![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho ja? lees dan hierboven maar eens het bericht van Baarle, waar ik volkomen mee akkoord ben.
--------------------- Wat de islamapologeten hier doen lijkt op het volgende: een groepering ageert tegen het uitvoeren van de doodstraf in bepaalde landen. antwoord van Kriskas en Edina: Jamaar, in Belgie kennen we geen doodstraf meer, maar daar worden ook mensen vermoord.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Binnen de eigen gemeenschap is er een zorgwekkend probleem (de cijfers liegen er niet om) van partnergeweld, met extreme uitlopers naar familiedrama's en zelfmoorden. Maar dat is niet zo belangrijk, want dat is bij ons allemaal bij wet verboden. Het ernstige probleem situeert zich bij de moslims, daar staat in hun heilig boek dat het na werwittigen en bed verlaten toegelaten is zijn vrouw beperkt fysiek te straffen. Als dat niet erg is, daartegen zijn de dagelijkse geweldplegingen, en de wekelijkse doden bij ons toch niets, maar die tekst dat is een ramp, daar moet internationaal tegen opgetreden worden. Ook het systematisch doden van pasgeboren hindoemeisjes is een peulschil in vergelijking met die moslimtekst. Dat men in china met de één kind regel systematisch meisjes verùmoord om een zoon te hebben is een futiliteit Het wettelijk toegelaten vermoorden van overspelige vrouwen in de caraiben is ook een fait divers in vergelijking met die tekst. Dat men het aandurft vrouwen te mishandelen en te doden is bijzaak, daar open je toch geen topic over zeker, zolang het maar niet geschreven wordt in een boek of een wet, en vooral geen moslimboek of moslimwet, want dan worden alle registers opengetrokken, over iets wat niet meer dan een aanbeveling is, laat staan een verplichting, en waarvan hier nog niet één enig bewijs over de omvang van de toepassing ervan gegeven heeft. Wat er nog net aan mankeert is dat men opnieuw begint over besnijdenis, gelaatsverminking en eremoorden, uithuwelijking, ..... als typisch moslimgebruik, dan pas is de selectieve verontwaardiging weer helemaal compleet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, Edina is toch een schatje, niet? Ondeugend weliswaar, maar hebben we ze zo niet graag?
Laatst gewijzigd door baarle : 11 januari 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor een stabiele gezin met elf kinderen moet je tenminste één keer in je leven een goeie veeg verkopen aan je vrouw (ook al is dat voor te joken), kwestie om de zaak te verduidelijken wie de baas is thuis,.
Natuurlijk zijn sommige vrouwen in de moderne wereld niet meer gelukkig voor hun vrouwelijkheid en willen meestal in de positie van de man spelen, maar in realiteit kun je dat niet veranderen ! Een vrouw blijft een vrouw al is het de vrouw van arnold schwarzenegger... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 januari 2007 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() wow stoer ! daarmee verdiende je echt die inzending 88 Lincoln !
Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2007 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is dus volgens jou gelijk aan
Citaat:
Gelukkig ken ik u als een provocateur, anders zou je diep te beklagen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind jullie allemaal nogal KODDIG, in feite.
Het befaamde Koran-vers dient in zijn tijd te worden gezien.. Het lijkt inderdaad eerder een aansporing om niet overdreven te straffen, dan om uw vrouw iedere dag af te motten. Uiteraard is het slaan van een vrouw slechts onder EEN ENKELE voorwaarde toegelaten: wanneer zij dit zelf wil, ik bedoel uiteraard in erotische context. Uiteraard is er een enorm probleem van vrouwenmishandeling, zowel bij islamieten, christenen, joden, hindu's als vrijzinningen. Ik denk, kortom, dat vrouwen overal wel voor een bepaald percentage worden mishandeld. Overigens, voor een kleiner gedeelte uiteraard, worden ook mannen overal mishandeld. Maar vooral kinderen worden met lijfstraffen gestraft. Ik denk dat opvoeding, scholing, economische slagkracht en liberalisme (ik bedoel humanisme-liberalisme, niet het neo-con economy model) de belangrijkste factoren zijn voor de ontvoogding van ELK individu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in zijn tijd ? bedoel je dat dat filmpje met de imam dateert van het jaar 700 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Desondanks beloof ik een bak bier aan iemand die mij EEN ENKEL CONCREET VOORBEELD kan geven van een werksituatie waarin een man en een vrouw dezelfde functie, met dezelfde ancienniteit, hetzelfde uurregime uitvoeren voor een verschillend loon. U zult het niet vinden. ![]() Het legendarische onderzoek is vertekend, door het feit dat niet-vergelijkbare groepen zijn vergeleken. De hogere lonen van mannen "voor dezelfde functie" waren eigenlijk "gemiddelde man vs gemiddelde vrouw binnen beroepscategorie". De vertekening is het gevolg van dfe verschillen in uurregime, deeltijds werk, ancienniteit, etc, ondermeer door het zwangerschapsverlof, dat vrouwen aan leeftijd X met gemiddeld minder jaar professionele ervaring opzadelt. Dit is natuurlijk OOK niet eerlijk. Maar het is NIET waar dat voor "dezelfde job" mannen aan een hoger loon beginnen dan vrouwen. Uiteraard betaalt men tegenwoordig quasi iedereen het wettelijk minimum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarom moeten vrouwen volgens "Baruch de Spinoza" gestraft worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Natuurlijk gaan sommige mannen over hun vrouwen klagen omdat ze uitgaan met iemand anders, het is dan al te laat om nog een veegje te verkopen (en het zal niet alleen bij een veeg ophouden) daarom moet de man voor de eerste dag van zijn huwelijk als een man gedragen en niet als een zenuw-piet die bang is om zelfs naar zijn vrouw in het oog te kijken, dus het eerste wat je moet doen is "een goeie veeg verkopen" aan je vrouw ( dat noemen ze ook soms "cadeau de mariage"),.
...een als het niet lukt met penetreren ,binden maar die kwezel aan de vier pilaartjes van je bed... ![]()
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Kom kom, die imaam heeft gewoon paar richtlijntjes duidelijk gezet, dat doet ook de paus bij zijn inwijding voor zijn heilige kardinaaltjes,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 januari 2007 om 15:44. |
![]() |
![]() |