![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 3 januari 2007 om 20:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recht op eigen cultuur blijkt precies toch maar eenrichtingsverkeer te zijn nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant... ik zei het al, ik ken geen enkele moslim die een schaap heeft geslacht omdat ze er het nut niet van zien hier maar die hebben wel een gift gedaan voor de armen dus blijkbaar is het offerfeest voor de ene moslim iets heel anders dan voor de andere. Dus de één-pot-nat stelling van velen hier gaat weer niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() Ik heb andere dingen in gedachten bij verdoofd worden dan een electrische schok, denk je nu echt dat die beesten daar niks van merken? Mag ik mijn mening hebben? Een rituele slachting hoe het hoort vind ik niet barbaars. En ik zou het bijlange niet kunnen maar ik ga die mensen ook niet scheef bezien omdat ze het over hun hart krijgen om een dier te kelen, ons vlees komt ook van geslachte dieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Feit is gewoon dat het offeren van dieren een archaïsch gebruik is, daterend uit de oudheid en dat nog voorkomt bij primitieve volkeren in Afrika. Het importeren van dit barbaars en achterlijk gebruik in deze hoogontwikkelde samenleving is één van die anachronismen die onze samenleving steeds verder achteruit duwen. Bovendien gaat het gepaard met nodeloos en zinloos dierenleed én sluikstort.
In Brussel, de hoofdstad van de EU, vonden mensen van de reinigingsdienst overal resten van geslachte schapen op STRAAT: schapenvachten, stukken rot vlees, ingewanden, plasiekzakken met slacht- en anderafval (beelden neiuw RTBF). Waar gaat het toch heen met België....terug naar af, naar de middeleeuwen.......? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die gelooft dat je iets moet gaan "veranderen" aan de wereld. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 4 januari 2007 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/bogaert1.htm#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bron van uw wetenschapelijk onderzoek alleen al (CENTRUM VOOR ISLAM IN EUROPA ) volstaat om te begrijpen waarom dat 'tegendeel' te bewijzen viel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans een wetenschappelijk onderzoekscentrum van de Universiteit Gent. Maar jij hebt natuurlijk meer vertrouwen in eigen amateurisme en door haat gekleurde pseudo-wetenschap.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hulde aan Gaia dat ze echt voor de dieren zijn en niet hypocriet doen zoals al die linksen die godsdienstwaanzin boven dierenwelzijn zet.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |