Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2003, 13:53   #81
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Allee weeral ne NVA-er die de terrorist Arafat verkiest boven een democratisch verkozen Joodse premier. NV-a-erke, vergeten hoeveel Europeanen Arafat op zijn vettig geweten(?) heeft. Die vettige terrorist heeft vliegtuigen laten kapen, schepen laten enteren, onschuldige mensen laten vermoorden en de paljassen van de Vlaamse(?) NV-A likken nu de Arafat vettige vuile reet!!! Als Vlaams Nationalist schaam ik mij in uw plaats!!!
Tjongejongejonge, sommigen zijn echt wel te dom om te helpen donderen...
Zeg mij eens waar ik Arafat boven Sharon heb geplaatst? Waar heb ik mijn bewondering voor Arafat geuit?
Zeg mij eens waar en wanneer de N-VA (leer het nu eens tegoei schrijven, onbenullen) zijn bewondering heeft geuit voor Arafat? De N-VA is voor de Palestijnse zaak, maar heeft niks te maken met Arafat...

En over het 'Vlaamse' aan de N-VA zou ik maar niet twijfelen, want deze partij is Vlaamser dan het 'Vlaams' Blok wat zijn vreemdelingenbeleid boven de Vlaamse zaak stelt...

Met uw vraagteken achter het Vlaamse bij N-VA bevestigd u wat menig persoon denkt en dat is dat je racistisch, anti-moslim en extreem-rechts moet zijn om Vlaams gezind te zijn.

De N-VA weet tenminste waar het het over heeft en kan alles in de juiste context plaatsen, zonder zwart-wit te denken. Van de politiek van de N-VA kunnen de aangeklede apen van het Vlaams Blok nog héél wat leren...
Ten eerste bedankt voor de belediging en ten tweede stel ik vast dat het N-VA niet weet waar ze staat, het is idd zo dat ik het N-VA zie opkomen met de Palestijnste, en niet de Vlaamse, vlag maar erger zelfs, het feit dat de Palestijnen erger worden vervolgd, misleid en aangehits worden door Arafat om met bomgordels onschuldige Israeli's te gaan afmaken, deert uw partijtje blijkbaar niet. Jullie verkiezen een zogezegd onafhankelijk Palestina onder leiding van een corrrupte massamoordenaar zoals ene Arafat, een parasitair organisme dat ,zoals alle dictators, miljarden Europees geld, dat voor hulp aan het Palestijnse volk diende, heeft ontdoken en als goede ( want door de democraten van het N-VA gesteunde) moslim-parasiet diezelfde miljarden nu op Zwitserse banken heeft staan. Het drama van de moslims op deze wereld is dat zij
1) in 98 % van de gevallen brave gelovigen zijn
2) zij worden echter geleidt door criminele prinsen, even criminele ayatolla's en zelfs parasitaire terroristen al la Arafat
3) er partijen a la N-VA bestaan die uit pure waanzinnige PC-denken een zwaar anti-Joods discours afleggen, misschien in de hoop dat, als de moslims hier de macht grijpen zij gespaard zullen worden?? , of dat de N-VAerkes misschien de Vlaamse Hamas mogen worden...wie weet 8) 8) , maar dan met pistonnekes
Oud 10 december 2003, 14:04   #82
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Zopas gehoord op de radio:

De AEL heeft ook een inval gedaan in de studio tijdens een Canvasprogramma.

Uitleg van de AEL voor de inval bij ATV, volgens de radiocommentator:

"ATV zou teveel de positieve band onderstrepen tussen de Belgen en de Joden".
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 14:05   #83
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Aja, en dat mag niet. Leve de neo-nazi's, leve de AEL!

AEL TERUG NAAR DE HEL!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 14:07   #84
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Niet te geloven, hé?

