![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
|
Sjoerd Bakker schreef:
> On Fri, 05 Jan 2007 20:20:17 +0100, yew betcha <[email protected]> > wrote: > >> Sjoerd Bakker wrote: >> >>> Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke >>> tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de leefwereld >>> van yew. > >> Vindt het onethisch om een Nazi om te leggen, maar zag er geen been in >> om bijvoorbeeld Clairy Polak de gaskamer in te wensen. > > Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens > strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van > geen-bezwaar Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. |
|
|
#82 |
|
|
On Fri, 05 Jan 2007 21:42:11 +0100, Ghostwriter
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker schreef: >> On Fri, 05 Jan 2007 20:20:17 +0100, yew betcha <[email protected]> >> wrote: >> >>> Sjoerd Bakker wrote: >>> >>>> Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke >>>> tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de leefwereld >>>> van yew. >> >>> Vindt het onethisch om een Nazi om te leggen, maar zag er geen been in >>> om bijvoorbeeld Clairy Polak de gaskamer in te wensen. >> >> Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens >> strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van >> geen-bezwaar > >Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. Dat betwijfel ik, maar dat zou een rechter uit moeten maken. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#83 |
|
|
Sjoerd Bakker schreef:
> On Fri, 05 Jan 2007 21:42:11 +0100, Ghostwriter > <[email protected]> wrote: > >> Sjoerd Bakker schreef: >>> On Fri, 05 Jan 2007 20:20:17 +0100, yew betcha <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Sjoerd Bakker wrote: >>>> >>>>> Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke >>>>> tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de leefwereld >>>>> van yew. >>>> Vindt het onethisch om een Nazi om te leggen, maar zag er geen been in >>>> om bijvoorbeeld Clairy Polak de gaskamer in te wensen. >>> Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens >>> strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van >>> geen-bezwaar >> Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. > > Dat betwijfel ik, maar dat zou een rechter uit moeten maken. > Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee aan de slag gaat. |
|
|
#84 |
|
|
"Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sjoerd Bakker schreef: >> On Fri, 05 Jan 2007 21:42:11 +0100, Ghostwriter >> <[email protected]> wrote: >> >>> Sjoerd Bakker schreef: >>>> On Fri, 05 Jan 2007 20:20:17 +0100, yew betcha <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> Sjoerd Bakker wrote: >>>>> >>>>>> Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke >>>>>> tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de leefwereld >>>>>> van yew. >>>>> Vindt het onethisch om een Nazi om te leggen, maar zag er geen been in >>>>> om bijvoorbeeld Clairy Polak de gaskamer in te wensen. >>>> Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens >>>> strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van >>>> geen-bezwaar >>> Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. >> >> Dat betwijfel ik, maar dat zou een rechter uit moeten maken. >> > Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout Polak > op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee aan de > slag gaat. kansloos. |
|
|
#85 |
|
|
Op Fri, 05 Jan 2007 19:19:30 +0100 kwam uit het klavier van Sjoerd Bakker
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > On Fri, 05 Jan 2007 18:53:23 +0100, yew betcha <[email protected]> > wrote: >>Kijk, jongens en meisjes: Sjoerd Bakker is gek. Gek? Nou ja, niet goed >>bij zijn hoofd. Cuckoo. Gaga. Kierewiet. Knetter. > > Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke > tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de leefwereld > van yew. Game, Set and Match! Die kan yew betcha in zijn zak steken, bravo Sjoerd! >>Geen kans laat hij dan ook onbenut, om dit te bewijzen. Keer op keer, >>want als het op dit punt aankomt, is Sjoerd Bakker werkelijk onvermoeibaar. > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
|
|
#86 |
|
|
Op Fri, 05 Jan 2007 21:45:37 +0100 kwam uit het klavier van Sjoerd Bakker
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >>> Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens >>> strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van >>> geen-bezwaar >> >>Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. > > Dat betwijfel ik, maar dat zou een rechter uit moeten maken. > En de rechter wordt steeds terughoudender met mensen veroordelen wegens "oproepen tot haat". Zo werd El Moumni vrijgeproken, en de posterplakker van Rita's reisbureau is vandaag ook vrijgeproken ondanks het feit dat de poster volgens het Hof beledigend en kwetsend was. -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
