een martelaar gemaakt, ze stapelen daar toch wel echt de ene flater na de andere op ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ik geloof daar niet in, want hoe meer die landen ontwikkkelen hoe meer westers ze worden!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Er liepen daar geen Amerikaanse adviseurs rond. Wat voor nonsens kraamt u toch uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Staatssecretaris
|
![]() het zal ofwel een amerikaans empire, een chinees empire of een islamitisch empire zijn
ik verkies dan het amerikaans! |
![]() |
![]() |