Ze hadden het ook over hun ontevredenheid omdat de berichtgeving over het midden-oosten te evenwichtig was en niet genoeg pro-palestijns.
Oud 10 december 2003, 14:15   #85
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Citaat:
En jij kunt het weten he sol ?!
Heu, kunt ge me nekeer wa meer uitleg verschaffen, Jan?
Dat je moet oppassen wanneer je welke acties doet en dat je er altijd voor moet zorgen dat je geen kloof crëert tussen de bevolking en je organisatie. We zijn op zich niet tegen radicale acties maar enkel als die passen in een bredere strategie. Uiteraard doen we dat perfect vandaar het knipoogje van der Jan, niet.
Vandaar dat de LSP in tegenstelling tot de AEL zo'n een succes heeft onder de bevolking! 8) ( en dat jullie niets tegen geweldadige acties hebben is genoteerd!)
Sinds wanneer staat radicaal gelijk aan geweldadig? En dat de grote doorbraak nog niet heeft plaatsgevonden klopt maar daar lig ik niet wakker van.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 14:50   #86
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Nog eentje :

AEL Militanten voeren actie bij de VRT in Brussel

Terzaeke onderbroken

DE VRT NOEMT ACTIEVOERDERS RELSCHOPPERS en getuigt van geen democratisch inzicht

AEL persbericht

Antwerpen 09/12/03
Nou, ik heb die onderbroken uitzending gezien en gemerkt dat de VRT onmiddelijk erna toch nog trachtte ultra politiek correct te zijn: "Door omstandigheden buiten onze wil om werden wij genoodzaakt... blabla." Niets over het AEL op dat moment. Viel me toch wel op !
Oud 10 december 2003, 16:17   #87
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
blijkbaar begint Azzuz meer en meer de terroristische toer op te gaan. Na ATL nieuws gisteren inval tijdens TerZake. Niet te veel zorgen om maken: de autochtonen hoeven het AEL niet en de allochtonen al zeker niet.
Ze zijn uit het nieuws verdwenen en zien een nieuwe verkiezingsnederlaag op zich afkomen, logisch dan dat zo'n zootje ongeregeld dit soort idiote acties uitvoert. Het is de laatste stuiptrekking van een groepje dat in de marginaliteit gaat verdwijnen...
(Dit doet me trouwens denken aan een voorval uit '91, waar toen ook een jonge partij uitzendingen kwam verstoren, de naam van de partij ontglipt me nu even, maar ik dacht niet dat ze verboden werden.)

@Babeth: De AEL'ers zijn geen seconde in beeld geweest tijdens terzake en hebben dus geen seconde publiciteit meegepikt, en nóg vind je een stok om de VRT mee te slaan.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 16:28   #88
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Ik herinner me hoe op gelijkaardige wijze enkele liberaal-appellers tijdens de verkiezingen ook uitzendingen verstoorden.

Toen werd er nochtans minder heftig gereageerd op dit forum.
Oud 10 december 2003, 16:57   #89
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:
blijkbaar begint Azzuz meer en meer de terroristische toer op te gaan. Na ATL nieuws gisteren inval tijdens TerZake. Niet te veel zorgen om maken: de autochtonen hoeven het AEL niet en de allochtonen al zeker niet.
Ze zijn uit het nieuws verdwenen en zien een nieuwe verkiezingsnederlaag op zich afkomen, logisch dan dat zo'n zootje ongeregeld dit soort idiote acties uitvoert. Het is de laatste stuiptrekking van een groepje dat in de marginaliteit gaat verdwijnen...
(Dit doet me trouwens denken aan een voorval uit '91, waar toen ook een jonge partij uitzendingen kwam verstoren, de naam van de partij ontglipt me nu even, maar ik dacht niet dat ze verboden werden.)

@Babeth: De AEL'ers zijn geen seconde in beeld geweest tijdens terzake en hebben dus geen seconde publiciteit meegepikt, en nóg vind je een stok om de VRT mee te slaan.
Ja. Want het verbaast me dat de VRT wel eerst berichtte dat de ATV-uitzending gestoord werd door de AEL maar toen hun eigen programma gestoord werd ze niet zeiden door wie terwijl dat het toch duidelijk een actueel en belangrijk nieuwsfeit was.
Oud 10 december 2003, 17:10   #90
Confucius
Gouverneur

Standaard

Wat ze proberen is het middenoosten conflict naar hier te importeren.
Ik heb nog in Sharon nog in Arafat vertrouwen en vindt dat België zich neutraal dient op te stellen. Ik heb trouwens al een ganse tijd de indruk dat onze regering pro Palestijns is. Het zijn zeker de nieuwe Belgen niet die ons moeten vertellen hoe we onze Buitenlandse politiek moeten voeren, minister Michel maakt ons zo al belachelijk genoeg in het buitenland.
België en meer bepaald Vlaanderen heeft zelf problemen genoeg opdat het zich niet in dat wespennest moet begeven.
Dit moet in de kiem gesmoord worden anders hebben we binnen een paar jaar ook hier bom aanslagen door misleide, door fundamentalistische fanatici opgeleide tieners.
Oud 10 december 2003, 19:51   #91
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allee weeral ne NVA-er die de terrorist Arafat verkiest boven een democratisch verkozen Joodse premier. NV-a-erke, vergeten hoeveel Europeanen Arafat op zijn vettig geweten(?) heeft. Die vettige terrorist heeft vliegtuigen laten kapen, schepen laten enteren, onschuldige mensen laten vermoorden en de paljassen van de Vlaamse(?) NV-A likken nu de Arafat vettige vuile reet!!! Als Vlaams Nationalist schaam ik mij in uw plaats!!!
Tjongejongejonge, sommigen zijn echt wel te dom om te helpen donderen...
Zeg mij eens waar ik Arafat boven Sharon heb geplaatst? Waar heb ik mijn bewondering voor Arafat geuit?
Zeg mij eens waar en wanneer de N-VA (leer het nu eens tegoei schrijven, onbenullen) zijn bewondering heeft geuit voor Arafat? De N-VA is voor de Palestijnse zaak, maar heeft niks te maken met Arafat...

En over het 'Vlaamse' aan de N-VA zou ik maar niet twijfelen, want deze partij is Vlaamser dan het 'Vlaams' Blok wat zijn vreemdelingenbeleid boven de Vlaamse zaak stelt...

Met uw vraagteken achter het Vlaamse bij N-VA bevestigd u wat menig persoon denkt en dat is dat je racistisch, anti-moslim en extreem-rechts moet zijn om Vlaams gezind te zijn.

De N-VA weet tenminste waar het het over heeft en kan alles in de juiste context plaatsen, zonder zwart-wit te denken. Van de politiek van de N-VA kunnen de aangeklede apen van het Vlaams Blok nog héél wat leren...
Ten eerste bedankt voor de belediging en ten tweede stel ik vast dat het N-VA niet weet waar ze staat, het is idd zo dat ik het N-VA zie opkomen met de Palestijnste, en niet de Vlaamse, vlag maar erger zelfs, het feit dat de Palestijnen erger worden vervolgd, misleid en aangehits worden door Arafat om met bomgordels onschuldige Israeli's te gaan afmaken, deert uw partijtje blijkbaar niet. Jullie verkiezen een zogezegd onafhankelijk Palestina onder leiding van een corrrupte massamoordenaar zoals ene Arafat, een parasitair organisme dat ,zoals alle dictators, miljarden Europees geld, dat voor hulp aan het Palestijnse volk diende, heeft ontdoken en als goede ( want door de democraten van het N-VA gesteunde) moslim-parasiet diezelfde miljarden nu op Zwitserse banken heeft staan. Het drama van de moslims op deze wereld is dat zij
2) zij worden echter geleidt door criminele prinsen, even criminele ayatolla's en zelfs parasitaire terroristen al la Arafat
3) er partijen a la N-VA bestaan die uit pure waanzinnige PC-denken een zwaar anti-Joods discours afleggen, misschien in de hoop dat, als de moslims hier de macht grijpen zij gespaard zullen worden?? , of dat de N-VAerkes misschien de Vlaamse Hamas mogen worden...wie weet 8) 8) , maar dan met pistonnekes
Wat is dit nu weer voor losgeslagen praat?
De N-VA steunt geenszins Arafat noch enige andere Palestijnse terreurgroepering, net zomin als we de ETA of het IRA zouden steunen. Je maakt de intentieverklaring van een partij zonder dat die ze zelf gegeven heeft, ik had beter van je verwacht Eugene...

De N-VA denkt in het belang van het Israëlische én het Palestijnse volk, die alleen vrede zullen kunnen vinden wanneer ze na vreedzaam overleg als twee volwaardige democratieën naast elkaar kunnen leven. Bommen noch bezettingen gaan daa veel bij helpen.
Het moge dus duidelijk zijn dat dit met de huidige bestuurders aan beide zijden niet mogelijk is en dat we hopen dat hier verandering in komt in de toekomst.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 21:52   #92
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Nieuwe Vlaamse Arabieren Liever een pint drinken met ... dan met een Vlaams Blokker
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 09:47   #93
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Ja. Want het verbaast me dat de VRT wel eerst berichtte dat de ATV-uitzending gestoord werd door de AEL maar toen hun eigen programma gestoord werd ze niet zeiden door wie terwijl dat het toch duidelijk een actueel en belangrijk nieuwsfeit was.
Je mag die bende niet meer belang toekennen dan ze waard zijn en veel is dat niet...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 09:50   #94
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Nieuwe Vlaamse Arabieren Liever een pint drinken met ... dan met een Vlaams Blokker
[size=5]Zelfs niet als de zwartblokker 't is die betaalt!![/size]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 22:40   #95
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
[size=7]Edde gij geen manieren geleerd op school?[/size]
Ik reageer 'met manieren' op hun die mij 'met manieren' bahandelen...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 22:57   #96
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Over het N-VA als dusdanig spreek ik mij niet uit. Maar jijzelf bent enkel geïnteresseerd in de palestijnen en de anti-joden.

Ik heb je nog maar zelden een bericht zien posten over Vlaanderen of over discussies over België, separatisme, sociale zekerheid, Walen, Brussel, noem maar op.
Nogmaals, sommigen hebben misschien genoeg 'lege' tijd om hier urenlang op dit forum te zitten palaveren over vanalles en nog wat, ik niet.
Daarom reageer ik in topics waarin ik de nood voel te reageren en waar ik van mij persoonlijk iets kan bijbrengen. In de topic over Vlaanderen, België, separatisme, Brussel zie ik vaak mijn eigen mening al geventileerd door andere Vlaams-nationalisten.
Bovendien is hier het probleem dat topics vaak 'explosief' uit de grond schieten, waarbij er na enkele uren al 4 �* 5 bladzijden gelezen dienen te worden en aangezien ik niet genoeg tijd of goesting heb om eerst 5 bladzijden te lezen, dan een bepaalde quote terug te zoeken en daarop te reageren, laat ik het zijn en u zal zelf ook wel weten dat net de communautaire discussies de langsten zijn op dit forum...

Ook de Palestijns-Israëlische topics zijn vaak lange discussies, doch hier heb ik meer de induk zelf nog iets toe te kunnen voegen wat bij de communautaire discussies al een pak minder is. Dat ik mij het meeste interesseer in de MO-problematiek is dus dikke bullshit, maar louter een gevolg van het bovenstaande...

Citaat:
Maar wanneer er iets negatiefs geschreven wordt over lelijke palestijnse slachtpartijen dan ben je er als eerste om ze te verdedigen.
Hier sla je de bal nog maar eens mis! Bewijs eens dat ik de aanslagen verdedig of goedkeur...
Ik zie twee verantwoordelijken in dit conflict, namelijk én de Palestijnse terreurorganisaties (hierbij tellen we even Arafats autoriteit) én de Israëlische regering. Terwijl jij en andere haviken vaak enkel kijken naar de Palestijnen als daders. Soit, hierover zijn topics genoeg geweest en hebben wij al vaak genoeg gediscussieerd.
Wat ik wil zeggen is dat je eerst maar eens een bewijs moet aanhalen dat ik de aanslagen goedkeur, laat tot dan je achterbakse, laffe aanvallen en valse beschuldigingen maar achterwege...