|
|
#87 |
|
|
el misti schreef:
> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout Polak >> op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee aan de >> slag gaat. > > kansloos. > > Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen van de gaskamer aan joodse mensen. |
|
|
#88 |
|
|
On Fri, 05 Jan 2007 21:50:26 +0100, Ghostwriter
<[email protected]> wrote: >Sjoerd Bakker schreef: >> On Fri, 05 Jan 2007 21:42:11 +0100, Ghostwriter >> <[email protected]> wrote: >> >>> Sjoerd Bakker schreef: >>>> On Fri, 05 Jan 2007 20:20:17 +0100, yew betcha <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> Sjoerd Bakker wrote: >>>>> >>>>>> Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke >>>>>> tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de leefwereld >>>>>> van yew. >>>>> Vindt het onethisch om een Nazi om te leggen, maar zag er geen been in >>>>> om bijvoorbeeld Clairy Polak de gaskamer in te wensen. >>>> Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens >>>> strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van >>>> geen-bezwaar >>> Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. >> >> Dat betwijfel ik, maar dat zou een rechter uit moeten maken. >> >Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout >Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee >aan de slag gaat. Lekker geil idee. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#89 |
|
|
"Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti schreef: >> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >>> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout >>> Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee >>> aan de slag gaat. >> >> kansloos. > Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen van de > gaskamer aan joodse mensen. Goh, moet je nu de joodse kaart trekken. Zielig hoor. |
|
|
#90 |
|
|
el misti schreef:
> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> el misti schreef: >>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >>>> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout >>>> Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee >>>> aan de slag gaat. >>> kansloos. >> Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen van de >> gaskamer aan joodse mensen. > > Goh, moet je nu de joodse kaart trekken. Zielig hoor. > > Aan de combinatie Clairy Polak en de gaskamer hangt gewoon een smerige antisemitische geur. |
|
|
#91 |
|
|
Op Fri, 05 Jan 2007 22:04:35 +0100 kwam uit het klavier van Ghostwriter
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > el misti schreef: >> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> el misti schreef: >>>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout >>>>> Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee >>>>> aan de slag gaat. >>>> kansloos. >>> Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen van de >>> gaskamer aan joodse mensen. >> >> Goh, moet je nu de joodse kaart trekken. Zielig hoor. >> >> > Aan de combinatie Clairy Polak en de gaskamer hangt gewoon een smerige > antisemitische geur. Dat klopt. Maar antisemitisme is niet persé strafbaar. Kijk maar wat onze vrienden van het VB op dat gebied hebben gekrospotst de afgelopen dagen. -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
|
|
#92 |
|
|
On Fri, 05 Jan 2007 22:04:35 +0100, Ghostwriter
<[email protected]> wrote: >el misti schreef: >> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> el misti schreef: >>>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout >>>>> Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee >>>>> aan de slag gaat. >>>> kansloos. >>> Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen van de >>> gaskamer aan joodse mensen. >> >> Goh, moet je nu de joodse kaart trekken. Zielig hoor. >> >> >Aan de combinatie Clairy Polak en de gaskamer hangt gewoon een smerige >antisemitische geur. Als je dat zo opvat; zelf bedoelde ik het kwetsend.... als ik had gedacht dat ze katholiek was had ik haar in wijwater laten verdrinken. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#93 |
|
|
"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 05 Jan 2007 21:50:26 +0100, Ghostwriter > <[email protected]> wrote: > >>Sjoerd Bakker schreef: >>> On Fri, 05 Jan 2007 21:42:11 +0100, Ghostwriter >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sjoerd Bakker schreef: >>>>> On Fri, 05 Jan 2007 20:20:17 +0100, yew betcha <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> Sjoerd Bakker wrote: >>>>>> >>>>>>> Alleen in heel dubieuze dictaturen verklaart men politieke >>>>>>> tegenstanders tot gek. Dat zegt denk ik wel genoeg over de >>>>>>> leefwereld >>>>>>> van yew. >>>>>> Vindt het onethisch om een Nazi om te leggen, maar zag er geen been >>>>>> in >>>>>> om bijvoorbeeld Clairy Polak de gaskamer in te wensen. >>>>> Wensen is iets anders dan doen... volgens mij is dat niet eens >>>>> strafbaar. Het was trouwens geen wens, maar een verklaring van >>>>> geen-bezwaar >>>> Gewoon ordinair oproepen tot haat dus. >>> >>> Dat betwijfel ik, maar dat zou een rechter uit moeten maken. >>> >>Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat mevrout >>Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar richting en daarmee >>aan de slag gaat. > > Lekker geil idee. Hahahaha... |
|
|
#94 |
|
|
Sjoerd Bakker tikte:
> On Fri, 05 Jan 2007 22:04:35 +0100, Ghostwriter > <[email protected]> wrote: > >> el misti schreef: >>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in >>> bericht news:[email protected]... >>>> el misti schreef: >>>>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in >>>>> bericht >>>>>> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat >>>>>> mevrout Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar >>>>>> richting en daarmee aan de slag gaat. >>>>> kansloos. >>>> Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen >>>> van de gaskamer aan joodse mensen. >>> >>> Goh, moet je nu de joodse kaart trekken. Zielig hoor. >>> >>> >> Aan de combinatie Clairy Polak en de gaskamer hangt gewoon een >> smerige antisemitische geur. > > Als je dat zo opvat; zelf bedoelde ik het kwetsend.... als ik had > gedacht dat ze katholiek was had ik haar in wijwater laten verdrinken. Als je *echt* antisemitisch had willen zijn, had je die dood juist aan Clairy toegewenst. |
|
|
#95 |
|
|
Sjoerd Bakker schreef:
> Ik weet eigenlijk niet eens zeker of Clairy wel joods is... ik ben op > de achternaam afgegaan. Ze lijkt me i.i.g. zo iemand die zelf niet > veel aan zo'n geloof zou doen. > Er bestaan inderdaad ook atheïstische joden en of Clairy Polak atheïstisch is weet ik niet, maar dat maakt zo'n verwensing niet minder kwalijk en slecht. |
|
|
#96 |
|
|
"Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sjoerd Bakker schreef: >> Ik weet eigenlijk niet eens zeker of Clairy wel joods is... ik ben op >> de achternaam afgegaan. Ze lijkt me i.i.g. zo iemand die zelf niet >> veel aan zo'n geloof zou doen. >> > > Er bestaan inderdaad ook atheïstische joden en of Clairy Polak atheïstisch > is weet ik niet, maar dat maakt zo'n verwensing niet minder kwalijk en > slecht. En? Heb je haar al ingelicht? |
|
|
#97 |
|
|
On Fri, 5 Jan 2007 22:10:19 +0100, "Franneke" <[email protected]>
wrote: >Sjoerd Bakker tikte: > >> On Fri, 05 Jan 2007 22:04:35 +0100, Ghostwriter >> <[email protected]> wrote: >> >>> el misti schreef: >>>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in >>>> bericht news:[email protected]... >>>>> el misti schreef: >>>>>> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in >>>>>> bericht >>>>>>> Inderdaad moet de rechter dat uitmaken en het wordt tijd dat >>>>>>> mevrout Polak op de hoogte raakt van jouw verwensing in haar >>>>>>> richting en daarmee aan de slag gaat. >>>>>> kansloos. >>>>> Maar dan is er in ieder geval duidelijkheid omtrent het verwensen >>>>> van de gaskamer aan joodse mensen. >>>> >>>> Goh, moet je nu de joodse kaart trekken. Zielig hoor. >>>> >>>> >>> Aan de combinatie Clairy Polak en de gaskamer hangt gewoon een >>> smerige antisemitische geur. >> >> Als je dat zo opvat; zelf bedoelde ik het kwetsend.... als ik had >> gedacht dat ze katholiek was had ik haar in wijwater laten verdrinken. > >Als je *echt* antisemitisch had willen zijn, had je die dood juist aan >Clairy toegewenst. Ik weet eigenlijk niet eens zeker of Clairy wel joods is... ik ben op de achternaam afgegaan. Ze lijkt me i.i.g. zo iemand die zelf niet veel aan zo'n geloof zou doen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#98 |
|
|
"Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti schreef: >> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Sjoerd Bakker schreef: >>>> Ik weet eigenlijk niet eens zeker of Clairy wel joods is... ik ben op >>>> de achternaam afgegaan. Ze lijkt me i.i.g. zo iemand die zelf niet >>>> veel aan zo'n geloof zou doen. >>>> >>> Er bestaan inderdaad ook atheïstische joden en of Clairy Polak >>> atheïstisch is weet ik niet, maar dat maakt zo'n verwensing niet minder >>> kwalijk en slecht. >> >> En? Heb je haar al ingelicht? > Heb ik gezegd dat /ik/ dat zou gaan doen? Nee. Heb je haar al ingelicht? |
|
|
#99 |
|
|
el misti schreef:
> "Ghostwriter" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Sjoerd Bakker schreef: >>> Ik weet eigenlijk niet eens zeker of Clairy wel joods is... ik ben op >>> de achternaam afgegaan. Ze lijkt me i.i.g. zo iemand die zelf niet >>> veel aan zo'n geloof zou doen. >>> >> Er bestaan inderdaad ook atheïstische joden en of Clairy Polak atheïstisch >> is weet ik niet, maar dat maakt zo'n verwensing niet minder kwalijk en >> slecht. > > En? Heb je haar al ingelicht? > > Heb ik gezegd dat /ik/ dat zou gaan doen? |
|
|
#100 |
|
|
el misti schreef:
>>> En? Heb je haar al ingelicht? >> Heb ik gezegd dat /ik/ dat zou gaan doen? > > Nee. Heb je haar al ingelicht? > > Nee. |