Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2007, 20:01   #81
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je dat een elektrische schok zo leuk is? En die elektrische schok is voor dat beest de afsluiting van een compleet ellendig "leven".
Die electrische schok maakte er beslist veel sneller een einde aan dan een bot mes in een waskuip.

Citaat:
Beeld u maar niks in. Voor mij ben je net zo primitief en achterlijk als die moslims.
De verdoken racist komen bovenborrelen in Flippend Rund. Had ik het niet gedacht. Al dat progressief geveins kon niet blijven duren.

Citaat:
Maar het geweld tegen dieren is mooi weggemoffeld in de slachthuizen, om uw gevoeligheidjes niet te veel te kwetsen. Want zie eens dat je van je sus zou draaien bij al dat bloed. Een moslim heeft dan tenminste nog de ballen om het zelf te doen.
Ja, die kicken nogal op bloed hé. Ook in andere omstandigheden !
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 20:18   #82
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Die electrische schok maakte er beslist veel sneller een einde aan dan een bot mes in een waskuip.

Citaat:
De verdoken racist komen bovenborrelen in Flippend Rund. Had ik het niet gedacht. Al dat progressief geveins kon niet blijven duren.
Progressief ben ik niet, noch heb ik ooit geveinsd dat ik het was. Ik kijk even hard neer op progressieven, moslims en benepen closet-racisten zoals jij. In de ogen van Flippend Rund zijn jullie allemaal even minderwaardig. Het is niet toevallig dat jullie in dezelfde tijd leven, want jullie verdienen elkaar.

Citaat:
Ja, die kicken nogal op bloed hé. Ook in andere omstandigheden !

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 3 januari 2007 om 20:22.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 20:34   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Dit is geen verbeelding en nog minder aanbidding... voor jou mag alles zolang het maar geen moslims zijn die het doen want o wee...
ik vind dan ook dat we onze eigen culturele gebruiken terug moeten invoeren. Levende katten van de toren van Ieper gooien bijvoorbeeld... of het ganzenrijden in de Antwerpse polders naar de letter uitvoeren... visjes drinken in (waar was het ook alweer?).

Recht op eigen cultuur blijkt precies toch maar eenrichtingsverkeer te zijn nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 11:05   #84
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Kletskoek. Ik hoopte op de zwaarste straf voor de dierenbeulen uit Ciney.
Maar die verontwaardiging past niet in een draad over Vreemdelingenbeleid en Integratie.
Die wanpraktijken waren ook kleinschaliger dan de continue gruwelslachtpraktijken op zijn islamitisch. Bovendien, zij werden berecht, terwijl de islamitische rituele gruwelprakijken gedoogd worden.
Wat is daar gruwelijk aan? Ik snap het niet hoor. Ons vlees komt ook van geslachte dieren die dan nog een miserabel leven achter de rug hebben.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 11:07   #85
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Wat is daar gruwelijk aan? Ik snap het niet hoor. Ons vlees komt ook van geslachte dieren die dan nog een miserabel leven achter de rug hebben.
Het gaat over het al dan niet verdoven voor het slachten. Heb je dat nu nog niet door?
Oud 4 januari 2007, 11:15   #86
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vind dan ook dat we onze eigen culturele gebruiken terug moeten invoeren. Levende katten van de toren van Ieper gooien bijvoorbeeld... of het ganzenrijden in de Antwerpse polders naar de letter uitvoeren... visjes drinken in (waar was het ook alweer?).

Recht op eigen cultuur blijkt precies toch maar eenrichtingsverkeer te zijn nietwaar?
Vind je dat te vergelijken met het slachten van een dier voor consumptie? Er word hier gesproken over botte messen maar dat druist dan weer in tegen de regels van de islam, zolang alles gaat hoe het zou moeten vind ik echt niets barbaars aan die rituele slachtingen.. weet je dat de schapen het slachten van een ander schaap niet mogen zien of het slijpen van het mes? Ik vraag me wel af of ze in de slachthuizen aan die voorwaarden voldoen.
Aan de andere kant... ik zei het al, ik ken geen enkele moslim die een schaap heeft geslacht omdat ze er het nut niet van zien hier maar die hebben wel een gift gedaan voor de armen dus blijkbaar is het offerfeest voor de ene moslim iets heel anders dan voor de andere. Dus de één-pot-nat stelling van velen hier gaat weer niet op.
Oud 4 januari 2007, 11:18   #87
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Het gaat over het al dan niet verdoven voor het slachten. Heb je dat nu nog niet door?
Ik heb andere dingen in gedachten bij verdoofd worden dan een electrische schok, denk je nu echt dat die beesten daar niks van merken? Mag ik mijn mening hebben? Een rituele slachting hoe het hoort vind ik niet barbaars. En ik zou het bijlange niet kunnen maar ik ga die mensen ook niet scheef bezien omdat ze het over hun hart krijgen om een dier te kelen, ons vlees komt ook van geslachte dieren.
Oud 4 januari 2007, 12:06   #88
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geraardsbergen Circe, en ze doen dat daar nog altijd, jaarlijks...De Croo als stichtend voorbeeld incluis...
Oud 4 januari 2007, 21:04   #89
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Feit is gewoon dat het offeren van dieren een archaïsch gebruik is, daterend uit de oudheid en dat nog voorkomt bij primitieve volkeren in Afrika. Het importeren van dit barbaars en achterlijk gebruik in deze hoogontwikkelde samenleving is één van die anachronismen die onze samenleving steeds verder achteruit duwen. Bovendien gaat het gepaard met nodeloos en zinloos dierenleed én sluikstort.
In Brussel, de hoofdstad van de EU, vonden mensen van de reinigingsdienst overal resten van geslachte schapen op STRAAT: schapenvachten, stukken rot vlees, ingewanden, plasiekzakken met slacht- en anderafval (beelden neiuw RTBF). Waar gaat het toch heen met België....terug naar af, naar de middeleeuwen.......?
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 22:04   #90
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Denk je dat een elektrische schok zo leuk is? En die elektrische schok is voor dat beest de afsluiting van een compleet ellendig "leven".

