![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik tegen saddam en voor zijn verwijdering was wil niet zeggen dat Bush mijn kameraad is é. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Irak gold als dé belofte in de jaren 80 in het MO om het nieuwe machts-en kenniscentrum te worden . en ja het bleef een brutaal regime, met folteringen en onrecht. maar drie bevolkingsgroepen samenhouden is quasi onmogelijk zonder diktatuur ook de zionstaat foltert massaal hoor. De US foltert ook ofwel zelf (maar zogezegd weten ze dat niet in wahsington) of ze besteden het even uit aan een OOst europees of arabisch land. die zijn dan even "modern"
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 januari 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel het Amerikaanse grootkapitaal, dat nu controle heeft over de Irakese olie, heeft het enig voordeel uit gehaald. Verder heeft iedereen verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ik ben over niets verontwaardigd maar degenen die beweren dat wel te zijn moeten dat dan ook over alle vluchtelingenstromen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij enorm veel geld en ik bouw een beter land op of zelfs 3 landen zonder de helft ervan te moeten afmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dezelfde mensen die een oogje dichtknijpen voor de daden van hun geliefde saddam en wat hij wel niet bereikt heeft hebben er wel problemen mee dat anderen het wel doen...wat een hypocrisie ![]() Je vergeet 1 ding kerel, omdat ik de ene afkeur wil dit niet zeggen dat ik een ander goedkeur. Onthou dat gewoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een echte nationalist is in eerste plaats een idealist... geen opportunist. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 11 januari 2007 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar de staat wordt geregeerd door Amerikaanse marionetten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, bewijs dat de amerikanen controle hebben over de olie.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De regering is gekozen en is zeker niet degene die de VS zich gewenst had.Helaas hebben de sekulaire partijen het niet gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Vrij vertaald: "ik ben een absolute klootzak zonder een greintje medeleven, maar als jullie over iets beginnen, dan sta ik met mijn vingertje te zwaaien en verwijt jullie dat jullie het niet over alles anders hebben."
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 11 januari 2007 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Britse imperialisme en het Amerikaanse neo-imperialisme waren trouwens de schadelijkste invloeden van de laatste twee eeuwen. Volgens uw redenering zijn die echter te rechtvaardigen en zelfs respectabel. Als overtuigde traditionalist en Vlaams-nationalist vind ik dat gewoon ronduit shockerend. Ik heb dan ook veel meer respect voor de naieve idealistische intellectuelen in het NSV! dan voor de corrupte opportunisten in het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Winstbejag...dat verhaal maak jij ervan. Citaat:
![]() |
![]() |