Citaat:
Waardoor ik eens te meer mijn bedenkingen heb over je naamkeuze en avatar. Waarschijnlijk een laffe dekmantel.
Ach ja, Antoon, whatever... Weet ge, het laat me koud wat je van mij denkt, ik weet wie ik ben en ik ben geen migrant, moslim eender wat...
Mijn moeder is Vlaamse, mijn vader van Waalse afkomst (ondertussen wel zo ingeburgerd dat hij nog nauwelijks Frans spreekt) en ik ben Vlaams-nationalist.
Ik heb de afgelopen verkiezingen gestemd op de N-VA en zal dat blijven doen, met de hoop dat er ooit komt waar wij recht op hebben: onze onafhankelijke Vlaamse republiek. Ik kan nog zeggen dat ik weet waar mijn partij voor staat, namelijk de Vlaamse onafhankelijkheid (hét standpunt) enerzijds en de Palestijnse onafhankelijkheid anderzijds en wie kan dat tegenwoordig nog zeggen? Dat hij of zij stemt op de inhoud van een partij en niet op de bekende koppen?

[/quote]
Oud 11 december 2003, 23:08   #97
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Van www.n-va.be , bij de oproep tot een mars op 7 februari jl:
Citaat:
Vanuit haar democratisch nationalisme en internationale solidariteit met verdrukte volkeren in de wereld, klaagt de N-VA het onrecht aan dat het Palestijnse volk overkomt en steeds opnieuw een culminatiepunt bereikt. De geweldspiraal van actie en reactie, van Israëlisch staatsterrorisme versus fundamentalistisch terrorisme, kan enkel worden gestopt door de stichting van een Palestijnse staat en de eerbiediging door Israël van reeds eerder gesloten akkoorden en VN-resoluties. Voor de N-VA hebben beide volkeren recht op zelfbeschikking.
Haal hier nu eens uit waar staat dat de N-VA Arafat steunt? Ze halen gewoon aan wat ieder normaal denkend, beschaafd mens weet... Jammer genoeg bestaat de macht aan beide kanten uit mensen die noch beschaafd, noch weldenkend zijn...
Uw aanval jegens de N-VA mogen we dus afdoen als nonsens en je reinste onzin...
Zeker wat betreft 'Vlaanderen'! De N-VA geeft meer aandacht aan de Vlaamse zaak en steunt hier meer op dan het Vlaams Blok dat van de migrantenproblemen zijn zaak heeft gemaakt.
Een testje wat je zelf kan doen: vraag aan elke N-VA-stemmer waarom zij op de N-VA stemmen en je krijgt als antwoord 'De Vlaamse onafhankelijkheid'.
Vraag aan elke Vlaams Blok stemmer waarom zij op het VB stemmen en je krijgt 9 keer op 10 als antwoord: "Die vuil bruin hier buiten..."
Oud 11 december 2003, 23:21   #98
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
[size=7]Edde gij geen manieren geleerd op school?[/size]
Ik reageer 'met manieren' op hun die mij 'met manieren' bahandelen...
Ik heb die discussie naar den buro van Bourgeois doorgestuurd en hem gefeliciteerd met de krachtdadige en gewaardeerde fijngevoelige oppositie van zijn volgelingen!
Hij heeft nog niet geantwoord maar ik denk dat hij als één man achter uw aanpak zal staan!
Oud 11 december 2003, 23:29   #99
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb die discussie naar den buro van Bourgeois doorgestuurd en hem gefeliciteerd met de krachtdadige en gewaardeerde fijngevoelige oppositie van zijn volgelingen!
Hij heeft nog niet geantwoord maar ik denk dat hij als één man achter uw aanpak zal staan!
Geef mij eens één reden waarom ik iemand die mij onrespectvol behandelt, wel met respect moet behandelen...
Geert Bourgeois is een politicus (een echte, geen van de rode soort), die moet deftig discussieren en oppositie voeren, zelfs tegen onbeschofte politici. Ik heb als gewone burger het recht te reageren gelijk ik wil en als iemand mij brutaal wil aanpakken, doe ik brutaal terug...
Oud 12 december 2003, 00:06   #100
ivano
Vreemdeling

Standaard

deze extremisten hebben vandaag hun beloning gekregen van de door u verkozen landsverraders ze zullen hun mannekes wel aan de macht krygen
en wij maar knikken en wij maar slikken
ivano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be