![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1) in 98 % van de gevallen brave gelovigen zijn 2) zij worden echter geleidt door criminele prinsen, even criminele ayatolla's en zelfs parasitaire terroristen al la Arafat 3) er partijen a la N-VA bestaan die uit pure waanzinnige PC-denken een zwaar anti-Joods discours afleggen, misschien in de hoop dat, als de moslims hier de macht grijpen zij gespaard zullen worden?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Zopas gehoord op de radio:
De AEL heeft ook een inval gedaan in de studio tijdens een Canvasprogramma. Uitleg van de AEL voor de inval bij ATV, volgens de radiocommentator: "ATV zou teveel de positieve band onderstrepen tussen de Belgen en de Joden". |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() AEL TERUG NAAR DE HEL! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden het ook over hun ontevredenheid omdat de berichtgeving over het midden-oosten te evenwichtig was en niet genoeg pro-palestijns. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Dit doet me trouwens denken aan een voorval uit '91, waar toen ook een jonge partij uitzendingen kwam verstoren, de naam van de partij ontglipt me nu even, maar ik dacht niet dat ze verboden werden.) @Babeth: De AEL'ers zijn geen seconde in beeld geweest tijdens terzake en hebben dus geen seconde publiciteit meegepikt, en nóg vind je een stok om de VRT mee te slaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik herinner me hoe op gelijkaardige wijze enkele liberaal-appellers tijdens de verkiezingen ook uitzendingen verstoorden.
Toen werd er nochtans minder heftig gereageerd op dit forum.
![]() |
#89 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Wat ze proberen is het middenoosten conflict naar hier te importeren.
Ik heb nog in Sharon nog in Arafat vertrouwen en vindt dat België zich neutraal dient op te stellen. Ik heb trouwens al een ganse tijd de indruk dat onze regering pro Palestijns is. Het zijn zeker de nieuwe Belgen niet die ons moeten vertellen hoe we onze Buitenlandse politiek moeten voeren, minister Michel maakt ons zo al belachelijk genoeg in het buitenland. België en meer bepaald Vlaanderen heeft zelf problemen genoeg opdat het zich niet in dat wespennest moet begeven. Dit moet in de kiem gesmoord worden anders hebben we binnen een paar jaar ook hier bom aanslagen door misleide, door fundamentalistische fanatici opgeleide tieners.
![]() |
#91 | |||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De N-VA steunt geenszins Arafat noch enige andere Palestijnse terreurgroepering, net zomin als we de ETA of het IRA zouden steunen. Je maakt de intentieverklaring van een partij zonder dat die ze zelf gegeven heeft, ik had beter van je verwacht Eugene... De N-VA denkt in het belang van het Israëlische én het Palestijnse volk, die alleen vrede zullen kunnen vinden wanneer ze na vreedzaam overleg als twee volwaardige democratieën naast elkaar kunnen leven. Bommen noch bezettingen gaan daa veel bij helpen. Het moge dus duidelijk zijn dat dit met de huidige bestuurders aan beide zijden niet mogelijk is en dat we hopen dat hier verandering in komt in de toekomst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe Vlaamse Arabieren
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarom reageer ik in topics waarin ik de nood voel te reageren en waar ik van mij persoonlijk iets kan bijbrengen. In de topic over Vlaanderen, België, separatisme, Brussel zie ik vaak mijn eigen mening al geventileerd door andere Vlaams-nationalisten. Bovendien is hier het probleem dat topics vaak 'explosief' uit de grond schieten, waarbij er na enkele uren al 4 �* 5 bladzijden gelezen dienen te worden en aangezien ik niet genoeg tijd of goesting heb om eerst 5 bladzijden te lezen, dan een bepaalde quote terug te zoeken en daarop te reageren, laat ik het zijn en u zal zelf ook wel weten dat net de communautaire discussies de langsten zijn op dit forum... Ook de Palestijns-Israëlische topics zijn vaak lange discussies, doch hier heb ik meer de induk zelf nog iets toe te kunnen voegen wat bij de communautaire discussies al een pak minder is. Dat ik mij het meeste interesseer in de MO-problematiek is dus dikke bullshit, maar louter een gevolg van het bovenstaande... Citaat:
Ik zie twee verantwoordelijken in dit conflict, namelijk én de Palestijnse terreurorganisaties (hierbij tellen we even Arafats autoriteit) én de Israëlische regering. Terwijl jij en andere haviken vaak enkel kijken naar de Palestijnen als daders. Soit, hierover zijn topics genoeg geweest en hebben wij al vaak genoeg gediscussieerd. Wat ik wil zeggen is dat je eerst maar eens een bewijs moet aanhalen dat ik de aanslagen goedkeur, laat tot dan je achterbakse, laffe aanvallen en valse beschuldigingen maar achterwege... Citaat:
Mijn moeder is Vlaamse, mijn vader van Waalse afkomst (ondertussen wel zo ingeburgerd dat hij nog nauwelijks Frans spreekt) en ik ben Vlaams-nationalist. Ik heb de afgelopen verkiezingen gestemd op de N-VA en zal dat blijven doen, met de hoop dat er ooit komt waar wij recht op hebben: onze onafhankelijke Vlaamse republiek. Ik kan nog zeggen dat ik weet waar mijn partij voor staat, namelijk de Vlaamse onafhankelijkheid (hét standpunt) enerzijds en de Palestijnse onafhankelijkheid anderzijds en wie kan dat tegenwoordig nog zeggen? Dat hij of zij stemt op de inhoud van een partij en niet op de bekende koppen? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw aanval jegens de N-VA mogen we dus afdoen als nonsens en je reinste onzin... Zeker wat betreft 'Vlaanderen'! De N-VA geeft meer aandacht aan de Vlaamse zaak en steunt hier meer op dan het Vlaams Blok dat van de migrantenproblemen zijn zaak heeft gemaakt. Een testje wat je zelf kan doen: vraag aan elke N-VA-stemmer waarom zij op de N-VA stemmen en je krijgt als antwoord 'De Vlaamse onafhankelijkheid'. Vraag aan elke Vlaams Blok stemmer waarom zij op het VB stemmen en je krijgt 9 keer op 10 als antwoord: "Die vuil bruin hier buiten..." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Hij heeft nog niet geantwoord maar ik denk dat hij als één man achter uw aanpak zal staan!
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois is een politicus (een echte, geen van de rode soort), die moet deftig discussieren en oppositie voeren, zelfs tegen onbeschofte politici. Ik heb als gewone burger het recht te reageren gelijk ik wil en als iemand mij brutaal wil aanpakken, doe ik brutaal terug... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() deze extremisten hebben vandaag hun beloning gekregen van de door u verkozen landsverraders ze zullen hun mannekes wel aan de macht krygen
en wij maar knikken en wij maar slikken |
![]() |
![]() |