Beeld u maar niks in. Voor mij ben je net zo primitief en achterlijk als die moslims. Maar het geweld tegen dieren is mooi weggemoffeld in de slachthuizen, om uw gevoeligheidjes niet te veel te kwetsen. Want zie eens dat je van je sus zou draaien bij al dat bloed. Een moslim heeft dan tenminste nog de ballen om het zelf te doen.
IJver dan voor het afschaffen van alle slachtreglementen en wetten op het dierenwelzijn en laat iedereen slachten zoals hij wilt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 22:06   #91
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vinken de ogen uitbranden, hanengevechten.
Oud 4 januari 2007, 22:07   #92
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
IJver dan voor het afschaffen van alle slachtreglementen en wetten op het dierenwelzijn en laat iedereen slachten zoals hij wilt.
Wie ijvert voor deze of gene wet, die geloof nog in politiek.

Die gelooft dat je iets moet gaan "veranderen" aan de wereld.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 4 januari 2007 om 22:09.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 22:16   #93
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een wetenschappelijk onderzoek gedaan aan de universiteit van hanover, dat juist het tegendeel uitwijst.

http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/bogaert1.htm#52
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 22:23   #94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Er is een wetenschappelijk onderzoek gedaan aan de universiteit van hanover, dat juist het tegendeel uitwijst.

De bron van uw wetenschapelijk onderzoek alleen al (CENTRUM VOOR ISLAM IN EUROPA ) volstaat om te begrijpen waarom dat 'tegendeel' te bewijzen viel.
Oud 4 januari 2007, 22:23   #95
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Feit is gewoon dat het offeren van dieren een archaïsch gebruik is, daterend uit de oudheid en dat nog voorkomt bij primitieve volkeren in Afrika. Het importeren van dit barbaars en achterlijk gebruik in deze hoogontwikkelde samenleving is één van die anachronismen die onze samenleving steeds verder achteruit duwen. Bovendien gaat het gepaard met nodeloos en zinloos dierenleed én sluikstort.
In Brussel, de hoofdstad van de EU, vonden mensen van de reinigingsdienst overal resten van geslachte schapen op STRAAT: schapenvachten, stukken rot vlees, ingewanden, plasiekzakken met slacht- en anderafval (beelden neiuw RTBF). Waar gaat het toch heen met België....terug naar af, naar de middeleeuwen.......?
Naar de 7de eeuw.
Oud 4 januari 2007, 22:30   #96
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bron van uw wetenschapelijk onderzoek alleen al (CENTRUM VOOR ISLAM IN EUROPA ) volstaat om te begrijpen waarom dat 'tegendeel' te bewijzen viel.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2007, 22:49   #97
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht

Waarom heeft men dat onderzoek dan niet gedaan voor men het wet maakte ?
Oud 7 januari 2007, 21:45   #98
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nochtans een wetenschappelijk onderzoekscentrum van de Universiteit Gent. Maar jij hebt natuurlijk meer vertrouwen in eigen amateurisme en door haat gekleurde pseudo-wetenschap.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 22:13   #99
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Hulde aan Gaia dat ze echt voor de dieren zijn en niet hypocriet doen zoals al die linksen die godsdienstwaanzin boven dierenwelzijn zet.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2007, 22:20   #100
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Je kunt enkel kritiek geven op ritueel slachten bij moslims als je zelf nooit vlees eet; in elk ander geval ben je een hypocriet die een stok zocht om de hond te slaan.

Als Hezbollah 2 soldaten ontvoert dan gooit Israel Libanon plat. Als Israel 25 Syrische boerenknechten opblaast aan de Syrische grens, dan stuurt Syrie een formele protestnota naar de VN. Welk land is het beschaafdst?
6517
Daarom kan niemand ook iets tegen mij zeggen, ben namelijk een veganist, al 8 jaar.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be