![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() dat vaderschap wt zelfs in Laurent-vriendelijke kringen niet meer betwist hoor
dit is me wel een tegenvaller ... ik had je koninklijke connectie hoger ingeschat ... waarom loop je hier de prins dan wel zo te verdedigen ? (alsof ie dat nodig zou hebben haha hij zou er zelf eens goed mee lachen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verdedig hier niemand, ik keur enkel Knuppel's tabloid-achtige leugens (zonder ook maar één bewijsvoering) af.
Laatst gewijzigd door Pietje : 8 januari 2007 om 09:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps klopt het dat er over heel de wereld nog maar 9 koningshuizen zijn ? hoorde dat toevallig van t weekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komkom, als je de pers wat volgt en ook uitkijkt naar wie wat ontkent en bevestigt, ... dan weet je dat Clementje net als Delphineke, gedoogd worden dwz het vaderschap wordt in de familie Coburg niet betwist. groot verschil : Delphineke heeft recht op 1/4 van het Coburg fortuin ... en Laurent zal nooit geld bezitten ... ons Wendyke heeft dus de verkeerde gevogeld ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag niet naar de zoveelste gossip-talk, maar naar bewijzen , en die kan niemand hier blijkbaar geven. Toch blijken jullie rotsvast overtuigd van.........Anders gezegd, jullie fabriceren jullie eigen waarheid en laat dit een eigen leven leiden.
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat er nu reeds iemand nakijkt of de licenties niet kunnen worden afgepakt indien de produktie niet strookt met de verzuchtingen van het establishment...
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa: Belgie, Zweden, Nederland, Denemarken, Noorwegen, Spanje, Engeland, Liechtenstein, Luxenburg, Monaco (maar dat zijn lilliputterkes). http://www.nettyroyal.nl/houses.html Verder: Marokko, Jordanie, Saoudi.... (Qatar, Bahrain, tellen die mee?) In Afrika zijn er wel nog een paar "koningen", maar ik weet niet of ze die meetellen. Japan! natuurlijk ook nog We zouden ze dan nog eens kunnen onderverdelen in totalitair, constitutioneel of protocolair. Zitten we wel dicht bij het groepje dat het meeste met de middeleeuwen te maken heeft denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2007 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ik ben de mening toegedaan dat we het, in het licht van de elementaire geloofwaardigheid, aan onszelf verplicht zijn om stillaan de bewijslast te leggen bij diegenen die reeds meer dan een eeuw "alle" machten (dwz de drie + de pers + de kerk+ de vakbonden+ universiteiten) beheersen én gebruiken om hun onwelvoeglijk antidemocratisch en dus krapuleus gedrag toe te dekken.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat is toch schering en inslag..als je de leugens ziet die er verspreid worden door de zichzelf serieus noemende schatplichtige journalisten. Als je ziet wat er zoal ondernomen wordt om toch maar "iets" te vinden. Het afluisteren van zijn telefoon Binnenbreken in het hoofdkwartier Het afluisteren door de pers (en deze schandelijke misdaad dan nog uitzenden ook)
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie zijn wij? ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat jij ons ook in de onze?
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verkeer in geen waan, ik probeer enkel bewijzen los te krijgen van je loze beweringen.
Anders gezegd "you're out of arguments"...........voor zover die er al waren.
Laatst gewijzigd door Pietje : 8 januari 2007 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in de States bijvoorbeeld is het weigeren van een DNA test door een beschuldigd vader bvb genoeg om de vermeende kinderen recht te geven op hun aandeel in 'vaders' fortuin ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heeft Laurent ooit al dat vaderschap in twijfel getrokken, of Wendytje of anderen uit haar en zijn entourage voor laster vervolgd ? volgens mij ben jij de enige in gans Belgique die dit nog in twijfel trekt ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 januari 2007 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |